TOP 15 moich kosmetycznych ulubieńców

1 ulubieńcy kosmetyczni najlepsze kosmetyki recenzje opinie blogerki kosmetyczne Łódź kosmetyki na wiosnę nowości

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Minęło prawie pół roku odkąd pokazałam Wam moich 12 ulubieńców kosmetycznych. Pora na aktualizację i przedstawienie Wam kolejnych perełek, które trafiły w moje ręce. Kilka produktów mogliście widzieć już wcześniej na Instagramie lub w innych postach - uważam je jednak za tak genialne, że warto Wam o nich przypominać! Zapraszam zatem na wpis i tym razem moich TOP 15 ulubieńców kosmetycznych ostatnich miesięcy!

1. JOICO JoiMIist - Lakier do włosów silne utrwalenie

Jeśli należycie do osób, które borykają się z problemem niesfornych kosmyków i żaden lakier do włosów, ani pianka nie dają rady ich poskromić - lakier Joico będzie Waszym wybawieniem. Niezależnie od pogody, temperatury czy skomplikowania fryzury, moje włosy zawsze po powrocie do domu wyglądają tak jak przed wyjściem. Lakier nie skleja włosów, nie usztywnia ich, a dzięki specjalnej formule idealnie chroni je przed wilgocią i puszeniem. Opakowanie 300 ml, kosztuje ok 69zł - to sporo, ale jeśli używasz lakierów tylko sporadycznie lub na większe wyjścia to produkt spisze się idealnie!

2. Loreal Paris - Color Riche Matte

Szminka idealna dla osób kochających matowe wykończenie, ale borykających się z suchymi skórkami. Nawilżająca formuła idealnie rozprowadza szminkę na ustach, minimalizując ich wysychanie. Stylowe opakowanie oraz klasyczny design przypadnie do gustu każdej fashionistce. Mój kolor to 346. Szminka dostępna jest w Rossmannie za ok. 65zł.

2 joico lakier do włosów szminka loreal paris recenzje opinie jakość cena

3. Cheeky Peachy Blush & Highlight palette - Primark

Fani brzoskwiń na pokład! Paletka, która niestety nie jest dostępna w Polsce zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia i to nie tylko cudownymi kolorami, ale także zapachem! Zestaw trzech kolorów - róż / rozświetlacz sprawdzi się idealnie w wiosennym makijażu. Jeśli będziecie w Primarku - koniecznie wrzućcie ją do koszyka, tym bardziej że kosztuje tylko 6 Euro!

4. GOSH - My Favourite Mascara

Moja ulubiona maskara i to nie tylko z nazwy! Innowacyjna formuła, którą możecie zmyć wodą, ale dopiero w temperaturze 38 stopni! Klasyczna wygodna w użyciu szczotka, oraz ekstrakt z dębu odżywia, rozczesuje, pogrubia i nie skleja rzęs. Produkt idealny dla rzęs, którym trzeba dodać objętości oraz wydłużenia. Używana niemal codziennie - nie niszczy rzęs! Produkt do kupienia za ok. 40zł. 

3 kosmetyki z primarka róże cheeky peachy palette gosh tusz do rzęs recenzja opinia

5. Zoella Beauty - Candy Cream Body Lotion

Uwielbiam Zoe, dlatego jej kosmetyki zajmują w mojej kosmetyczce szczególne miejsce i mam nadzieję, że już niedługo seria dostępna będzie także w Polsce. Zimą polecałam Wam mój ulubiony zapach od Zoe, a wraz z oczekiwaniem na wiosnę otulam się słodkim, cukierkowym zapachem balsamu do ciała. Śliczny design opakowania, oraz formuła zawierająca lekko różowe drobinki znikające podczas smarowania wywołują wiele radości. Skóra po użyciu balsamu jest miękka, lekko się błyszczy i cudownie pachnie!  Koszt to ok. 6 Funtów.

6. Batiste - suchy szampon dla blondynek

To cudo poznałam dzięki współpracy z Drogerią Jasmin. Nie należę do fanek suchych szamponów - kilka z nich narobiło u mnie więcej szkód, niż dobrego, ale seria dla blondynek oferowana przez Batiste jest moim zdaniem warta uwagi. Produkt nie zostawia siwej, ani ciemnej poświaty, nieco rozjaśnia włosy, sprawia, że wydają się one puszyste i uniesione u nasady. Po zastosowaniu szamponu włosy nie przejawiają także szybkiej tendencji do przetłuszczania się. Koszt szamponu to ok. 15zł.

