ROSEGAL - moje rady, opinie i wrażenia.

1 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

Aloha chłopcy i dziewczęta!

W zeszłym roku stworzyłam dla Was wpis, w którym oceniałam jakość produktów oraz przedstawiałam swoją opinie o sklepie Zaful (Zaful - moje rady, opinie i wrażenia). Jeszcze wcześniej stworzyłam wpis - czy warto kupować w chińskich sklepach. Są to wpisy, które cieszą się wśród Was dużą popularnością i postanowiłam, że dziś pod lupę wezmę inny sklep, z którym miałam już kilkukrotnie do czynienia, a mianowicie mowa będzie o Rosegal.

Rosegal to sklep oferujący podobnie jak wspomniany wcześniej Zaful - ubrania i akcesoria. Garderoba nie jest jednak jedynym asortymentem. Na stronie znaleźć możemy bowiem także dział Beauty, gdzie zaopatrzycie się w mnóstwo gadżetów kosmetycznych, same kosmetyki, a nawet sztuczne peruki i doczepy, a także dział Home. Tam odnajdziecie wszelkiego rodzaju dekoracje do domów i mieszkań. Osobiście miałam do czynienia z produktami z każdej z tych kategorii. Na przestrzeni kilku miesięcy dotarły do mnie zarówno ubrania, dodatki, akcesoria kosmetyczne jak i dodatki do wnętrz. 

Jakość chińskich ubrań i dodatków

Nie mogę powiedzieć, że natkniecie się tam na czystą bawełnę, len czy kaszmir. Ze składami ubrań nie jest jednak tak źle jak można byłoby się spodziewać. Przy każdym zakupie dokładnie sprawdzam z czego uszyte jest dane ubranie i wybieram te, w których są duże % udziały bawełny. Kilka sukienek, kupiłam jednak tylko ze względu na wygląd i z ręką na sercu muszę powiedzieć, że mimo poliestru na pierwszym miejscu w składzie ubrania wcale nie są złe. Jeszcze żaden materiał nie sprawił, że nie mogłam danej rzeczy nosić. Nic nie było dla mnie zbyt duszne, ani nie podrażniało mojej skóry. Wszystkie ubrania - zarówno bluzki jak i bardziej strojne sukienki były jak ze zdjęcia. Jakość ich wykonania również nie odbiegała od rzeczy, które kupić możemy w sieciówkach. Jedyna różnica to cena - na Rosegal ubrania można kupić już od około 3$, co zdecydowanie nie częste jest podczas zakupów w galeriach i centrach handlowych. 
Rosegal to także całkiem nieźle rozpisana rozmiarówka. Na nią polecam zwracać szczególną uwagę. Za duży plus Rosegal uważam również dział dla osób puszystych - bardzo często zdarza się, że to właśnie na tym dziale znajdują się standardowe europejskie rozmiary M, L czy XL. No cóż... w końcu kupujemy na chińskiej stronie :)

Chińskie akcesoria kosmetyczne

Rosegal to raj dla osób kochających nowinki kosmetyczne i nie chodzi mi tutaj o same kosmetyki, co o "ułatwiające" makijaż gadżety. Gąbeczki, szablony, wymyślne pędzle - to tylko niektóre z tych rzeczy.  Osobiście jestem pozytywnie nastawiona do takich produktów - jeszcze nic z tego działu mnie nie zawiodło. Bardziej ostrożnie podchodzę do samych kosmetyków. Znam jednak dziewczyny, które kupują tam cienie, szminki i podkłady tak samo jak w Rossmannie. Ja należę jednak do osób, które lubią jak coś jest przetestowane i ma europejskie certyfikaty. 

Dekoracje i dodatki do wnętrz

Ostatnio moim ulubionym działem na Rosegal jest dział Home. Uwielbiam przeglądać dodatki do mieszkań, jeszcze bardziej podobają mi się akcesoria do kuchni i łazienki. Foremki do babeczek, wymyślne foremki do jajek sadzonych, foremki do ciasteczek, szpryce do kremów - mogłabym wymieniać w nieskończoność. Za całkowite grosze możemy kupić tam rzeczy, które w Polsce kosztują prawie 100zł i jakość tych rzeczy, wcale nie odbiega od tych dostępnych w naszych sklepach. Ogromny wybór poduszek, firan, a także produktów, których na pierwszy rzut oka nie umiem nazwać to miejsce, w którym czas nie ma znaczenia. Nie ruszając się z domu możemy spędzić kilka godzin na wrzucaniu produktów do wirtualnego koszyka.

Promocje oraz rabaty

Na stronie bardzo często pojawiają się również rabaty i promocje. Zapisując się do newslettera mamy możliwość otrzymania informacji na ich temat bezpośrednio na skrzynkę. Jeśli jednak nie chcecie dostawać spamu - wystarczy wejść na główną stronę i poczytać banery. Ciekawą opcją jest również klub Rosegal, w którym zbiera się punkty za zakupy. 50 punktów to 1$, z którego skorzystać można już przy kolejnych zakupach. Punkty otrzymać możemy również za zapraszanie znajomych, wystawianie recenzji o produktach i uzupełnianie swojego profilu.

