Czy warto kupować w chińskich sklepach internetowych - recenzja ZAFUL

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography a

Aloha chłopcy i dziewczęta!
Wielokrotnie na Waszych blogach spotykałam się z recenzjami bądź wishlistami dotyczącymi chińskich sklepów internetowych. Przy każdym poście pojawiała się jednak rozterka nad jakością pochodzących stamtąd ubrań wraz z ogólnym zapytaniem czy warto w ogóle  robić na nich zakupy. Pochwał jak i złych recenzji zliczyć się nie da. Jedni wychwalają pod niebiosa inni twierdzą, że takiej jakości ciuchami szkoda myć nawet podłogi. Osobiście jestem nieco innego zdania - tworzyłam już dla Was recenenzje tego typu i byłam z niej raczej zadowolona, wiadomo jednak, że sklep sklepowi nie równy pod swoją lupę wzięłam zatem niedawno sklep ZAFUL
Na wstępie zaznaczę, że nie mam zupełnie nic do sklepów tego typu. Jak wiadomo idąc do niemal wszystkich sieciówek nad którymi rozpływają się fashionistki w metkach znajdziemy słynne "Made In China". Z rozmiarami i jakością materiałów też jest różnie.  Zanim dokonamy zakupu trzeba zatem wszystko przymierzyć i dokładnie obejrzeć by w domu nie okazało się, że coś co zachwyciło nas na wystawie okazało się kompletnym bublem. Sądzę zatem, że to właśnie kwestia braku możliwości przymiarki i poznania się z materiałem tworzy naczelnego wroga dla sklepów w stylu ZAFUL. Firma poradziła sobie jednak niemal w 100% z rozwiązaniem tej kwestii - przy każdym produkcie dostępne mamy tabele z dokładnie wymierzonymi rozmiarami zarówno w calach jak i centymetrach. Ułatwia to wybranie odpowiedniego rozmiaru i zmniejsza ryzyko jego nietrafienia. Pierwszym krokiem do zrobienia zadowalających nas zakupów jest zatem dokładne wymierzenie swojej osoby! Na stronie znajdziemy mnóstwo ubrań w przedziale od 3$ do 60$. Paczka dociera do nas w ciągu 3 tygodni. Wraz ze złożeniem i opłaceniem zamówienia otrzymujemy jego numer, zaś po nadaniu przesyłki numer trackingowy dzięki któremu możemy śledzić drogę naszych ubrań. 

Przejdę jednak do tego co interesuje Was zapewne najbardziej czyli recenzji sukienki, która znalazła się wśród zamówionych przeze mnie rzeczy. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Sukienka w ananasy to odzwierciedlenie mojej duszy. Wykonana jest z tkaniny przypominającej cienkie płótno oraz posiada śliską marszczoną podszewkę. Materiał jest miły w dotyku. Z tyłu spódnica zasuwana jest na suwak, góra zaś wiązana na kokardę, przez co mamy częściowo odsłonięte plecy. Sukienka ma grube ramiączka z pęknięciami oraz wycięcie na mostku. Bardzo cieszę się, że model ten ma odcięcie w talii ponieważ takie sukienki uważam za pasujące do każdej sylwetki. Całość jest niezwykle wygodna - również w upalne letnie dni. Wszystkie odszycia wyglądają na porządne, nie zauważyłam wystających nitek ani niedoróbek. Resztę możecie obejrzeć na zdjęciach. Ze swojej strony powiem tylko, że zakup mnie nie zawiódł, a sukienka jest super i już należy do moich ulubionych. Warto zatem zastanowić się czy stronienie od tego typu sklepów jest uzasadnione, szczególnie kiedy serwują nam one rzeczy niebanalne i niepowtarzalne?


czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography f

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella pasaż róży

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography e

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography l

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography p

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography w

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography q

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography r

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography s

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography g

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography v

czy warto kupowac na stronach chińskich sklepów zaful sammydress dresslink sukienka w ananasy chińskie sklepy internetowe jakość pineapple dress fashion style melodylaniella yasmine photography d

Sukienka - ZAFUL
Buty - RENEE

Lubicie kupować w takich sklepach? Znacie ZAFUL?
Przygotowałam również dla Was ananasowe letnie inspiracje z innego sklepu! 



KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK 

Na koniec zapraszam Was zaś na mojego facebookowego fanpage'a !
Mam nadzieję, że dołączycie by śledzić nowości pojawiające się na blogu.
Obiecuję, że nie będzie tam nudno!

