Trzy sposoby na szybszą naukę angielskiego.

1 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Weekend trwa w najlepsze, a jako, że właśnie w weekend podejmujemy najwięcej postanowień rozpoczynających się od słów "Od poniedziałku..." zapraszam Was na wpis, w którym zdradzę Wam trzy sposoby na efektywniejszą i szybszą naukę języka - nie tylko angielskiego!

Mazaki, zakreślacze i ozdobne taśmy...

To ekwipunek zatwardziałego i nastawionego na sukces ucznia. Metoda podkreślania, kolorowania i zaznaczania ważnych informacji polecana jest szczególnie wzrokowcom. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie by każdy notował przy użyciu kolorowych mazaków. Duża liczba osób odnosi większe sukcesy w nauce samodzielnie sporządzając notatki, a nie korzystając z gotowych drukowanych źródeł. W celu zachęty warto zatem uzbroić się w ładny zeszyt - najlepiej z motywującym napisem i kolorową okładką, zapas pisaków, a także ozdobne, wzorzyste taśmy klejące. Na rozgrzewkę polecam przepisać 1000 najczęściej używanych angielskich słów, które znajdziesz tutaj. To co? Pisaki w dłoń!
2 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes tricki

3 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

4 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

5 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

6 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

Edukacja w kieszeni...

W dzisiejszych czasach prawie nikt nie rozstaje się z telefonem. Dlaczego zatem nie wykorzystać właśnie tego urządzenia w celach edukacyjnych? Prócz Instagrama, Facebooka i Snapchata na pewno znajdziesz miejsce na Duolingo - aplikację do nauki języków. Przez meandry i zawiłości wybranego języka przeprowadzi Cię przemiła zielona sowa, która przejmie również kontrolę nad postępami Twojej nauki. Aplikacja codziennie poinformuję Cię o potrzebie podjęcia nauki w celu zachowania systematyczności. Złożoność tematów pozwala na naukę zarówno pisania, słuchania, czytania jak i mówienia. Pokonując kolejne stopnie trudności, zbierasz zaś punkty i wskakujesz na kolejne levele, a wszystko to z możliwością konkurowania z rodziną i przyjaciółmi! Kto wygra?

7 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

8 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

9 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

10 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes


Ucz się czytając....

ale nie podręczniki do nauki ani specjalnie przystosowane magazyny językowe, a zwykłe książki! Jeśli uwielbiasz zatapiać się w świecie książkowych postaci i czerpiesz z czytania same przyjemności - od teraz możesz czerpać podwójnie. Zesłownikiem.pl to wydawnictwo trudniące się wydawaniem książek w języku angielskim ale jak sama nazwa wskazuje... ze słownikiem! Czytanie książek w oryginalnych przekładach często jest ciężkie, szczególnie dla niezaawansowanych osób. Tłumaczenie nieznanych słów w słownikach czy translatorach zniechęca i powoduje, że wolimy czytać powieści w ojczystym języku. Książki ze słownikiem pozwalają zatem na wyeliminowanie tej trudności i czerpanie większej przyjemności z czytania. Dodatkowym plusem jest obycie się z językiem, automatyczna nauka nowych słówek oraz poznanie świata bohaterów - bez zmian wprowadzanych niekiedy przez tłumaczy :) Zachęceni? 

11 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

12 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

13 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

14 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

15 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

16 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

17 trzy sposoby na szybszą naukę języka angielskiego jak efektywnie uczyć się języków aplikacje do nauki angielskiego do nauki języków obcych duolingo książki ze słownikiem sherlock holmes

Jakie inne metody szybkiej nauki języków polecacie?

52 Comments

  1. Ooo jak metodycznie się przygotowałas do tego angielskiego :) Super i książki o Sherloku rzecz jasna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły i znane mi również :) klik: 11.99; 28.79; 16.90

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Aplikacja wygląda ciekawie, a książki planuję zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w zasadzie problemów z nauką angielskiego nie miałam, więc nie zakreślałam ani nic :P
    Masz bardzo ładny charakter pisma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aplikację Duolingo miałam jakiś czas temu, ale ciężko u mnie było z regularnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli sowa domagała się rozwiązania testu? ;o

      Usuń
  6. Ja często notuje to czego mam się nauczyć, tak mi lepiej. Aplikacja jest bardzo dobrym sposobem. Akurat u mnie było takie coś zorganizowane przez szkołę. Na pewnej stronie nauczyciel zapisał grupę, czyli moją klase gdzie dodawał regularnie słówka, a my codziennie mieliśmy zaliczać 15 słówek. Powiem ci, że poświęcałam 15/25 min. ale bardzo to pomagało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! 10 minut dziennie - codziennie daje duuuże efekty :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne sposoby, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły :) Aplikacja ściągnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie :) Powinnam podszkolić swój angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam problemu z nauką angielskiego - sam "wchodzi" mi do głowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodałabym też systematyczność
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O systematyczności jest mowa przy wątku z aplikacją mobilną... Sama systematyczność nic nie da jeśli... nie jesteśmy systematyczni, a to właśnie aplikacja dzwoniąc nam co 24h w kieszeni wymaga od nas owej systematyczności :D

      Usuń
  12. Uwielabim używać zakreślaczy przy nauce języków ;) Najważniejsze to dużo czytać i używać angielskiego jak najwięcej w miarę możliwości. Mówienie najwięcej daje. Polecam Ci jeszcze aplikację "Memrise" do nauki słówek, jest świetna ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio korzystam z Duolingo do nauki włoskiego i odświeżenia niemieckiego i właśnie z książek ze słowniczkami na marginesach, a po zakończeniu każdego rozdziału są krótkie ćwiczenia utrwalające :)

    Warto jeszcze dodać audiobooki w danym języku oraz filmy :) i tłumaczenie piosenek samodzielnie na polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też są świetne pomysły i z pewnością skuteczne!