Przesyłki z Chin

Przesyłki podobnie jak z Zaful standardowo przychodzą w przeciągu 3 tygodni przy wybraniu najtańszej opcji - czyli poczty (Flat Rate Shipping). Mimo dość długiego oczekiwania szczerze polecam ten typ przesyłki, ponieważ prawie wcale (mnie się przynajmniej nigdy nie zdarzyło) nie naraża nas na dodatkowe koszty. Zupełnie inaczej jest w przypadku szybszej dostawy - którą obsługuje DHL. Tylko jeden raz miałam do czynienia z przesyłką z Chin za ich pośrednictwem. Skończyło się tym, że paczkę kazałam odesłać spowrotem. DHL chciał bowiem obarczyć mnie ponad 200zł opłatami za cło i czynności administracyjne (z czego cło to jakieś 30zł). Zawartość paczki szacowałam natomiast na ok. 70zł. Czysta żenada i całkiem niezły sposób na zarobek. 150zł na 1 paczce - a ile takich paczek DHL przywozi do Polski? 

Podsumowując zakupy na Rosegal nie odbiegają jakością od zakupów na Zaful. Jedyne na co warto jednak uważać to czas w jakim opłacacie zamówienie. Moja rada - im szybciej tym lepiej. Im szybciej zapłacicie tym szybciej Wasze zamówienie zostało spakowane. Jeśli długo nie opłacacie swojego zamówienia, a produkty znikną ze stanu to będziecie musieli negocjować zwrot pieniędzy, a wiadomo, że takie akcje nigdzie nie są łatwe i przyjemne. Również w chińskich sklepach! 

2 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

3 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

4 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

5 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

6 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

7 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

8 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

9 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

10 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

11 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

12 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

13 rosegal moje opinie wrażenia jak kupować w chińskich sklepach jakość chińskich ubrań ile idzie paczka z chin rozmiary chińskie ceny czy się opłaca

A Wy lubicie kupować w chińskich sklepach?

38 Comments

  1. Dodatki dekoracyjne w szczególności lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam chinskie stronki, jakie masz piekne tlo do zdjec! Napatrzec sie nie moge :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam okazję zamawiać z różnych sklepów chińskich i najbardziej lubię Zaful, jeżeli chodzi o ubrania, ale Rosegal jest na drugim miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Zaful też lubię, ale powiem Ci, że kiedyś sprawdzałam i okazało się, że i tu i tu są te same rzeczy, a Zaful miał je dużo droższe :)

      Usuń
  5. Tak, dość często robię tam zamówienia
    Co to za świetne miejsce?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem , że wiele moich znajomych zaopatrza się w ubrania na takich stronach jak Rosegal, ale ja jakoś nie mogę się przekonać. Urocze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, genialna miejscówka do zdjęć ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych sklepów nic jeszcze nie zamawiałam, ale jestem wierna, czasem aż za bardzo, Aliexpress :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę przejrzeć tą stronkę ;D
    Jeśli mam być szczera to od kiedy pracuję jako modelka staram się unikać kupowania ubrań online. Zawsze muszę produkt dotknąć, przymierzyć itd. inaczej nigdy nie jestem przekonana co do zakupu. Jakkolwiek nie mam nic przeciwko kupowaniu w chińskich sklepach, niektóre rzeczy naprawdę są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, po pierwsze - świetne zdjęcia! Gdzież to jest taka super miejscówka? :) A co do chińskich stron, ja wciąż trzymam się AliExpress, bo zwyczajnie boję się, że gdy odkryję kolejne, to popłynę już totalnie :D A do tego trzeba podchodzić rozsądnie, w tedy naprawdę można znaleźć niezłe perełki i nawet czas oczekiwania mi nie przeszkadza. Chyba jedyną rzeczą, jaką na chińskich stronach bym nie kupiła, to kosmetyki właśnie. Boję się, bo nigdy nie wiadomo, w jakich warunkach to było robione i co się może wydarzyć na mojej skórze, gdy zastosuję taki specyfik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Łódź - ulica zaraz przy Placu Wolności :)
      Co do popłynięcia - najlepiej z góry ustalić budżet, to pomaga!

      Usuń
  11. A mi przyszła jedna beznadziejna jakościowo koszula :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zdarza, mam np mega "gumową" sukienkę, ale uroku odmówić jej nie można :)

      Usuń
  12. Mnie w takich zakupach najbardziej denerwowałby czas czekania na dostawę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest taki wysyp tych wszystkich sklepów, że z jednej strony trochę mnie do tego ciągnie ale jednak mimo wszystko nie skusiłam się dotychczas na żadne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia i pierścionek ala Kate :) ja lubię Rosegal ze względu na darmową dostawę i zero ukrytych kosztów, często wykorzystuję też kupony rabatowe i zamówienie jest jeszcze tańsze

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre rzeczy są świetne, a niektóre tak średnio. Genialne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie robiłam tam zakupów

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybacz że nie przeczytałam wpisu ale zachwyciły mnie zdjecia :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam, żeby teraz do bardziej treściwych wpisów dawać brzydkie fotki, haha! :)

      Usuń
  18. Rewelacyjne miejsce do zdjęć !!!

