3 sprawdzone akcesoria kosmetyczne

1 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Trendy makijażowe zmieniają się prawie tak samo szybko jak te związane z modą i nie chodzi tu tylko o topowe kolory czy kosmetyki, ale także o sposoby i metody samej ich aplikacji. Akcesoria kosmetyczne wchodzące na rynek pozwalają nam na coraz dokładniejszą, a zarazem łatwiejszą obsługę przez co same w domowym zaciszu możemy wyczarować makijaż jak z okładki magazynu. Jak jednak nie pogubić się w gąszczu pędzli, gąbeczek i innych narzędzi, które mają ułatwić nam życie, a nie tylko je skomplikować? I właśnie tu z pomocą nadchodzę ja oraz niniejszy wpis, w którym przedstawię Wam 3 sprawdzone akcesoria kosmetyczne, które powinny znaleźć się w kosmetyczce każdej z Was!

Płynne podkłady, kremy oraz korektory...


1. Gąbka Do Makijażu Real Techniques, Clavier do znalezienia tutaj -
wykonana z gąbczastego materiału o specyficznej strukturze posiada trzy specjalnie dostosowane do aplikacji kosmetyków powierzchnie. Pierwsza z nich - duża i okrągła świetnie służy do aplikacji wyżej wymienionych produktów na dużych powierzchniach (szyi, dekolcie, policzkach). Część ścięta - idealnie blenduje i rozprowadza produkty pod oczami i na czole. Precyzyjna szpiczasta końcówka gąbki idealnie posłuży nam zaś do zakrywania niedoskonałości korektorem. Minusem gąbki jest jej struktura, która jak każda gąbka - wchłania produkty dość głęboko, przez co większość kosmetyku nie trafia na naszą twarz, a samo czyszczenie gąbki trwa dość długo i musi być wykonywane precyzyjnie by gąbka służyła nam jak najlepiej.

2. Silikonowa Gąbka do Makijażu, Clavier do znalezienia tutaj -
to gąbka stworzona dla osób, którym wady wyżej wymienionej Real Techniques spędzają sen z powiek. Wykonana z przezroczystego silikonu idealnie nadaje się do rozprowadzania kremowych kosmetyków bez nadmiernego ich marnowania. Łatwa do utrzymania w czystości, nie jest jednak aż tak precyzyjna jak jej koleżanka wyżej ze względy na brak specjalnie dostosowanych powierzchni i końcówek.

3. Szczotka do nakładania podkładu i kremu, Clavier do znalezienia tutaj
jest propozycją dla osób, które uwielbiają operować pędzlami oraz małymi szczoteczkami. Dzięki ultra cienkim, aksamitnym i niezwykle miękkim włóknom szczotka świetnie rozprowadza nawet najbardziej kryjące podkłady bez pozostawiania smug i odcinających się linii.

Bazy, pudry oraz kremowe róże...


1. Gąbka Do Makijażu Blending Sponge, Clavier do znalezienia tutaj -
jest mniejszą siostrą Real Techniques nie posiadającą ściętej powierzchni. Idealnie nadaje się do rozprowadzania produktów w kremie. Świetnie posłuży również w zastępstwie za gruby pędzel do pudru.

Rozświetlacze, cienie oraz bronzery... 


1. Szczoteczka do aplikacji cieni, korektora i bronzera o małej główce, do znalezienia tutaj -
to szczoteczka stworzona do perfekcyjnego użycia na małych powierzchniach - świetnie poradzi sobie z wykończeniem makijażu, podkreśleniem oczu oraz nałożeniu produktów maskujących niedoskonałości.

2. Szczoteczka do aplikacji rozświetlacza i rozcierania konturów, do znalezienia tutaj
jej rozmiar znajduje się pomiędzy obiema wyżej wymienionymi szczoteczkami i pozwala na świetne rozprowadzenie oraz blendowanie produktów takich jak rozświetlacze czy bronzery.


Mam nadzieję, że z tą mini ściągawką łatwiej będzie Wam teraz dobrać odpowiednie akcesoria do każdego typu kosmetyków. Wszystkie opisane i przetestowane przeze mnie produkty znaleźć możecie na stronie Clavier, gdzie prócz akcesoriów kosmetycznych czekają na Was torebki, portfele, biżuteria i inne stylowe dodatki! 

1 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

2 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

3 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

4 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

5 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

6 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

7 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

8 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

9 clavier gąbka do makijażu blending sponge szczoteczka do aplikacji cieni bazy korektora rozświetlacza bronzera silikonowa gąbeczka do makijażu czym się malować akcesoria kosmetyczne pędzle do makijażu gąbki

Kolorowe dodatki, talerzyki, piórka, perełki, spinacze itp użyte w sesji zdjęciowej pochodzą natomiast z internetowego sklepu PartyBox

59 Comments

  1. Oooo super propozycje :) przydatne i jeszcze jak ładnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niezwykle ciekawa tej silikonowej gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze jej użycie jest bardzo śmieszne w odczuciu jeśli jest się przyzwyczajonym do zwykłych gąbeczek :D Do dobrego jednak człowiek łatwo się przyzwyczaja - no i ta łatwość umycia tej gąbeczki! :)

      Usuń
  3. Z beauty blenderów korzystam, ale musiałabym jeszcze zainwestować w te szczoteczki do konturowania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy miałaś okazję używać tego silikonowego czegoś... bo gąbką to to nie jest... Ja miałam i dla mnie to jest jedno wielkie G.... 😓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu nigdy nie piszę na temat kosmetyków, akcesoriów, ubrań, których sama nie nosiłam, nie dotykałam, nie używałam, nie testowałam. Z ręką na sercu ten produkt nazwać mogę silikonową gąbeczką - bo świetnie rozprowadza (w moim przypadku podkład z Bielendy), nie zostawia smug i spełnia swoją rolę w 100%.
      Nie wiem czemu masz negatywną opinię co do typu tego produktów. Może produkt nie był dobrej jakości, a może użyłaś zbyt dużo produktu do makijażu? Trzeba pamiętać, że przy tej gąbce wystarczy 1/2 2/3 produktu, który nakładasz zwykle - bo gąbki wchłaniają część produktu, a silikony nie.
      Co było u Ciebie dokładnym problemem?