@Melodylaniella



86 Comments

  1. Ja często robie zakupy z takich stronek i jestem jednego zdania, tu jest jak na loteri po prostu trzeba trafić :D
    Świetne zdj!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ja również trafiam czasami na rzeczy, które miały być zupełnie inne. Na szczęście to mały procent moich zamówień :)

      Usuń
  2. świetna ta sukienka :) Ja aktualnie czekam na wysyłkę mojego zamówienia :) Linki poklikałam :) powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Sukienka jest fantastyczna! DLa mnie Zaful jest okej :) Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na zdjęcia :) Piękna sukienka :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience. Bardzo do Ciebie pasuje. Super jest. Ja jeszcze nie zamawiałam na takich stronach, jakoś nie mam odwagi albo potrzeby,a często widzę na waszych blogach świetne rzeczy, które ciężko dostać w sklepie! Np twoja sukienka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak jak pisałam sukienka w ananasy to cała ja, także jestem z niej mega szczęśliwa. To, że jest małe prawdopodobieństwo spotkania innej dziewczyny w takiej kreacji to dodatkowy plus :D

      Usuń
  6. Podoba mi sie ta sukienka! Oczywiscie poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna, świetnie na Tobie leży, ja zamawiałam raz na alli i ubranka jakościowo średnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sukienka. Ja raczej nie polecam takich sklepów. Wolę przymierzyć i kupić w stacjonarnych sklepach. Pozdrawiam:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie równa się z przymierzeniem ubrania przed zakupem, ale dla takich perełek czasem warto moim zdaniem zaryzykować :D

      Usuń
  9. Znam ten sklep i zakupy w nim uważam za udane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sukienka, bardzo lubię ten sklep:) ślicznie wyglądasz i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka, uwielbiam takie wzory :) I jak najbardziej lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię zakupy ale w chińskim markecie :) mam możliwość pomacania i przymierzam ciuszki więc wiem co wybieram :) z sklepów internetowych nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami zaglądam do Chińskiego marketu, niestety większość rzeczy jest tam taka sama jak we wszystkich innch sklepach... :/

      Usuń
  13. śliczna sukienka i świetnie w niej wyglądasz;) Zakupy ubrań w większości wole na miejscu, przymierzyć i sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko kupuję przez internet, a jeśli juz to głównie Allegro. Jednak wolę przymierzyć i dotknąć ciuchy czy buty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio zamawiałam przez internet w h&m, wzielam szary zwyczajny sweter w serek i kiedy odebrałam przesyłkę to doszłam do wniosku ze gdybym zobaczyła go w sklepie to bym go na 100% nie wziel-, całkowicie nie jest wart swojej ceny. Z takich powód jak ten troche boje się kupować ubrania przez internet ale staram się to przezwyciężać :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim przypadku jak H&M lubię oglądać rzeczy w sklepie stacjonarnym, przymierzać je a potem kupować online - ze względu na częste promocje.
      Co do kupowania w sklepach typowo internetowych, warto najpierw spróbować kupić jedną małą stosunkowo tanią rzecz i sprawdzić jakość :)

      Usuń
  16. Ta sukienka jest super a miejsce na zdjecia jeszcze lepsze:)

    ________
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Jak widać Łódź też ma piękne miejsca :)

      Usuń
  17. Ja już wiele razy przekonałam się, że chińskie sklepy mają towary bardzo kiepskiej jakości, dlatego od jakiegoś czasu wyznaję ideę slow fashion - dobra jakość za wyższą cenę, ale zdatna na długi czas. :) Pięknie wyglądasz, a zdjęcia mnie oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast jestem ogromną przeciwniczką tej idei. Wolę mieć szafę pełną tańszych ciuchów, którymi mogę żonglować tworząc tysiące stylizacji niż kilka rzeczy w półce i niemal non stop chodzić w tym samym. Tym bardziej, że moda z sezonu na sezon się zmienia i dzisiejsze kupowanie ubrań na długi czas przestaje mieć byt - no chyba, że lubimy tylko typ basic, który sprawdza się zawsze.

      Usuń
  18. nie znałam tego sklepu, ale chętnie zajrzę do niego ;)
    sukienka świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raz zamówiłam w internecie i nie byłam zadowolona. :)
    Zdjęcia są świetne.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam już o zaful, ale sama nie testowałam nic z tej strony :) Czekam teraz na przesyłkę z chińskiego sklepu po raz pierwszy, więc przekonam się na własnej skórze jak to jest z jakością tych rzeczy. Piękne zdjęcia, śliczna sukienka i te szkiełka w tle, uwielbiam takie klimaty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam odwiedzić to miejsce przy okazji będąc w Łodzi :)

      Usuń
  21. So cool! Like your style!!! Have a good day!


