Różowa maxi hiszpanka czyli stylizacja na lato

1 Off Shoulder Long Flounce Slit Formal Dress - Pink rosegal zaful opinie recenzje długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi .jpg


Aloha chłopcy i dziewczęta!

Długie sukienki to klasa sama w sobie. Dawniej ubierane na wystawne imprezy i ważne okoliczności - szyte ze sztywnych i błyszczących materiałów wreszcie płynnym krokiem weszły w nasze życie codzienne i to w wygodniejszych wersjach. Dzisiejsza stylizacja pokazuje, że bawełniane maxi też mogą spełniać rolę eleganckich sukienek, które przy doborze odpowiednich dodatków potrafią zmienić się w kreację wieczoru....

Różowa maxi hiszpanka - Rosegal 
Sandałki z kolorowymi pomponami - Buty Łuków 
Beżowa torebka ze złotymi elementami - Nobo Bag 
Złoty zegarek + bransoletka - Daniel Wellington
Okulary lustrzanki, kocie oczy - Zaful -
Słuchawki Sudio 



2 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi złoty zegarek daniel wellington bransoletka hiszpanka z falbaną kolorowe sandałki

3 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi okulary kocie oczy ogród botaniczny łódź beżowa duża torba a4 nobo bag

4 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi nobo bag beżowa torba a4 ze złotymi elementami złoty zegarek złota biżuteria

5 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi maxi na wesele różowa sukienka sudio słuchawki wakacyjna stylizacja6 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi zegarek i bransoletka daniel wellington ogród botaniczny stylizacja modna polka-horz

8 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z kolorowymi pomponami buty luków maxi hiszpanka z falbaną-horz

9 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi stylizacja ze złotą biżuterią lookbook ootd modna polka10 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi złoto beż różowy buty z pomponami kolorowe maxi-horz

19 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi słuchawki sudio sukienka dress rosegal piosenki na wakacje

12 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi falbana złoto okulary kocie oczy modne lustrzanki na lato

13 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi blog lifestyle o modzie stylizacje szafiarka fashion style

14 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi dodatki do letnich stylizacji najmodniejsze okulary lustrzanki na lato

18 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi okulary daniel wellington biżuteria złoty zegarek recenzja kod rabatowy

17 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi beżowa torba kolorowe buty na lato dziewczęce stylizacje

16 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi maxi z falbaną złote dodatki beżowa torba

15 długa sukienka maxi hiszpanka wakacyjna stylizacja sandały z pomponami kolorowymi stylizacja zdjęcia modne maxi na lato stylizacje na komunie na wesele jasny róż



Lubicie maxi sukienki?
Czego słuchacie tego lata?

36 Comments

  1. Piękna stylizacja i dodatki z DW ♥
    Też bardzo lubię Malibu od Miley! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Bardzo mi się podoba i krój, i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie stylizacje i takie sukienki, dlatego ja jestem jak najbardziej ZA!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wszystko że sobą dobrałaś. Ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nawet i mi ten krój by pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja:) Ładna sukienka:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie ;)
    Uwielbiam długie sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor <3 Nie myślałaś o aparacie na ząbki?
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam żebym go potrzebowała. Mam jeden lekko krzywy ząb, który moim zdaniem jest uroczy i pokazuje moją naturalność. Po co być klonem jakich milion na ulicach? :)

      Usuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :). Wszystkie elementy idealnie zgrywają się ze sobą, aż miło się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę krótsze sukienki, ale Ty wyglądasz w niej pięknie. Urocze zdjęcia w plenerze - lubię takie sesje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kroj. Uwielbiam takie maxi sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka :) Lubię różowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygadasz a dodatki w punkt dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, różowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona :) Wspaniale wyglądasz :) A Twój uśmiech tak pozytywnie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz :) W sukience się zakochałam, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz mega dziewczęco. I ten kolor - idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz śliczny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zegarek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka i wspaniałe zdjęcia :) marzy mi się spódnica lub sukienka maxi, ale na tę figurę to muszę jeszcze zapracować :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czego słucham? Lista jest bardzo długo, ale zdecydowane hity to "Despacito" "Somethink just like this" i nowe odkrycie Mark Forster "Sowieso". Koniecznie posłuchaj! Zegarek jest od dłuższego czasu moim marzeniem. Ślicznie ujęłas go na zdjęciach. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja, a miejsce jest przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna sukienka, ma absolutnie fantastyczny kolor. <3 ja długą sukienkę miałam na sobie raptem kilka razy (na studniówce i tym podobnych imprezach), ale generalnie preferuję krótsze, bo za niska jestem, żeby wyglądać w nich dobrze. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna torebka! Mi marzy się inny model Nobo, ale póki co jest niedostępny - na szczęście mam informację ze sklepu, ze jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience, sandałki masz śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam hiszpanki ;) a ta jest prześliczna *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym roku bardzo polubiłam sukienki jak i bluzeczki z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka jest piękna, jej kolor jest idealny na lato :) Cała stylizacja wypada bardzo dobrze :)

    Moją uwagę przykuł zegarek, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja, dzięki za wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️