2 urodziny bloga + urodzinowy konkurs

1_nagłówek konkurs 2 urodziny bloga melodylaniella nagrody wygraj kosmetyki serum liqpharm kosmetyki zielone laboratorium do wygrania choker pędzle do makijażu mleczko odżywka donuts birthday happy rozdanie

Aloha chłopcy i dziewczęta!

2 lata minęły jak jeden dzień. To właśnie 1 marca 2015 roku powstał mój blog i pierwszy wpis, w którym uczyłam Was jak zrobić... misiowe kanapki z nutellą (do znalezienia tutaj :) ). Niepozorny wpis i nieokrzesany pomysł na bloga z czasem i Waszą dużą pomocą pozwolił mi nakreślić ramy, które szczęśliwie dla mnie nie pozwalają szufladkować mojej twórczości. Piszę o wszystkim co mnie inspiruje i o wszystkim co kocham. Piszę o tym, o czym sama chciałabym czytać i dzięki Waszym reakcjom wiem, że również Was interesują podejmowane przeze mnie tematy. Przez 731 dni napisałam dla Was 104 posty, blog doczekał się 450 obserwatorów oraz swojego fanpage'a na FB gdzie zebrało się grono 251 osób. Również mój Instagram urósł w siłę i jest Was tam już ponad 16 tysięcy
Prócz podziękowania za ogromne wsparcie dla mojego chłopaka oraz rodziców, którzy codziennie dopingują mnie w rozwijaniu bloga chciałam podziękować również firmom, które zaufały mi i nawiązały ze mną współprace, a także Wam - bo to bez Was nie byłoby tego bloga.
To dla Was piszę i dla Was staram się by blog był coraz lepszy. Z okazji 2 urodzin chciałabym zatem abyście to Wy otrzymali prezenty. Przygotowałam zatem:

Urodzinowy konkurs !!

Do wygrania 5 zestawów nagród, których sponsorem  jestem ja, a także Zielone Laboratorium (o ich produktach pisałam tutaj) oraz LiqPharm (recenzję serum znajdziecie tutaj).

Zasady konkursu (zadanie konkursowe):
Aby wziąć udział w konkursie spełnij 3 wymagane punkty:

               1. Zaobserwuj mój blog melodylaniella.blogspot.com
               2. Polub mój fanpage na Facebooku >TUTAJ<
               3. Zaproponuj temat postu, który chciałbyś przeczytać na moim blogu!

Dodatkowo:
Możesz również zaobserwować moje konto na instagramie >TUTAJ<
Mile widziane będzie również udostępnienie postu, który znajduje się >TUTAJ<

 W komentarzu poniżej zamieść konkursową odpowiedź:
" Jestem obserwatorem bloga jako: *Twoja nazwa*
  Lubię fanpage na Facebooku jako: *Twoja nazwa*
  Moja propozycja postu to:  *Twoja propozycja wpisu*"

Konkurs trwa do 25 marca do godziny 23:59, a spośród wszystkich zgłoszeń, wybiorę 5 najciekawszych, które nagrodzę, a propozycje postów wykorzystam podczas kolejnych wpisów.


Każdy uczestnik ma możliwość wygrania jednego z poniższych pięciu zestawów:

Zestaw 1. Bogate serum rozświetlające LIQ CC + choker

Zestaw 2. Serum wygładzające na noc LIQ CG + kosmetyczna niespodzianka

Zestaw 3. Maska generująco odżywcza LIQ CE + zestaw 12 pędzli do makijażu

Zestaw 4. Lekkie serum rozświetlające LIQ CC + kosmetyczna niespodzianka

Zestaw 5. Mleczko do ciała + odbudowująca maska do włosów


Regulamin konkursu.
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga znajdującego się pod adresem: melodylaniella.blogspot.com 
2. Zasady konkursu obejmują wykonanie zadania konkursowego, które stanowi zaobserwowanie bloga oraz fanpage'a na facebooku należącego do organizatorki konkursu, a także udzielenie odpowiedzi na zadanie pytanie dotyczące propozycji tematu kolejnych wpisów na blogu melodylaniella.blogspot.com.
3. Konkurs trwa od 1 marca 2017 roku do 25 marca 2017 roku do godziny 23:59
4. Konkurs przeprowadzany jest tylko i wyłącznie na terytorium Polski
5. 5 zwycięzców wybiera i nagradza organizatorka konkursu czyli autorka bloga. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie tylko 1 raz i wygrać tylko 1 nagrodę.
6. Sponsorami nagród w konkursie są: Zielone Laboratorium, Liqpharm oraz organizatorka konkursu.
7. Ogłoszenie wyników nastąpi w poście publikowanym 26 marca 2017 roku.
8. Zwycięzcy  maja obowiązek w ciągu 5 dni skontaktować się z organizatorką konkursu na adres mailowy: melodylaniella@gmail.com, w przeciwnym przypadku jako zwycięzca zostanie wybrana kolejna osoba.
9. Wszystkie nagrody wysyłane są przez organizatorkę konkursu, tylko na terenie Polski w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania danych adresowych zwycięzcy.
10. Poprzez wzięcie udziału w konkursie, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Wszystkie zdjęcia wykonane zostały z wykorzystaniem dodatków i gadżetów dostępnych na stronie PartyBox.pl