4 zoella body lotion polska batiste dla blondynek szampon suchy jakosc opinie

7.  -417 - Oczyszczający żel do twarzy zmikrocząsteczkami luffy

Żel trafił w moje ręce w jednym z kosmetycznych boxów. Delikatny zapach, przezroczysta żelowa formuła z małymi cząsteczkami luffy oraz pianka, która wytwarza się podczas mycia sprawiły, że pokochałam go od pierwszego użycia. Żel można porównać do produktów służących do peelingu. Idealnie oczyszcza, nie wysusza cery i sprawia, że wygląda ona świeżo jeszcze długo po użyciu. Opakowanie jest niezwykle wydajne i kosztuje ok. 47zł.

8. Yves Rocher - nawilżający krem do rąk Wanilia & Bergamotka

Sucha skóra dłoni to najczęstszy problem, z którym borykamy się po zimie. Moje dłonie odżyły wraz z użyciem kremu z Yves Rocher. Mój delikatny zapach pochodzi z zimowej serii, która dostępna była w okolicach świąt, cały czas można jednak dostać produkty z tej serii w sklepie internetowym. Koszt kremu to obecnie 8,9 zł.

5 417 luffa zel do twarzy jakosc cena opinie kred do rak yves rocher

9.  Bielenda - Serum Zielona Herbata

Jeśli wejść w wiosnę to tylko z tym produktem. Bogata w składniki pielęgnujące formuła sprawia, że moja przesuszona cera wraca do formy. Serum idealnie nawilża, normalizuje wydzielanie sebum, tonizuje oraz odżywia. Piękny zapach sprawia, że nigdy nie zapominamy o jego użyciu. Dodatkowo seria z zielonej herbaty jest moją ulubioną ze względu na wzmocnienie naturalnych mechanizmów ochronnych przed wolnymi rodnikami i zanieczyszczeniami powietrza. Cena ok. 22zł

10.  B loves Plates - Zestaw do stemplowania paznokci

Stemplowanie paznokci towarzyszy mi nieustannie. Pokochałam piękne wzory płytek od B loves Plates, a także ich cudowne lakiery, które pozwalają na wykonanie wzorów idealnych. O płytkach oraz całym mechanizmie stemplowania paznokci opowiadałam Wam w tym wpisie. Nadal gorąco polecam! 

6 bielenda serum zielona herbata lakiery stemple do paznokci b loves plates recenzje opinie

11. Allvernum - Cherry Bloosom & Musk

Owocowo-kwiatowy zapach z nutami mandarynku, truskawki oraz róży i kwiatu wiśni skradnie nie jedno serce! Idealnie sprawdzi się na co dzień jak i na większe okazje. Nuty zapachowe nadają uczucie odświeżenia, uczucia wolności i kobiecości. Ja miałam przyjemność poznać się z tym zapachem dzięki Pudełku Pause Box. Cena zapachu to ok. 30zł. 

12. Stenders - Grejpfrutowy suflet pod prysznic

O ile nie jestem fanką grejpfrutów jako owoców, o tyle ich zapach w kosmetykach uwielbiam. Cudowny suflet do ciała przypominający  kremową piankę ukrytą w stylowym opakowaniu to dla mnie hit. Głęboko oczyszcza, nadaje skórze świeży owocowy zapach i nawilża. Sprawia, że zwykły prysznic nabiera wymiaru relaksu i głębokiego odpoczynku! Cena ok 46zł.


7 cherry bloosom alvernum zapach cena jakosc opinie stenders grejfrutowy mus do ciala

13. Now Brow - pomada do brwi

Tak naprawdę stylizacją brwi zainteresowałam się jakiś rok temu. Do tego czasu znalazłam już dwóch ulubieńców do ich stylizacji - korektor z firmy Joanna oraz puder / pomadę marki Now Brow. Jeśli jesteście z Łodzi koniecznie sprawdźcie ofertę salonu Now Brow, który doprowadzi Wasze brwi do stanu idealnego - jeśli lubicie stylizować je sami, rozejrzyjcie się za dostępnymi w kilku kolorach pudrami! 

14. Lumene - Invisible  Illumination Beauty Serum

Serum ratujące mnie przy każdej ważnej okazji. Fińska marka, która trafiła w moje ręce zachwyciła mnie naturalnym podejściem do połączenia światów beauty & make up. Serum bazujące na najczystszej na świecie arktycznej wodzie źródlanej zawiera także nasiona arktycznej moroszki oraz przeciwzmarszczkowych peptydów mocno nawadnia i odżywia skórę. Dla mnie genialne jest także rozwiązanie delikatnie wyrównujące koloryt skóry - świetnie sprawdzające się jako baza lub zamiennik podkładu! Cena 30 ml opakowania serum to ok. 149zł.

