Jak udekorować stół na Wigilię

1 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Stół stanowi wizytówkę domu. Szczególnie widoczne jest to w święta i przy ważnych rodzinnych uroczystościach. W dzisiejszym wpisie chciałabym zatem podpowiedzieć Wam jak udekorować stół z okazji Wigilii, a także rodzinnych spotkań podczas Świąt Bożego Narodzenia. Pamiętajcie, że moja aranżacja stołu to jedynie propozycja, którą możecie skopiować 1:1 lub zaczerpnąć z niej tylko te elementy, które przypadają Wam do gustu.

Święta to dla mnie zdecydowanie trzy kolory: czerwień, biel oraz złoto. W takim kolorze najczęściej dekoruje się choinki. Takie kolory to również większość dekoracji świątecznych. Nie zdziwi Was zapewne, że to właśnie te trzy kolory dominują w mojej propozycji aranżacji stołu. Centralny punkt stołu to ogromny wieniec, w którym idealnie zaprezentuje się świecznik lub pojedyncza gruba świeca. Ja dodatkowo zdecydowałam się na element gałązki rozciągniętej przez środek stołu. W dekoracji stołu na święta postawiłam również na biało-złote marmurowe talerze, złote podkładki pod talerze oraz biało-złote serwetki. Te ostatnie przewiązałam sztucznymi kwiatami poinsencji, które można dostać w markecie za kilkadziesiąt groszy. Jednym z elementów dekoracyjnych stołu są również złote sztućce, schowane  w uroczych mikołajowych ubrankach. Również butelki zdecydowałam się zapakować w strój świętego mikołaja. Całość uzupełniłam małymi złotymi bombkami - jest ich jednak niewiele, aby niepotrzebnie nie wprowadzać zbyt dużego chaosu.

Mam nadzieję, że dekoracja stołu przypadnie Wam do gustu. Zdecydowanie jest to wersja "na bogato" i można zrezygnować z kilku elementów w celu wprowadzenia minimalizmu. Pamiętajcie jednak, że w święta warto trochę poszaleć i puścić wodze fantazji. 

Złote sztućce, Talerze, Serwetki - PartyBox.pl
Wianek świąteczny - Zaczarowany Ogród
Świeca - Duka
Mikołajowe ubranka na sztućce - Zaful
Mikołajowe ubranka na butelki - Dresslily
Kwiaty poinsencji - Każdy hipermarket
Sztuczna gałązka - Tiger

2 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

3 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

4 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

5 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

6 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

7 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

8 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

9 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

10 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

11 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

12 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

13 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

14 dekoracja świątecznego stołu jak udekorować stół na boże narodzenie dekoracja kolacja wigilijna dekoracja stroik na stół wigilijny wianek świeczka mikołajowe ubrania na butelki mikołaje na sztućce

Dekorujecie specjalnie swoje stoły w święta?

Inne moje pomysły na aranżacje stołów:

19 Comments

  1. Pięknie :) cudnie zasiąść przy takim stole ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się taka dekoracja stołu wigilijnego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracja stołu bardzo przypadła mi do gustu. Jednak u mnie by się to nie sprawdzili. Mamy ogromny stol, ale mam gotuje tyle jedzenia, że nic się już nie mieści.
    Pozdrawiam :)

    maryssseprobuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski wystrój, ubranka na sztućce bardzo mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudownie i klimatycznie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze super inspiracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wlasnie szukam inspiracji, ale chce utrzymac wszystko w bieli i szarosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby fajnie.. ale gdzie miejsce na jedzenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam na bardzo małym wąskim stoliku - więc jeśli by to przenieść na stół normalnych rozmiarów, uwierz mi - miejsce by się znalazło!

      Usuń
  9. Genialne te ubranka na sztućce i alkohol ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie, ja mam w planach robić dekoracje jeszcze świąteczne, ale nie wiem czy zdążę :0

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo u Ciebie świątecznie. Super wystrój.

    ~~~~~~>>>> Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspiracje! ;) Sztućce w ubranku Mikołaja wyglądają uroczo ! <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️