Baby Blue

1 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Kolor baby blue podbił całkowicie moje serce tego lata podobnie jak modne w tym sezonie hiszpanki. Długo wahałam się czy tego typu sukienka do mnie pasuje, ale ostatecznie wybór okazał się strzałem w dziesiątkę! Błękitna sukienka, z podwójną falbaną stała się jedną z moich ulubionych, a w połączeniu ze złotymi dodatkami w postaci pierścionków i zegarka oraz kremowych klasycznych butów (ukradzionych mamie) stanowi dziewczęcą i romantyczną stylizację. Moim zdaniem takie najprostsze wybory i klasyczne zestawienia sprzedają się najlepiej. Kupujecie? 

Hiszpanka baby blue - SammyDress
Kremowe Buty - Kamex But
Złoty zegarek i bransoletka - Daniel Wellington
Pierścionki - H&M

A jeśli czujecie się zainspirowani kolorem baby blue i chcielibyście zmienić kolor swoich włosów, nadal zapraszam do wpisu poświęconego produktom marki Venita, który przeczytać możecie tutaj.

2 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

3 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

4 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

5 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

6 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

7 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

8 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

9 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

10 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

11 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

12 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

13 daniel wellington ootd lookbook fashion blogger modowe blogerki z łodzi melodylaniella blue hair niebieskie włosy baby blue hiszpanka venita błękitna sukienka stylizacja outfit modna polka pastel hair

Pamiętajcie, że na Instagramie nadal trwa konkurs, 
w którym możecie wygrać torebkę od NOBO!
Zapraszam: @melodylaniella

53 Comments

  1. Sukienka prześliczna! Sama w tym roku upodobałam sobie Hiszpanki <3
    Za tak szalonym kolorem włosów nie przepadam, ale wszystko jest kwestią gustu i odwagi.
    Buziak ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastele Cię kochają :) Prześliczna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne włosy! Piękna sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :) Lubię ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem twojego koloru włosów, który idealnie pasuje do tej stylizacji. A błękitny i hiszpanki uwielbiam, także bardzo mi się podoba. Zdjęcia są piękne! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kolor włosów! Sukienka bardzo kobieca ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie a niebieski to mój ulubiony kolor. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor włosów zdecydowanie pasuje do tej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie, a zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, ja od zawsze uwielbiam niebieski. Muszę przyznać, że jak narazie wygrywa róż na Twoich włosach O.o Ale najładniej wygląda się w tym w czym czuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne włosy, sukienka podobała mi się, ale mi przeszło

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna sukienka :) Świetne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! Wyglądasz cudownie :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, kupiłam sobie ostatnio taką, tylko w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo baby blue bardzo ładnie wygląda i jest niedoceniany :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten kolor, sukienka fajna, podoba mi się jej krój.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalejesz z kolorami :)
    Bardzo podoba mi się ten kolor, ale chyba nic nie mam w szafie w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie wyglądasz w tych włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, super pierścionki ;3.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pieknie Ci w tych włosach mi sie takie mega podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny kolor włosów! Jednak nie polecałabym przy nich tak jasnych ubrań, bo nagły deszcz może spłatać niezbyt przyjemne figle :D

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym problemu, wystarczy nosić przy sobie parasolkę :)

      Usuń
  22. Wspaniale wyglądasz w tym niebieskim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna sukienka, ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet do włosów Ci pasuje ;) Ładna sukienka i... ładna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. takie piekne wloski Ci venita wyszly? woow super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbowałam włosy w tym kolorze farbami jednodniowymi i półtrwałymi, z czego efekt takiej ładnej "tafli" można uzyskać farbą jednodniową. Farba półtrwała złapała włosy nierównomiernie, a kolor przy myciu stawał się bardziej morski / zielony :)

      Usuń
  26. pięknie jest Ci w błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam te farby, ale tak odważna nie jestem :D sukienka świetna!! Wyglądasz jak syrenka- pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow odważny kolor-ale ja zawsze powtarzałam, że kto nie ryzykuje, nie pije szampana :D
    super wyglądasz !
    a sukienka jest piękna- ja uwielbiam te wszystkie hiszpańskie piękności, więc sama dumnie bym taką nosiła <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana ! Ależ Ty wyglądasz cudownie! Wszystko tutaj wspołgra ze sobą idealnie, i włosy i twa uroda i stylizacja. Cudownie ;* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne klimatyczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę świetnie wyglądasz w tym kolorze
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetna zmiana, wyglądasz obłędnie w tych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest po prostu przepieknie :)
    Piękny kolor - idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny kolorek włosów :)
    Piękne zdjęcia !!
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia mają fajny klimat, podoba mi się :) P.S. Nie wiedziałam, że tyle pierścionków idzie nosić na raz, super ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️