Ochrona skóry przed słońcem - moje sposoby

1 bielenda jak chronić skórę przed słońcem balsam po obalaniu bielenda bikini kakaowy olejek do opalania 6spf 30 spf jak dbać o skórę latem ochrona skóry w wakacje recenzje opinie bielenda melodylaniella

Aloha chłopcy i dziewczęta!

O tym, że ochrona skóry podczas ekspozycji na słońce jest ważna chyba nie muszę Wam pisać. Ponieważ mamy lato i sezon wakacyjny trwa chciałabym jednak opisać Wam jak taka ochrona wygląda w moim przypadku - kiedy używam balsamów, a kiedy nie, a także jakie produkty spędzą ze mną lato. Mam również nadzieję, że Wy także podzielicie się ze mną swoimi sposobami, zaczynamy!

Wyjazd = Balsam

Na wakacjach w mojej kosmetyczce nie może zabraknąć kremu lub olejku z filtrem. Pilnuję tego podczas wypadów w miejsca bardzo słoneczne, ale także w te bardziej chłodne. To, że nie ma skwaru i 40 stopni Celcjusza, nie oznacza, że nie można spalić skóry, a najlepszym tego przykładem jest tegoroczna majówka, na której nieźle się opaliłam! Kremy te nie są używane przeze mnie jednak tylko na urlopach.... Oczywiście nie stosuję ich codziennie (a według niektórych tak właśnie powinno być), bo używanie balsamów nie weszło mi w nawyk. Kiedy wiem jednak, że nie zmierzam na uczelnię czy zakupy do CH, a moja skóra będzie eksponowana na słońcu dłużej - nakładam warstwę ochronną. Zaliczają się do tego wszelkie spacery w słońcu, wypady do zoo, a także praca na powietrzu.

Częstotliwość ma znaczenie

To ile razy posmaruję ciało odpowiednią substancją w ciągu dnia zależy od tego co robię. Jeśli zażywam kąpieli - smaruję się za każdym razem po wyjściu z wody, jeśli tylko się opalam smaruję się w dłuższych odstępach czasu. Jeśli wiem, że ciało będzie eksponowane tylko pewien czas, używam balsamów na minimum 15 minut przed wyjściem z domu. Dzięki temu balsam zabezpieczy odpowiednio naskórek.

Czas też się liczy

Promieniowania słonecznego należy unikać  szczególnie w godzinach 12-15. Wtedy też ochrona przed promieniowaniem powinna być jak najdokładniejsza. Ja oprócz wyżej wspomnianych balsamów i olejków stosuję również ochronę w postaci pareo, luźnych jasnych ubrań, parasoli i okularów przeciwsłonecznych. Wiadomo jednak, że każdy chce wrócić po urlopie opalony i na zdobycie bezpiecznej opalenizny również jest sposób! Brak lub słabsze filtry należy na ciało nanosić po godzinie 16 - wtedy też ekspozycja na słońce jest bezpieczniejsza, a melanina wytwarzana jest tak samo jak podczas "smażenia się" w samo południe :)

Co zabieram na Wakacje?

W tym roku wakacje spędzę z najnowszą linią Bielenda Bikini. Kakaowe mleczko o wyższym stopniu ochrony oraz olejek ze stopniem ochrony SPF 6 pozwolą mi na bezpieczne opalanie. Po każdej ekspozycji na słońce użyję natomiast ochronnego balsamu po opalaniu! Balsamy ochronne są bowiem zbawienne nie tylko na te duże poparzenia słoneczne, ale również jako podstawowy środek zapobiegawczy. To co, pakujecie Bielende do walizek razem ze mną?

2 bielenda jak chronić skórę przed słońcem balsam po obalaniu bielenda bikini kakaowy olejek do opalania 6spf 30 spf jak dbać o skórę latem ochrona skóry w wakacje recenzje opinie bielenda melodylaniella

3 bielenda jak chronić skórę przed słońcem balsam po obalaniu bielenda bikini kakaowy olejek do opalania 6spf 30 spf jak dbać o skórę latem ochrona skóry w wakacje recenzje opinie bielenda melodylaniella

4 bielenda jak chronić skórę przed słońcem balsam po obalaniu bielenda bikini kakaowy olejek do opalania 6spf 30 spf jak dbać o skórę latem ochrona skóry w wakacje recenzje opinie bielenda melodylaniella

5 bielenda jak chronić skórę przed słońcem balsam po obalaniu bielenda bikini kakaowy olejek do opalania 6spf 30 spf jak dbać o skórę latem ochrona skóry w wakacje recenzje opinie bielenda melodylaniella


Dodatki na zdjęciu pochodzą ze sklepu:
Partybox.pl 


A Wy jakich produktów używacie?