    XOXO from Moscow
    http://www.fashionzoomka.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ZAFUL, asortyment mają ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za taką metodą kupowania, choć od czasu do czasu czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest przepiękna! Kto by pomyślał, że ciuch z chińskiego sklepu z ubraniami może mieć fajny materiał ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać takie rzeczy się dzieją. Podszewka jest śliska i nieco sztuczna, ale wierzch zupełnie mnie zaskoczył!

      Usuń
  25. Śliczna sukienka i czaderskie zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sukienka! Osobiście nie mam nic do takich sklepów, ale czas dostarczenia jednak za długi. Ja trzech dni roboczych wytrzymać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodkości! Lubię takie wyróżniające się rzeczy! Świetny pomysł na zdjęcia z owocem.
    Bardzo przyjemny post ananasowa Dziewczyno! ;)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka genialna sukienka! Ślicznie wyglądasz x
    Czekam teraz na paczkę z Zaful, zobaczymy jak moje rzeczy się sprawdzą
    Pozdrawiam, obserwuje x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyglądasz w tej sukience. Nigdy nie zamawiałam z tego typu sklepów, nie miałam potrzeby.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna letnia sukienka ! :) ja raz zamawiałam sweterek na aliexpresie i jest extra ! :)
    Zapraszam do obserwowania i komentowania ! :)
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog, ciekawy post! ;-) śliczna sukienka, ja jakoś nie przepadam za robieniem zakupów szczególnie ubrań przez internet :D
    zapraszam do mnie: http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się zgadzam - zarówno w chińskich sklepikach, jak i w sieciówkach zdarzają się perełki i buble ;) Słusznie zauważyłaś, że przewaga sklepów stacjonarnych to możliwość dotknięcia i przymierzenia ubrania, w przypadku sprzedaży internetowej jest to trochę ruletka, ubranie może zachwycić, ale też rozczarować. Twoja sukienka zdecydowanie jest pozytywnym zaskoczeniem! Bardzo mi się podoba, sama chętnie bym w nią wskoczyła, a skoro materiał jest fajny, no to jesteś szczęściarą! :) Świetne zdjęcia, pięknie się uśmiechasz!
    Zapraszam też do mnie - po roku przerwy odnawiam bloga http://sloiczeknutelli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Również cieszę się, że sukienka okazała się tak dobra, bo nie ukrywam, że z całego zamówienia najbardziej zależało mi na niej :)

      Usuń
  33. Cudownie wygladasz <3
    piekna sukienka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo oryginalna sukienka i super pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Są dobre i złe sklepy internetowe - te dobre sprzedają rzeczy w 100% odpowiadające zdjęciom a przynajmniej nie gorsze), mają szczegółowe tabele z rozmiarami i do tego opinie kupujących. Współpracuje z kilkoma sklepami i po prostu nie reklamuje rzeczy jeśli po jej otrzymaniu coś mi się nie podoba. Ale są takie sklepy z których jestem zawsze zadowolona, ubrania w realu prezentują się jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Pamiętajmy też że tanie rzeczy nie mają prawa wyglądać jak Versace :) (...) Sukienka fajna, na lato idealna, pierwsze zdjęcie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku zdjęcia są wspaniałe! <3
    Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona!
    Zostaję tu na dłużej.
    Ja wolę nie kupować w sklepach internetowych, a nóż widelec przyjdzie coś za małe, za duże? :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Miło się zaskoczyłam sukieneczką:) Wyglądasz w niej uroczo.
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nacięłam się niestety na zakupy w sklepie internetowym z chińską odzieżą, ale tak naprawdę właśnie chińska ubranka są wszędzie :) Prezentujesz się pięknie, uśmiechnięta, pozytywna kobieta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetna sesja *_* jestem zachwycona *_*
    widać, że jesteś mega pozytywną osobą :d
    Wiadomo, chińskie ubrania są wszędzie :d

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Parę razy słyszałam o tym sklepie, wydaje się bardzo ciekawy. Sukienka ładna, ciężko powiedzieć na pierwszy rzut oka, że chińska :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w ogóle nie kupuje ubrań przez internet, tylko dlatego że nie nigdy nie mogę dobrać rozmiaru, ale może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcia i przepiękna sukienka! :D Wyglądasz na mega pozytywną osobę, urzekły mnie te zdjęcia, a szczególnie te na których aż tryska energią! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przesliczna sukienka i jaka kapitalna sesja!!! Nigdy nie kupowalam w tym sklepie, ale widze, ze warto!!!
    P.S. Dziekuje za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. The dress is so sweet and girly!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie zamawiałam nic w chińskich sklepach. Piękna sukienka, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie jestem przekonana do zakupów w takich sklepach. Generalnie - wolę obejrzeć materiał i przymierzyć rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nigdy nic nie zamawiałam jeszcze z takich stron.