      Usuń
  5. Bardzo przydatne rzeczy :) Na pewno warto je mieć w posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może na jesieni się skuszę na jakieś akcesoria :) Póki co robię sobie makijażowy odwyk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio prawie wcale się nie maluję - dałam odpocząć, szczególnie cieszą się rzęsy :)

      Usuń
  7. This is such an interesting topic, thanks for sharing these products :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wyobrażam sobie makijażu bez gąbki, u mnie jest to Blend It :) ale do szczotek się jakoś nie mogę przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wszystkie trzy i według mnie najlepsze gąbeczki RT oraz BB . Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te pędzelki-szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczotki i gąbeczki używam choć ostatnio podkład wolę nakładać palcami :) a suche produkty pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. długo nie mogłam się przekonać do używania gąbki, ale gdy w końcu spróbowałam- przepadłam :P teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez jej użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gabeczka silikonowa mnie naprawde ciekawi

    Dodaje do obserwowanych.

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zdjęcia w Twoich postach, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te szczotki są teraz na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie ta sylikonowa gąbka mnie nie skusi raczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam żadnej z tych rzeczy, ale to z pewnością ciekawe i przydatne gadżety ułatwiające makijaż. :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem tak podoja mi sie ja w sumie z takich nie korzystam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masa ciekawych gadżetów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia ;)
    Gąbeczki znam, używam, już nie umiem nałożyć inaczej podkładu.
    Tego typu pędzli jeszcze nie miałam okazji używać ;)
    Piękny blog. Zostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe gadżety, szczególnie ta gąbeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tych szczoteczek jeszcze nie miałąm i jestem ich bardzo ciekawa ;) Chętnie bym je wypróbowała ;) Może kiedyś gdzieś kupię w miarę tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe gadżety :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  24. Gąbeczki to mój codzienny MUST HAVE, są świetne! :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :) Gąbeczek również używam i jestem nimi zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jednak nie jestem przekonana co do tej silikonowej gąbeczki, wolę tą pomarańczową z RT ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very interesting post! Thanks for sharing! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyzwyczaiłam się już do nakładania produktów gąbka blend it. Natomiast nie wyobrażam sobie robić tego tym silikonem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio u mnie królują tylko pędzle ale muszę się znów skusić na gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja często używam gąbeczki do makijażu. tak jak kiedyś było to dla mnie coś zbędnego tak dzisiaj jest to coś miłego w użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim must have są pędzle do makijażu. Nie używam gąbek do makijażu. Podkład lubię nakładać palcami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Beauty blender jak dla mnie jest super :)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam tego typu pędzle, idealnie rozprowadzają fluidy i nie ma smug . Moje ulubione :) Też mam ten silikonowy blender, ale dla mnie szału nie ma , wolę używać tą zwykłą gąbeczkę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Gąbeczka to dla mnie niezbędnik przy nakładaniu podkładu. Nie wyobrażam sobie, by aplikować go w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bez gąbek nie potrafię już teraz żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nigdy nie używałam takiego silikonowego blendera. Uwielbiam za to szczotki do nakładania makijażu - jak to genialnie konturuje! Niezastąpione przy "nose job" ;)- z pomocą takiej małej szczoteczki mam mały i szczupły nosek jak po korekcie :D
    Świetny poradnik :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Do tych gąbeczek jakoś nie mogę się przekonać, ale za to myślę o zakupie takich pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawi mnie ta silikonowa gąbka :D pędzle dla mnie wydają się być mało poręczne...

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiem szczerze, za wiele akcesoriów do aplikacji nie posiadam, nie przywiązywałam do tego uwagi. Podkłady, bazy - zawsze paluchami, bo najszybciej i wydawało mi się, że najłatwiej. Jednak po przeczytaniu Twojego artykułu kupię sobie silikonową gąbkę do makijażu, to by mi odpowiadało. To, że jest łatwa w utrzymaniu czystości jest jej atutem :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyznam, że nie używam żadnego z tych produktów - u mnie w ruch idą palce i pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja przyzwyczaiłam się do standardowych pędzli i jestem z nich zadowolona. Kiedyś próbowałam gąbeczek, ale przy rodzaju mojej cery nie sprawdziły się.

    Super zdjęcia, bardzo ładnie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Intrygujące gadżety! Ja muszę się w końcu skusić na gąbeczkę - mam zamiar kupić "Beauty Blender" lub pokrewną "Real Techniques" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie znałam :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne te pedzle, dobre pędzle są potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny wpis i zdjęcia! To prawda, że te trendy w makijażu zmieniają się strasznie szybko ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Te szczoteczki mnie ciekawią, nie miałam okazji używać, ale wyglądają milusio:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe zdjęcia ;)

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️