36 Comments

  1. Mądre słowa ... wiele osób chce spektakularnej opalenizny a o zdrowiu skóry juz nie wszyscy myślą :) Fajna ta seria .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych produktów, krem z filtrem to must have na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki Bielendy (czarne maseczki , żel)
    tych nie miałam.
    bardzo fajne liście w tle na zdjęciach, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. O skórę trzeba dbać i ją chronić :) Ładna opalenizna wygląda ślicznie, ale zdrowa skóra jest ważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skóra będzie w przyszłości wdzięczna za każdą dawkę przeciwsłonecznej ochrony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię się opalać, ale staram się opalać rozsądnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O skórę trzeba dbać :) Nie miałam ich, ale wydaja się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio postanowiłam wybielić sobie skoórę :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. W to lato odstawiłam zupełnie opalanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam Bielendę Bikini kokosową i jestem w niej zakochana :) Odpowiednia ochrona przed słońcem w lato to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SPF 6... malutko. ;) Też mam problem z wyrobieniem sobie nawyku balsamowania się przed każdym wyjściem. Czytałam, ze powinno się balsamować całe ciało kremem/balsamem z filtrem, bo ubrania zwyczajnie przepuszczają część szkodliwego promieniowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra jest i 6, jeśli ktoś nie używa wcale :)
      Co do balsamowania - tak, jest wiele "szkół". Niektórzy zalecają balsamować ciało codziennie, ale nie oszukujmy się.. ktoś tak robi?

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze tych produktów, ale słychałam dużo dobrych opinni :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kompletnie się nie opalam, tak naprawdę nie mam kiedy dlatego u mnie w pielęgnacji nie ma takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto jednak stosować go chociażby na dłuższe wypady na słońce? Bo nie wierzę, że siedzisz całe życie w domu lub biurze...

      Usuń
  14. Te kosmetyki to must have na lato nawet gdy nigdzie nie wyjeżdżamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku postawiłam również na Bielende ale arganową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty, czy rzeczywiście zmieniają koloryt skóry podczas używania? Nie znam akurat tych produktów, aktualnie używam kremu do opalania twarzy z Avonu oraz dokańczam produkty do ciała z Ziaja. Balsamy po opalaniu są także świetne po wakacjach, szybko przywracają dobre nawilżenie skóry, a my nie musimy się martwić, dy nie zużyjemy ich w sezonie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to na koloryt skóry nie wpływa jako tako sam produkt, a rodzaj ochrony SPF, który wybierzesz, szybciej zatem opalisz się stosując olejek SPF 6, niż balsam 30 czy 50...

      Usuń
  17. dawno nie lezalam plackiemm i nie prazylam sie ;) nie mam zdrowia chyba juz do tego, ale ochrona jest wazna zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jednak brakuje mi dokładnego opisu/recenzji tych produktów. Jak one działały u ciebie, czy były one funkcjonalne i czy nie było w żadnym z nich skutków ubocznych lub niedociągnięć w działaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, linię dopiero zabieram ze sobą na wakacje. Wpis nie jest recenzją produktów, a opisem moich sposobów na ochronę + przedstawienie tego co będę testowała. Jakiekolwiek opinie wydam dopiero po odpowiednio długim czasie użytkowania.

      Usuń
    2. To czekam na opinie. :)

      Usuń
  19. Seria interesująca, może na kolejny rok się skuszę na coś z tej trójki.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja słoneczka unikam, ale bez żadnych mazideł. Po prostu mało ruszam się z domu w lato :D A jak już muszę to lecę szybkim krokiem i bez zbędnego wystawiania się na słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Balsam po opalaniu to już w ogóle dla mnie pozycja obowiązkowa :) Lubię słońce.. cóż poradzić? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię się bardzo opalać, ale zawsze z ochroną, tych produktów jeszcze nie miałam :) choć z bielendy miałam coś dwufazowego olejkowego, tylko że z niską ochroną... zostaje tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię się opalać leżąc na plaży. Lubię spacerować trochę, a później posiedzieć w cieniu, najlepiej drzew. Ochrona skóry jest potrzebna i Twoje produkty bym wybrała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja to leń jestem bo wiecznie zapominam o ochronie przed UV.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️