KONKURS - Wygraj Torebkę od NOBO

blog konkurs nobo bags wygraj torebkę leganza melodylaniella rozdanie konkursy sierpień 2017 blog konkursy na instagramie giveaway bags poland blogger lifestyle fashion

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Dziś post krótki, lecz konkretny - czyli taki jakie lubicie chyba najbardziej!
Zapewne pamiętacie, że od jakiegoś czasu jestem zakochana w torebkach marki NOBO. Jedną z nich mogliście zobaczyć tutaj. Dziś mam natomiast dla Was konkurs organizowany razem z tą firmą na Instagramie.

Zasady są banalnie proste, aby zdobyć dowolną torebkę marki NOBO na stronie Leganza.pl, wystarczy że:

1. Zaobserwujecie mój profil na Instagramie @Melodylaniella
2. Zaobserwujecie profil NOBO na Instagramie @Nobo_Bags
(mile widziane również polubienie marki na FB - tutaj )
3. Zaprosicie w komentarzu trójkę znajomych do zabawy


Zwycięzca zostanie wybrany przez osobę reprezentującą firmę NoboBags, będącą organizatorem konkursu.  Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na moim profilu, a marka NoboBags skontaktuje się z nią osobiście za pośrednictwem Instagrama w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia konkursu. 

Konkurs trwa 7 dni. Od 18:00, 18.08.2017 do  18:00, 25.08.2017.
Instagram nie jest odpowiedzialny za organizację, ani przebieg konkursu.
Nagroda wysyłana jest tylko na terytorium Polski.

Mój profil oraz post konkursowy znajdziecie oczywiście tutaj!

22 Comments

  1. Piękna torebka, stylizację widziałam i urzekła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no świetna! :)
    Zapraszam Cię na najnowszy wpis, podjęłam nową współpracę z marką, o której warto poczytać coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te torebki ♡
    Trzeba spróbować szczęścia xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szczęścia wszystkim uczestnikom! Sama nie wezmę udziału, bo nie mam insta. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny konkurs, życzę wszystkim powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna torebka:) Może wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Szkoda, że nie mam insta, chyba czas wreszcie go ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️