ZAFUL- moje rady, opinie i wrażenia.


Aloha chłopcy i dziewczęta!

Zakupy przez Internet to już dla mnie norma. Kupuję bo w sieci można znaleźć coś taniej, większy jest również wybór, a sklepy oferują produkty, których nie kupiłabym nigdzie stacjonarnie. Lubię oryginalne ubrania i dodatki dlatego też jednym z moich ulubionych sklepów w ostatnim czasie stał się Zaful. Właśnie mija rok odkąd dotarło do mnie pierwsze zamówienie z tej strony, a sam sklep obchodzi teraz swoje 3 urodziny. Z tej okazji przygotowałam dla Was post, w którym podsumuję moje dotychczasowe wrażenia z zakupów, opowiem co nieco o produktach, które można z Zaful zamówić i zdradzę kilka rad jak sprawić by zakupy zakończyły się sukcesem. Wszystkich, którzy nie słyszeli o tym sklepie bądź nie mieli jeszcze styczności z produktami sprowadzanymi z Chin zapraszam również do przeczytania wpisu -> CZY WARTO KUPOWAĆ W CHIŃSKICH SKLEPACH.

Zaful to sklep oferujący w dużej mierze ubrania. Na stronie znajdziemy jednak również obuwie, torebki, biżuterię, kosmetyki i akcesoria urodowe. Platforma od niedawna oferuje również dodatki do domu. Być może część z Was pamięta, że w moim pierwszym zamówieniu znalazła się hitowa już chyba na moim blogu sukienka w ananasy. Byłam nią zachwycona, a dobra jakość i świetne wykonanie sprawiło, że na tym jedynym zamówieniu nie poprzestałam. Kolejnym ubraniom, zegarkom i biżuterii również przyświecała wysoka jakość, a jako że miałam styczność z innymi sklepami, gdzie z tą jakością bywało różnie - Zaful został mianowany przeze mnie sklepem numer jeden. Ogromnym plusem oferowanych ubrań jest ich niebanalność i to właśnie w dużej mierze dlatego powracam chętnie do zakupów właśnie na tej platformie.

Jak wiadomo kupowanie rzeczy przez Internet nie jest łatwe. Brak możliwości przymiarki czy dokładnego obejrzenia materiału z jakiego wykonane są ubrania może czasami przynieść nam zawód. Zaful oferuje na szczęście świetnie rozpisane tabele rozmiarów, dzięki którym trafienie w rozmiar nie jest już takie straszne. Jedną z rzeczy, które stosuję zawsze przy składaniu zamówienia jest dokładne odczytanie wymiarów rzeczy o podobnym kroju, które posiadam już w swojej szafie. Dzięki temu zwiększam swoje szanse, że zamówione rzeczy będą pasowały. 
Jako klientka sklepu korzystam również z możliwości przeczytania recenzji i obejrzenia zdjęć produktu, który chcę kupić u innych osób, które go zamówiły. Czasami "normalne" zdjęcia pokazują, że dany produkt nie jest wart swojej ceny albo nie spełnia moich oczekiwań. 

Aby zakupy przebiegły w jeszcze milszej atmosferze korzystam również z promocji i rabatów oferowanych na stronie. Wiele produktów jest mocno przecenionych, ceny można jednak dodatkowo zmniejszyć poprzez zbieranie Z punktów na stronie i korzystanie z kuponów rabatowych. Punkty, które wymieniane są później na $ można zdobywać dzięki robieniu zakupów, recenzowaniu otrzymanych produktów, zapraszaniu na platformę znajomych itp. 50 Z Punktów = 1$. Kupony rabatowe przyznawane są min. za subskrypcję, dokonane zakupy czy też z okazji różnych świąt. 










36 Comments

  1. sukieneczka zjawiskowa <3 A Zaful jaknajbardziej polecam :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie juz spora kolekcja i wszystko świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki są świetne, ale co do ubrań chyba byłabym się zamówić. Zawsze wolę obejrzeć ubranie i przymierzyć jakoś tak na zamówienie nie moge. Może czas najwyższy przekonać się do takiej formy zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam wiele obaw i różnie z tymi zamówieniami bywało. Póki co z Zaful wszystko jednak było dobrej jakości, o odpowiednim rozmiarze. Jedyny minus takich zakupów to tylko czas oczekiwania na paczkę - są to aż 3 tygodnie...

      Usuń
  4. Zaful ma świetny asortyment :) Masz śliczna sukienkę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaful ma fajne ubrania, ale rozmiarami - nie raz ciężko mi było trafić, okazało się, że w uniwersalnych pływam, a tylko najmniejszy rozmiar jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne... ja stosując opisaną w poście strategię do tej pory trafiałam idealnie :)