    ~~~~~~ Zapraszam do siebie ~~~~~~
    Miłej niedzieli, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  19. Rosegal to takie małe ali ;-) lubię ich

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja połowę swojej szafy mam od Zaful i zawsze jestem bardzo zadowolona z zamówień,tak jak napisałaś,ubrania niczym nie różnią się od tych z sieciówek,mają naprawdę spoko materiał i żadne z tych ubrań mi się nie zniszyczyło a niektóre mam już pare lat :) No i są bardzo ładne :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  21. a i zapomniałam dodać,że na Zaful i Rosegal wysyłka powyżej 30$ jest darmowa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wychodzi na to, że muszę się przełamać i w końcu spróbować. Obawiałam się zawsze o rozmiary... Mówiono mi, że ich tabele rozmiarów nijak się mają do rzeczywistości, ale może faktycznie trzeba poczytać i spróbować ;)

    PS: nie będę oryginalna, ale muszę: CUDNE ZDJĘCIA!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja często kupuję na AliExpress, ale raczej jakieś pierdółki typu gadżety kosmetyczne, case do telefonu itp. Raczej nie kupuję ciuchów bo nawet stacjonarnie jest mi się czasem ciężko ubrać (w tym sensie, że tu odstaje, tam brzydko leży, tam cośtam), a online to już w ogóle :) A też nie mają super ekstra niskich cen, żeby faktycznie było to dla mnie opłacalne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na razie nie skusiłam się na takie zakupy, jednak lubię shopping na żywo za bardzo;). Ale też obawiam się nie trafienia z rozmiarem czy fasonem...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kupuje w chińskich sklepach ale stacjonarnych.Wiem drożej wychodzi ale lubie sobie " pomacać " zobaczyć itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana tło do zdjęć wymiata:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. I tak większość rzeczy produkowana jest w Chinach nawet tzw duże marki mają tam zakłady produkcyjne wiec w sumie po co przepłacać :) Oferta Rosegal jest bardzo ciekawa .

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli chodzi o zamawianie z chin to narazie mam tylko doświadczenia z Alliexpres ;D i jeszcze nigdy nie płaciłam cła ;)
    Czy to Łódź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wysyłka wykonywana jest zwykłą pocztą cło raczej nie będzie doliczone, co innego w momencie wysyłki przez DHL.
      Tak! To Łódź :)

      Usuń
  29. A ja nie jestem zadowolona! Raz zamówiłam plus size z ich rozmiarówki wyszło 4xl różne bluzki i żadna nie pasowała, albo rękaw był za ścisły albo materiał kiepski, a to znów koronka sztywna i nie dopasowywała się tylko odstawała, nie które rzeczy były np. na fotce długie a dostałam krótkie, napisałam ze chcę zwrócić więc dali mi ofertę że jak zatrzymam ubrania to jakąś część mi za nią zwrócą. Zgodziłam się. Zwrot na poczcie min. 65 zł więc wolałam taką opcję. Suma mnie przeraziła. Ale nic nie poddałam się zamówiłam jeszcze raz 5xl a tym razem wszystko za duże. K..wa nie opłaca się robić zwrotów więc wystawiłam na olx, częśc sprzedałam część nadal jest wystawiona. Zostawiłam sobie jedną bluzkę biało-czarną na zdjęciu super https://www.rosegal.com/plus-size-t-shirts/high-low-floral-lace-panel-1178437.html, ale musiałam uprać. Namoczyłam w occie żeby farby nie puściła, wróciłam za kilkanaście min. a już cała zafarbowana. Poszła do śmieci- nałożona 1 raz. Żal bo kosztowała 50 usd. Ubrania na stronie wyglądają super i znów mam ochotę zamówić bo w PL nie ma fajnych ubrań plus size, ale po doświadczeniach- szkoda kasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś mieć na prawdę dużo pecha, bo na tyle rzeczy, które miałam już okazję kupić czy to na Rosegal czy też Zaful czy DressLily tylko raz zdarzyło mi się, że materiał pofarbował i raz nie trafiłam z rozmiarem - ale to był kostium kąpielowy i spodziewałam się, że może mi być ciężko trafić. Na plus size kupuję często, bo jestem wysoka i zwykłe sukienki są zazwyczaj bardzo mini, a ja takich nie lubię. Szkoda, że zraziłaś się do tego typu zakupów, natomiast co do bluzki za 50 usd - to nie był wcale jakiś szalony zakup, za 150zł łatwo kupić też coś stacjonarnie - dlatego też ja lubię kupować rzeczy do max 20$, wtedy jeśli czegoś się nie trafi - mniej szkoda :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️