Jak zatrzymać wspomnienia?

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Zatrzymywanie wspomnień na dłużej — w analogowej wersji - to jedna z nielicznych rzeczy, które zostały mi po latach 90. w których się wychowałam. Nie ma już kaset magnetofonowych, w sumie mało kto słucha już nawet muzyki z płyt CD. VHS dawno odeszły w cień, nikt już nie zbiera znaczków, karteczek ani żetonów z bohaterami ulubionych kreskówek. Jedno jednak jeszcze się nie zmieniło — osoby chcące zatrzymać wspomnienia na dłużej nadal drukują zdjęcia w papierowej wersji — dokładnie układając je w albumach lub oprawiając w ramki. Tą osobą jestem także ja — zakochana w pięknych kadrach, nie chcę stracić magicznych chwil, które zostały na nich uchwycone. Zdjęcia z wakacji, wyjazdów i ważnych uroczystości wywołuję regularnie. Często zapominam jednak o zdjęciach, które powstają tutaj — na bloga czy na moje konto na Instagramie. A przecież Bartek — bo to w 80% on jest autorem wszystkich moich, zdjęć robi genialne zdjęcia i szkoda byłoby, gdyby przez uszkodzenie dysku czy awarię serwerów zdjęcia te bezpowrotnie zaginęły. Postanowiłam więc stworzyć drukowane portfolio — będące wizytówką mojego bloga, a także zapisem wspomnień i sesji, które powstały w ciągu ostatnich miesięcy. W tym celu zaprojektowałam swoją foto książkę, a efekty mojej kilkudniowej pracy oraz wrażenia po otrzymaniu wydruku — przedstawię Wam w dzisiejszym wpisie!

Foto książki sprawiają, że drukowane zdjęcia nabierają charakteru. Osobiście chciałam stworzyć portfolio, które udokumentuje prace włożone we wszystkie współprace związane z modą. Chciałam mieć nie tylko pamiątkę z sesji, ale także materiał, który mogłabym przedstawić innym markom. To na co postawiłam to ozdobne strony. Projektując własne albumy możecie wybierać spośród gotowych szablonów, jak i stworzyć je od podstaw. Ja wybrałam kolorowy motyw, z kategorii "dla przyjaciółki" i dostosowałam go pod swoją liczbę zdjęć. Następnie wyselekcjonowałam zdjęcia, które chciałam zawrzeć w foto książce, obrobiłam je i zaprojektowałam poszczególne strony. Na koniec dodałam opisy i... gotowe! Projektując swoje zamówienie możecie skończyć gotową foto książkę już nawet w 15 minut! Mnie zajęło to więcej czasu, ale to tylko moja dbałość o szczegóły i przesadna estetyka sprawiła, że co rusz zmieniałam układ zdjęć na stronach... Nie mogę jednak powiedzieć, że projektowanie foto książki było trudne. Bawiłam się świetnie i szczerze - nie mogę się doczekać kolejnego zamówienia, bo to, które do mnie dotarło... totalnie mnie zachwyciło!

Moja foto książka ma twardą oprawę i 36 stron w kolorze, zadrukowanych na poziomych kartach, każda o wymiarze 25 x 20 cm. Wydruk jest idealny - odwzorowanie kolorów nie wybiega od tych, które przesłałam. Fotoksiążka wykonana jest starannie, papier jest wysokiej jakości, a druk napisów niezwykle wyraźny Bardzo podoba mi się również zadruk wolnych przestrzeni między zdjęciami - bałam się, że dodatki zleją się tworząc nieczytelne strony - nic jednak bardziej mylnego! Foto książka dotarła do mnie bardzo szybko. Całość była dokładnie opakowana, aby przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W środku czekało na mnie eleganckie pudełko z gumką (pasek na zdjęciu to odbarwienie powstałe na skutek pozostawieniu pudełka na słonecznym parapecie) oraz ozdobna karta. Jednym zdaniem? Fotoksiążka to wspaniały pomysł na prezent - zarówno dla bliskich, jak i dla samego siebie!

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec

1 fotoksiążka printu cena kod rabatowy jakość opinie recenzja blog melodylaniella fotoksiazka drukowanie zdjec
A Wy drukujecie swoje wspomnienia?

6 Comments

  1. Przepieknie wydany jest taki album, idealny na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zbieram się z zamiarem zrobienia własnej fotoksiążki. Mam tyle niewywołanych zdjęć, których nie chciałabym stracić, ze pewnie na jednej takiej książce się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fotoksiążka :) Bardzo lubię taki sposób przechowywania wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotoksiążki to idealny pomysł na zatrzymanie swoich wspomnień- przynajmniej mamy pewność, że się nie pogniotą czy nie wyparują w przestrzeń cyfrową w przypadku uszkodzenia...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś takie albumy bardzo popularne dziś już są rzadkością bardzo ładny album

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama uwielbia takie fotoksiażki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️