      Usuń
  6. Piękny zegarek, ogólnie coraz więcej ich rzeczy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam ten sklep :) I chyba każda z nas tak ma hihih :) te buty też mam w posiadaniu , są super ! :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię robić zakupy przez internet :) Dodatkową zachętą dla mnie są wszelkiego rodzaju rabaty :)
    Zdjęcia śliczne, a bordowa sukienka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka w ananasy jest super, właśnie jak czytam ten post, to leżę w mojej piżamce, właśnie z Zafula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie mogę się przekobać do chińskich sklepów... wolę kupować dobre jakościowo polskie produkty. Mam ich mniej.. ale wiem co kupuję i że to trujące nie jest. A chińskie ciuchy ( jak i te z sieciówek typu Zara czy H&M robione przez chińczyków) są robione różnie.... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie w opisie każdego produktu znajduje się jego szczegółowy skład także masz wgląd co wchodzi w skład materiału. Jeśli zaś chodzi o polskie produkty mają jeden ogromny minus - dużo kosztują. Są osoby którym wystarczą 3 bluzki, 2 pary spodni i spódnica oraz 2 sukienki, ja jednak zdecydowanie wolę bawić się modą nie występować na kilku imprezach w tym samym i poleganie tylko na polskich markach mocno by mnie w tym ograniczało, a na pewno uderzało o portfel. Będę jednak wdzięczna jeśli podrzucisz mi jakieś fajne, niedrogie polskie marki. Może znajdę coś nowego :)

      Usuń
  11. Lubię sklep Zaful, mają bardzo szeroki asortyment, a jakoś ubrań zazwyczaj jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaful ma fajne ubrania, do tej pory trafiałam dobrze - jeden kombinezon tylko musiałam lekko zwęzyć w pachach, ale tak to jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze mam właśnie obawy co do rozmiarów tak zamawianych ubrań, tym bardziej sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  14. So cute girl!

    http://www.beigerenegade.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten sklep i jak najbardziej jestem zadowolona z ich ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię profukty ze skleu zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You are so cool :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka na prawdę MEGA! Super, że napisałaś coś o tym sklepie bo nigdy nie robiłam zakupów, przez internet ale chyba zacznę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też kupuję ciuchy raczej przez internet. Muszę zajrzeć do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Współpracuję z nimi od pół roku z haczkiem i jestem bardzo zadowolona! Raz nie trafiłam w rozmiarem, ale tym razem się już pilnuję i dobrze sprawdzam opis produktu :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię chińskie stronki i od czasu do czasu co nie co zamawiam :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej dziewczyny, mam problem zamówiłam kilka rzeczy 12 maja. Zamówienie rozbili mi na dwie przesyłki, dostałam wiadomość, że 30 i 31 Your shipment has been deliver to the postal operator of the country of destination, więc jest już w PL a od tego czasu ani nic nie dotarło ani status się nie zmienił. Na poczcie mówią, że nie mają takich przesyłek i w ogóle nie zajmują się paczkami o takich początkach LVS... Czy któraś z was miała podobną sytuację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę taki status przesyłki może być nadany zaraz po przylocie paczki do PL, czyli tam gdzie paczki poddawane są selekcji, ocleniu itd. Paczki w tym punkcie mogą leżeć od kilku dni do nawet 2 tygodni po czym dopiero zostaną przekazane do Twojej poczty w Twoim mieście. Zatem póki co poczta może nie mieć jeszcze danych o Twojej paczce, bo jest ona dopiero na centrali w Warszawie.Nie panikowałabym zatem jeszcze i poczekała z tydzień, jeśli paczka od terminu nadania nie przyjdzie a minie 28-30 dni (dni określone przy wybraniu metody przesyłki ) wtedy zaczęłabym jej szukać. Mnie jeszcze nigdy paczka nie zginęła ale za to jedne dochodziły po 2 tyg inne po miesiącu...

      Usuń
  23. Dziewczyny a co z podatkiem jesli chodzi o ZAFUL??!!! chce zamowic ponad 20cia rzeczy.... rozbic to na po 3? czy to faktycznie idzie z china a nie usa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie przesyłki idą z Chin. Często są przekierowywane przez Holandię, czasami zdarzało się przez inne kraje. Ogólnie z zamawianiem na ZAFUL jest tak, że jeśli paczka jest duża zostaje ona automatycznie przez pracowników rozdzielona na kilka paczek. kiedy zamówiłam ostatnio więcej rzeczy dotarły do mnie trzy osobne paczki w każdej po 2-3 rzeczy. Każda ma swój numer śledzenia i do każdej otrzymujesz osobnego maila, kiedy została wysłana co w niej jest i jaki ma numer. Większość paczek jest nadawana jako polecona z kodem śledzącym, od czasu do czasu zdarza się normalna nie polecona.

      Usuń
  24. Ile trzeba czekać na przesyłkę? 😇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka spakowana jest zazwyczaj w 1-5 dni od zamówienia i opłacenia przesyłki. Paczki przychodzą zazwyczaj w 2-3 tygodnie od nadania. Czasami zdarza się, że paczka jest rozdzielona na kilka mniejszych - dzieje się tak gdy zamówienie jest bardzo duże lub na stanie nie ma wszystkich przedmiotów. Wtedy niektóre paczki wysyłane są szybciej i dochodzą wcześniej, inne nadawane są dopiero po 1-2 tygodniach. Mało kiedy jednak taka sytuacja się zdarza.

      Usuń
  25. Ile dostawa do Polski kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowa wysyłka jest darmowa. Ekspresowa - darmowa powyżej 99$, poniżej tej kwoty trzeba doliczyć koszt wysyłki $12.99.

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️