4 pomysły jak zapakować prezenty gwiazdkowe + Darmowe zawieszki do prezentów (do druku)

1 jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Wszyscy kochamy dostawać prezenty — wielu z nas kocha je także dawać, dlatego dziś przychodzę do Was z 4 nietypowymi pomysłami na zapakowanie świątecznych upominków. Od dawna wiadomo, że nie sztuką jest wrzucić zakupione rzeczy do świątecznej torebki. Święta to czas magiczny i trzeba się postarać! No właśnie... ale jak zapakować prezenty pod choinkę? Co jest modne, a jakich rzeczy unikać? Rok temu podpowiadałam Wam jak zapakować prezenty w papier pakowy. Dzisiaj pokażę Wam jak z klasą wykorzystać gotowe, dostępne w sieciówkach papiery. Jak łączyć kolory i jakie ozdoby pięknie zaprezentują się w blasku choinkowych lampek. Oto cztery tipy jak zapakować prezenty gwiazdkowe, lifehacki jak udekorować je by były eleganckie i gustowne oraz podpowiedzi jak tanio zapakować prezenty!

Zacznę od tego, że za wszystkie rzeczy potrzebne mi do spakowania prezentów, czyli: 4 papiery pakowe, złoty sznurek, złote gwiazdki, wstążkę, taśmę i ozdoby zapłaciłam ok. 18 zł. Wszystkie papiery oraz gwiazdki i ozdoby kupiłam w sieci Auchan. Złoty sznureczek oraz wstążkę znalazłam natomiast w Tigerze. Lubię ładnie zapakowane prezenty, ale nigdy nie kupiłabym papieru pakowego powyżej 5 zł. Ładne opakowanie zazwyczaj "żyje" do momentu rozpakowywania prezentów pod choinkę. Nie ukrywajmy — nie wiele jest osób, które jak Monica z "Przyjaciół" prasują papier pakowy i przechowują je na kolejny rok! Nie ma zatem co przepłacać za opakowanie — lepiej wydać pieniądze na wnętrze prezentu! Poznajcie moje cztery propozycje jak elegancko zapakować świąteczne prezenty gwiazdkowe!

Czerwona elegancja

Niewątpliwie kolor czerwony to kolor świąt Bożego Narodzenia. Uwielbiam go i co roku właśnie w tym kolorze przygotowuję świąteczne dekoracje. Nie zdziwi Was zatem chyba fakt, że pierwsza propozycja, którą dla Was przygotowałam, jest właśnie w kolorze czerwonym. Do zapakowania prezentów wykorzystałam tutaj zwykły, gładki, czerwony papier pakowy, czerwoną cienką wstążkę i czerwone ozdoby w postaci gwiazdek na cienkich drucikach. Wstążkę zawiązałam standardowo, zawiązując końcówki w podwójną kokardę i montując na niej gwiazdki. Moim zdaniem taki styl pakowania prezentów jest elegancki, klasyczny i mocno świąteczny!

2a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

3a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować


Karmazynowy minimalizm

Pozostając przy kolorze czerwonym, prezentuję Wam moją drugą propozycję — tym razem z wykorzystaniem papieru, znalezionego przez mojego Bartka. Cudowny i elegancki — jest ozdobą sam w sobie. Papier w kropki w lekko błyszczącym odcieniu wina nie potrzebuje asysty innych dodatków. Opakowując w niego prezenty, zdecydowałam się zatem na przewiązanie paczuszek zwykłym złotym sznureczkiem. Aby wnieść do tego stylu nieco świeżości, zdecydowałam się  jednak na wiązanie sznurków w sposób podwójny. Przewiązując sznurki, wiązałam je na środku, w miejscu, w którym się krzyżują. Dzięki temu uzyskałam efekt "pęknięcia" i nienachodzenia na siebie dwóch sznurków. Prosto, z minimalizmem i nowocześnie. Tak zapakowany prezent przypadnie do gustu osobom, które mają swój niebanalny styl!