8 now prow pomada do brwi lumene  serum jakosc cena opinie

15. Joanna - Spray Solny Do Włosów

Na koniec trick, który pozwoli Wam na fryzurę niczym z kalifornijskiej plaży! Jeśli lubicie fale i włosy a'la dziewczyna surfera, to ten niepozorny solny spray do włosów utrzyma Was w zachwycie. Łatwy w aplikacji, idealny do każdego rodzaju włosów kusi także ceną, która wynosi ok 9zł.

9 joanna spray solny do włosów plażowy wygląd jakosć cena opinie

Mam nadzieję, że moi kosmetyczni ulubieńcy przypadną do gustu także Wam! Jeśli nie pamiętacie innych kosmetyków, które polecałam Wam we wrześniu zobaczcie moich TOP 12 ULUBIEŃCÓW KOSMETYCZNYCH! 

37 Comments

  1. jak suchy szampon to tylko Batiste :D lepszego nie ma! a czasem na prawdę się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje , przyznam że nie wszystkie znam ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo fajne są te rzeczy :)
    Aaa nawet nie wiedziałam, że są kosmetyki Zoelli :o

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. większości produktów nawet nie znam :P bardzo zainteresowało mnie to serum od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchy i u mnie gości na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dużo masz tych ulubieńców, też uwielbiam ten szampon od Batiste, obowiązkowo musi być u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię bardzo szampon Batiste, jednak wybieram wersję dodającą objętości XXL :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon suchy fajnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Łodzianko! Dużo tego natestowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej! Przez pół roku trochę się nazbierało :)

      Usuń
  10. O, kończy mi się mój spray solny (nie pamiętam nawet z jakiej firmy), może teraz wypóbuję ten z Joanny, bo nie jestem do końca zadowolona z dotychczasowych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele słyszałam o serum z zieloną herbatą od bielendy. Zastanawiam się nad jego zakupem, bo jednak mimo wszystko nie ma idealnego składu :/

    OdpowiedzUsuń
  12. czy ten lakier do włosów też dostanę w Rossmann?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety chyba nie, wiem że można dostać go przez Internet albo stacjonarnie w salonach fryzjerskich, które współpracują z marką.

      Usuń
  13. Paletka ma cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Batiste niezastąpiony!
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety żadnego z powyższych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubi,ę spraye solne.. sprawdzę ten, który polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! Moim faworytem z tej gorącej 15stki jest Bielenda - Serum Zielona Herbata! Uwielbiam! Plus za przyciągające fotografie :) Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego z wymienionych kosmetyków ale prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, że z tych wszystkich produktów znam tylko krem do rąk od YR i suchy szampon, ale w innej wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. patrzę, patrzę i cudowny kolor kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A próbowałaś serum z bielendy z kwasem migdałowym? :)
    Dla mojej skóry z niedoskonałościami rewelacja, chociaż w sumie chyba mniej nawilża niż to z zieloną herbatą. Co do kremów do rąk z YR to powiem Ci, że kiedyś się mocno nacięłam bo ten co kupiłam (w takim odkręcanym pojemniku) był z alkoholem :( słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji testować serum o którym mówisz, a co do kremu... faktycznie nie ciekawie, na szczęście nie wszystkie mają taki skład!

      Usuń
  22. Z tym serum z zielonej herbaty muszę się poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam nic z tego, w oko wpadł mi szampon, paleta, serum zielona herbata, perfumy i spray ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno skończyłam to serum z Bielendy i inne produkty z serii też :)
    Lumene serum również mam, dodaje do podkładu, wtedy najlepiej sie u mnie spisuje. A czy na zdjęciu nie jest róż/rozświetlacz? Bo serum ma odrobinę inną buteleczkę :)
    Batiste nie lubię, na moje włosy użyte pogarszają wygląd włosów :/

    Pomijając produkty margaretki wywołały u mnie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. To jest serum tylko mniejsza buteleczka - 15ml z kalendarza adwentowego od Lumene :)

      Usuń
  25. Też kocham te pomadki Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Och Lumene ma świetne produkty!!! Mam kilku ulubieńców.
    Żel -417 lubiłam, ale nie aż tak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, wszystkich nie znam. Bielenda to dobra firma, miałam z tej firmy kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Używałam tylko (i używam nadal) suchych szamponów z Batiste, reszta jest mi tylko mniej lub bardziej znana z samego widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę wypróbować serum Bielendy - ciągle o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Większości z tych produktów niestety nie znam, ale może czas się nimi zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️