    OdpowiedzUsuń
  48. O matkto jakie piękne zdjęcia :) Uwielbiam przeglądać blogi gdzie są zdjęcia uśmiechniętych, fajnych ludzi a nie wysztafirowanych, bladych jak trupy modelek. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajnie podeszłaś do tej kwestii :) Dzisiaj np. weszłam do Stradivariusa i patrzyłam na te ubrania i stwierdziłam, że niektóre materiały to chyba żywcem z Aliexpressu ściągają, bo były tak beznadziejne :P Moim zdaniem już nie ma zbyt dużej różnicy między materiałami jakie są wykorzystywane do szycia ubrań w sieciówkach, a chińskich sklepach internetowych ;) Jednak często chińskie sklepy są dla nas nieprzyjazne pod względem przelicznika dolara. Bo po zamówieniu wychodzi tyle samo co byśmy wydały tutaj w Polsce na taką samą rzecz :( Ale plusem jest to, że w tych sklepach typu Zaful I Sammydresses można często znaleźć zupełnie inny i dużo ciekawszy asortyment niż w sieciówkach <3 Fajny post :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna sesja, a sukieneczka cudna! Jak najbardziej w moim stylu! :)
    Pozdrawiam! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. genialne zdjęcia! <3 linki poklikane :)
    uwielbiam chińskie sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka jest śliczna
    Mega zdjęcia jest w nich strasznie dużo energii strasznie mi sie podobają <3
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  53. Sukienka jest przepiekna ! Pasuje Ci :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja osobiście mam złe wspomnienia jeśli chodzi o zamówienia w chińskich sklepach internetowych, albo przychodziło coś innego niż na zdjęciu, albo rozmiarówka jakaś taka, za mała, jednak jeśli chodzi o lokalne chińczyki jestem za, nie mają aż takiej tragicznej tej jakości, jeszcze zależy o co chodzi :)
    PS. Przepiękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale jestes pozytywna! Piękny wyglad bloga
    Jeśli chodzi o zakupy na chinskich stronach jestem jak najbardziej za!
    Większośc rzeczy kupinych w galerii ma metkę Made in China
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  56. zgadzam się z tobą choć ja nie kupuję przez internet .piękna sukienka :)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Muszę przyznać, że sesja zdjęciowa wyszła genialnie ;) Pięknie wyglądasz w tej sukience :D !

    OdpowiedzUsuń
  58. wielokrotnie zamawiałam z Azji. śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale jesteś cudna i promienna :D aż szczerzę zęby jak Cię oglądam :D
    Sukienka świetna,bardzo Ci pasuje,a co do za lusterkowy dom? :D

    Ja w chińskich nie kupuję...jakoś się boję,choć wiem że można trafić na perełki :)
    Mam kilka 'chińszczyzny' ze współpracy,gadżety ok,ale żakiet który mam to masakra,całkiem się różni od fotki w necie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Miejsce to Pasaż Róży - podwórko kilku łódzkich kamienic przy Piotrkowskiej ;)

      Usuń
  60. Ja baaardzo rzadko robię zakupy w takich sklepach...nie przepadam za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  61. ja kupuję różne pierdoł, głównie breloki i notesy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fenomenalne zdjęcia!! <3 Masz cudowny szery uśmiech ;)
    Nie miałam okazji zamawiać na tej stronie, ale mieszkam w Azji i przyznam szczerze, że czasem naprawę warto jest kupić fajny ciuch, ale trzeba wszystko dokładnie sprawdzać ;D

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja wolę zamawiać gadżety, a nie ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Często zamawiam w chińskich sklepach, głównie ubrania i akcesoria. A dzisiaj zamówiłam sobie tę samą sukienkę w ananasy, no po prostu tak mi się spodobała po obejrzeniu Twoich zdjęć, że też musiałam ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Nawet nie wiesz jaki uśmiech wywołałaś na mojej twarzy! :D Miłego noszenia! :D

      Usuń
  65. Właśnie wczoraj założyłam zamówienie na ZAUFL, to będzie dopiero moja druga przesyłka. Ze wcześniejszej byłam zadowolona, choć bałam się o jakość takich produktów oraz o to jak będą prezentować się na mnie.
    Twoja ananasowa sukienka jest piękna i szalenie podoba mi się Twoja sesja zdjęciowa! :D Świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna sukienka i piękne zdjęcia!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Też wolę kupować stacjonarnie. Sukienka jest fajna i super w niej wyglądasz :) Świetna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️