4a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

5a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować


Gwieździsta Gwiazdka

Jeśli wybieracie ozdobne papiery pakowe, nie należy przesadzać z dodatkowymi ozdobami. Warto jednak pokombinować ze stylem wiązania wstążek. Ja zrobiłam tak w przypadku pakowania prezentów w biały papier we wzór złotych gwiazdek. Biel i złoto idealnie łączy się ze wspomnianą przeze mnie wcześniej czerwienią, dlatego postawiłam tutaj na czerwoną wstążkę i czerwone ozdobne gwiazdki na drucikach. Nie chciałam jednak, aby wstążki na prezencie było zbyt wiele — to szczególnie ważne, kiedy pakujemy prezent małych rozmiarów. W tym celu wykorzystałam magiczne narzędzie plastyczne nazywane taśmą klejącą. Dzięki użyciu taśmy wstążki nakleiłam asymetrycznie i tak, że znajdują się one tylko w wybranym fragmencie paczuszki. Moim zdaniem taki mały zabieg pozwala na uzyskanie prezentu niebanalnego — fantastycznie prezentującego się na stosie prezentów w wieczór wigilijny.

6a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

6a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować


Złoty przepych

Ostatni mój pomysł to ciąg dalszy wariacji na temat wiązania wstążek i sznureczków na pudełkach. Aby uzyskać stylowy prezent, wykorzystałam gładki, złoty papier, złoty cienki sznurek oraz złote gwiazdki samoprzylepne. Paczki opakowane w papier nietypowo przewiązałam sznurkiem. W pierwszym przypadku wiążąc sznurek pod skosem — w drugim, wiążąc go "w kratkę". Oba efekty uzyskałam dzięki przylepieniu sznurków bezbarwną taśmą u spodu. Wykończenie prezentu to nalepienie gwiazdki — centralnie na środku lub asymetrycznie, w prawym górnym rogu pudełka.

6a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

6a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

6a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

6a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować

6a jak zapakować prezenty świąteczne w papier  pomysły na pakowanie prezentów jak zapakować pudełko w papier złote czerwone prezenty sposoby na pakowanie prezentów poradnik tutorial jak pakować


Która z moich propozycji spodobała się Wam najbardziej?

Mam nadzieję, że moje sposoby zainspirują Was i wykorzystacie je chociaż częściowo, pakując swoje prezenty. Z okazji zbliżającej się Gwiazdki ja także podobnie jak w zeszłym roku chciałabym Was czymś obdarować — dlatego zaprojektowałam nowe — eleganckie zawieszki do prezentów, które możecie pobrać tutaj za darmo, wydrukować, podpisać i dołączyć do swoich podarunków! Inne, nieco bardziej kolorowe wersje przywieszek oraz podpowiedzi jak zapakować prezenty w papier świąteczny znajdziecie natomiast w moim zeszłorocznym wpisie.

12 Comments

  1. Mi się wszystkie propozycje podobają :) W tym problem, że mam dwie lewe ręce do pakowania prezentów hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwieździsta Gwiazdka najbardziej przypadła mi do gustu! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie zapakowane wszystkie, ja zawsze stawiam na minimalizm, a w tym roku kolor neutralny bezowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie - u mnie prezenty pakuję mąż - robi to najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje prezenty wygladaja dokladnie tak jak na pierwszym zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! prześlicznie zapakowane prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku stawiam na szary papier do pakowania, sznurek i gałązki świerku. Klasyczne, ale eleganckie.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio pakuję w szary papier i dekoruję je piękną wstążką czerwoną wraz z gałązką zielonego:)


    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku stawiam na brązowy papier i czerwone wstążki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tradycyjnie prezenty wylądują w torbach prezentowych z ładną kokardką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i niebanalne opakowania! Złoto jak dla mnie zdecydowanie wygrywa :3.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️