Dwa kreatywne sposoby na zachowanie wspomnień z wakacji

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Zapewne w tym momencie część z Was jest na wakacjach, a duża liczba osób zaczyna się do nich przygotowywać. Niestety część z Was należy zapewne do grupy, która właśnie wróciła z urlopów i już ociera łzę, myśląc o powrocie do swoich obowiązków... Znam ten ból i w dzisiejszym wpisie podpowiem Wam jak zachować wspomnienia z wakacji na dłużej (i przetrwać resztę kalendarzowego lata, oraz okres urlopów znajomych) razem z MoonyLab.

Uwielbiam kiedy Polacy przejmują inicjatywę i tworzą kreatywne, radosne i pomysłowe firmy. Wspieram ludzi z pasją i na każdym kroku gorąco im kibicuję. W szablon takiej firmy w 100% wpisuje się MoonyLab - firma pozwalająca na szybkie i ciekawe zachowywanie wspomnień w postaci fotografii. W ofercie, którą znajdziecie na stronie firmy znajdziecie wiele produktów, ja chciałabym dzisiaj przedstawić Wam bardziej szczegółowo dwa z nich: MoonyBook oraz zdjęcia Vintage!

MoonyBook

MoonyBook to nic innego jak 50 naszych zdjęć oprawionych w nietypową okładkę. Co lepsze - okładkę, która co miesiąc jest inna, a to co zaprojektują graficy jest dla zamawiającego niespodzianką! Świetnym faktem jest również sposób zszycia książeczki, która wykonana jest tak by istniała możliwość wyrwania konkretnego zdjęcia i podarowania go innej osobie. Świetnym pomysłem jest również użycie zdjęć jako pocztówek! Koszt: 29.99 zł.

Zdjęcia Vintage

Vintage - to powrót klasycznych zdjęć z polaroidu, które uwielbiam! Zdjęcia można drukować w dwóch wariantach: 20 lub 40 kadrów. Wszystkie pakowane są w ładne pudełko. Podczas wgrywania zdjęć istnieje również możliwość naniesienia na nie podpisów. Ja skorzystałam z tej opcji, jeśli jednak wolicie klasyczne warianty lub podpisy odręczne - jak za dawnych lat, nic nie stoi na przeszkodzie!
Koszt: 35.00 - 55.00 zł. 


Uwagi ogólne.

Jakość produktów jest z górnej półki. Nie mogę przyczepić się ani do kolorów ani do wykonania produktów. Jedyne na co chciałabym Was uczulić to przesyłka. Na stronie możliwa jest opcja wysyłki za pośrednictwem poczty polskiej, która niestety ostatnio lubi zawodzić - moja przesyłka zdjęć vintage została w ten sposób zagubiona - jeśli zatem nie chcecie mieć przykrych niespodzianek lub zależy Wam na czasie - warto dopłacić i uniknąć niemiłych sytuacji!


moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook

moonybook zdjęcia vintage tani wydruk zdjęć książeczki ze zdjęciami pocztówka z twoim zdjęciem magnesy ze zdjęciem zdjęcia kwadraty polaroid moonybook


Produkty użyte jako dekoracja do zdjęć pochodzą ze strony PartyBox.pl 



38 Comments

  1. Bardzo fajne te pomysły :) Podoba mi się MoonyBook :) Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te zdjęcia z podpisami :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak zdjęcia przechowuję na dysku, takie pojedyncze, czy albumie i tak by mi się pogubiły

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka pamiątka to prawdziwy skarb :)
    My musimy porobić dopiero w te lato kilka fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale bardzo lubię rzeczy z moimi zdjęciami :D Ten MoonyBook bardzo mnie interesuje, chyba sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepięknie! <3 świetny prezent dla siebie jak również i najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki album to fajna sprawa ;) Te pojedyncze zdjęcia można przypiąć pineskami na jakąś tablice korkową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł! Może kupię wersję a la paraloid koleżance na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narazie na wakacje sie nie wybieram, ale będę pamiętać bo oferta mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, jednak ostatnio zakupiłam sporą ilość albumów i teraz powoli je uzupelniam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia vintage skradły moje serce ;) Muszę takie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł :) cyfrowe zdjęcia to duży postęp ale finalnie nie ma to jak papierowa wersja w ręku

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam o nich pojęcia, a takie zdjęcia wyglądają rewelacyjnie :) Cudowny blog, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne , zdjęcia wyglądają jak z polaroida :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się te zdjęcia w formie Polaroid z napisami :) ja zrobiłam ostatnio fotomagnesy z sesji zdjeciowej i fotoksiążkę z wakacji- uwielbiam chwile zachowane na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie zdjecia to po prostu rewelacja :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglada to swietnie! Jako potworna sentymentalistka kocham wszystkie takie duperelki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. znam i mam :) super są te " książeczko zdjęcia " :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia jestem pod wrażeniem. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale to jest świetne :) Też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przypomniałaś mi że dawno nie wywoływałam żadnych zdjęć.To co dziś pokazujesz zainspirowało mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe ;) Obie opcje bardzo mi się podobają, ale chyba te polaroidy bardziej do mnie przemawiają :D Uwielbiam taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamówiłam u nich album z wakacji w Grecji ;) Prezentuje się cudownie, pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne :) Podoba mis się taka forma zdjęć. Zwykłe albumy wydają się teraz takie ,,nudne"

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham robić zdjęcia, a później w ciągu roku je przeglądać :) Ja cały czas jednak zostaję przy zwykłych albumach :D
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  27. This article is very impressive for me, a lot of new science that I get from this article. Thank you very much

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia vintage bardziej przypadły mi do gustu! Są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesujący post! Taki oryginalny, super! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale tak mi się spodobało, że już Cię zaobserwowałam. Czekam na więcej!
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne pomysly! w dobie komputerów i telefonów mało kto wywołuje zdjęcia więc takie pomysły są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te zdjecia vintage mi się strasznie podobają, świetna opcja na zachowanie wspomnień! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Po wakacjach z pewnością zrobię sobie Moony Lab. Świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️