      Usuń
  14. Świetne sposoby! Mi pomagają starodawne fiszki i oczywiście jak najczęstszy kontakt z językiem, filmy, muzyka czy w moim akurat przypadku mam szczęście, bo mój chłopak mówi po hiszpańsku, więc częściej motywuję się do rozmowy z nim tylko i wyłącznie w tym języku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko fajnie, pięknie... tylko gdzie mamy znaleźć na to czas xD Najszybciej uczymy się języka podczas oglądania filmów i seriali w obcym języku czy to chodzi o angielski czy koreański ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdujecie czas na oglądanie seriali to polecam też czasem zamienić to na książkę. Rozumiem, że sztuka czytania zanika ale poświęcenie 10 minut na rozwiązanie testu w aplikacji serio jest jakimś problemem? Może następny wpis poświęcę metodom organizacji czasu?

      Usuń
  16. Korzystam z tej aplikacji:) Jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rady :) Dla mnie język angielski jest prosty, więc nie sprawia mi jakiś trudności, gorzej jest z rosyjskim, który mam w szkole :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie mam mało pamięci, ale spróbuję sobie zainstalować tą aplikację ;). Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wyobrażam sobie nauki czegokolwiek bez samodzielnie zrobionych notatek i zakreślaczy, dla mnie to podstawa :D Bardzo fajne metody podałaś, warto uczyć się języka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Metoda skojarzeniowa też jest świetna do języków:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie posty, trzy świetne metody, muszę podsunąć córce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł z tymi książkami :)) Nawet nie wiedziałam, ze takie istnieją :)) Moja metoda to oglądanie filmów/wykładów po angielsku i nieustanne wałkowanie bbc :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow super post! Aplikacją już "zarażam" narzeczonego ;-) PS. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię aplikację "Fun easy learn..." można wybrać dowolny język jest ich baaardzo dużo. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie to ta apolikacja bardzo mis ię spodobała <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja polecam rozmowę. NIC tak nie posuwa nauki do przodu, jak rozmawianie. Zmuszanie się do formułowania myśli, na początku nie musi być idealnie.. ale niewątpliwie to najskuteczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz dużo racji ale osobiście uważam, że trzeba zbudować sobie bazę słownictwa... Cóż z tego, że chcemy mówić jak nie wiemy jak :)

      Usuń
  27. Uwielbiam kraje pomocne posty, angielski od zawsze lubiłam i na szczęście nie miałam z nim problemów 😃

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tak się uczę Hiszpańskiego :* Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis! Sama od dłuższego czasu myślę by wzmocnić swój angielski - powrócić do regularnego kontaktu z językiem - a także nauczyć się nowego języka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam kiedyś duolingo i chyba znów powrócę do sówki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! Aktualnie uczę się angielskiego i norweskiego więc Twoje rady mi się przydadzą! 💕

    OdpowiedzUsuń
  32. Też jestem wzrokowcem, dlatego zakreślacze są absolutnych must have :) sama korzystam jeszcze z kursu etutor (bardziej kompleksowy od duo, chociaż sówkę kocham <3) i appki diki.pl - jak dla mnie najlepszego słownika online; ale przede wszystkim konwersacje! bez tego ani rusz - można na fb umówić się z native'ami np. na piwo. Bez mówienia nie poznamy języka użytkowego

    OdpowiedzUsuń
  33. Też jestem wzrokowcem, dlatego zakreślacze są absolutnych must have :) sama korzystam jeszcze z kursu etutor (bardziej kompleksowy od duo, chociaż sówkę kocham <3) i appki diki.pl - jak dla mnie najlepszego słownika online; ale przede wszystkim konwersacje! bez tego ani rusz - można na fb umówić się z native'ami np. na piwo. Bez mówienia nie poznamy języka użytkowego

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakreślacze od kiedy tylko je odkryłam ułatwiały mi naukę...tym bardziej języka obcego :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne sposoby. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Systematyczność, zakreślacze i fiszki są moimi sposobami :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na studiach kolorowe zakreślacze to była podstawa :)
    teraz korzystam własnie z Duolingo i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. niektórzy oglądają także filmy w oryginale. Ewentualnie z napisami w języku filmu. I uczą się wyłapując słowa, domyślając się z kontekstu. Testowałaś ten sposób?

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem wzrokowcem i wszystko co kolorowe bardziej do mnie przemawia :) fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  40. Języki obce zawsze były moją piętą Achillesową, jednak dzięki Duolingo bardzo poszerzył się mój zakres słownictwa, a nauka była bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Książki to doskonały pomysł, ale na nieco bardziej zaawansowanym poziomie, chyba, że są to bardzo proste książeczki. Powieści ze słownikiem mogą być bardzo mobilizujące dla tych, którzy z regularną nauką nieco się ociągają ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️