121 Comments

  1. Gratuluję!!! Ja "swoje" blogowe 2 urodziny bede obchodzic w czerwcu :D
    Biore udzial w konkursie i dodam ze bardzo podoba mi sie zestaw z pedzlami :)
    Jestem obserwatorem bloga jako: Oliwia Sz.
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Oliwia Szwed
    Moja propozycja postu to: makijaż! Bardzo chciałabym zobaczyć jak się malujesz i jakich produktow uzywasz :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! U mnie minął rok.. a jakby chwilka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i jeszcze więcej takich rocznic ;*
    Oczywiście biorę udział w konkursie.
    Jestem obserwatorem bloga jako: MAŁA LAKIERNIA( wcześniej jako Karolina Ł)
    Lubie fanpage na Facebook jako: Karolina Łoboda
    Moja propozycja postu to : Skąd bierzesz inspiracje do zdjęć na bloga oraz czym robisz zdjęcia i wszystko co z tym związane ;) Twoje zdjęcia są niesamowite pod każdym względem, aż chce się ich oglądać więcej i więcej, więc chętnie dowiem się czegoś o ich tworzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i życzę kolejnych lat na blogu oraz motywacji do jego prowadzenia. U mnie niedawno minął rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na podstawie chociażby bloga widać jak czas szybko pędzi ... gratuluję i pozdrawiam:) swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Bardzo fajny konkurs i biorę udział ;)

    Jestem obserwatorem bloga jako:Karlee
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Moda Na Każdy Dzień
    Moja propozycja postu to: Chciałabym zobaczyć jak dekorujesz stół na Wielkanoc, bardzo podobały mi się wcześniejsze propozycje :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję "urodzin" i życzę jeszcze więcej obserwatorów! Ja działam na moim blogu dopiero 2 miesiące, ale mam nadzieję, że mój blog rozwinie się :-)
    Bloga obserwuję jako Ojko
    Facebooka jako Ogród Życia
    Bardzo chciałabym przeczytać obszerną recenzję kosmetyków danej firmy. W tej recenzji mogłyby się znaleźć następujące elementy:
    1. Kilka informacji o marce
    2. Recenzja kilku produktów danej marki np. Paletka, pomadki, tusze do rzęs paletka do konturowania itp.
    3. Kilka propozycji makijaży, wykonanych przy pomocy sprawdzonych produktów i tych z marki którą testujesz
    4. Oczywiście Twoja opinia na temat, które produkty warto kupić za określoną cenę, a które nie są warte polecenia
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że komentarz zostanie pozytywnie rozpatrzony :-) Zestaw z pedzlami jest świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!! Czas tak leci, że i następne latka zlecą.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja dołączam się do gratulacji....wszystkiego dobrego!
    Obserwuje bloga jako: Izabela Cetera
    Obserwuję instagram jako:izabela.cetera
    Udostepnilam info o konkursie na FB :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1866938956851365&id=100006058368829
    Moj proponowany temat: buble kosmetyczne drogich marek, cuda kosmetyczne tanich marek

    pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i życzę powodzenia oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje kochana <3 Ależ ten czas leci, życzę dalszego owocnego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze! ja uwielbiam Twójego bloga i z wielką checia do Ciebie zagladam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ten czas leci, u mnie niebawem stuknie 4 lata ❤ oczywiście z chęcią biorę udział w konkursie. Obserwuje bloga jako TinaHa , fanpage jako Tina B. Chetnie przeczytalabym o twoich sposobach do przygotowania skory na promienie słoneczne których z dnia na dzien coraz wiecej, lub ogolnie do wiosny / lata. Czy zmieniasz sposób pielęgnacji itp.
    Jesli chodzi o nagrodę to podoba mi się zestaw numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i życzę wielu sukcesów!!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow gratuluje dwóch lat <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów i super pomysłów na posty. A wszystkim biorącym udział życzę wygranych. Nie biorę udziału bo jakoś się jeszcze nie przekonałam do facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice post dear. Thanks for sharing
    P.S. would you like to follow each others blog and Google+?
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych latek dla bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie również dwa lata :) gratulacje :)P.S. Czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję już dwóch lat na blogu!
    Jestem obserwatorem bloga jako: *Ewa Pieczonka*
    Lubię fanpage na Facebooku jako: *Ewa Pieczonka*
    Moja propozycja postu to: Bardzo chętnie przeczytałabym post, w którym zebrałabyś informacje o Twojej pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję! ja nie mogę uwierzyć, że w maju minie 6 lat jak prowadzę bloga:)

    powodzenia dla tych, co biorą udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje. Bloga masz fantastycznego lubię tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dwóch lat pisania oraz lekkiego pióra, naprawdę przyjemnie się czyta Twoje wpisy :)
    Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie jeszcze rok nie minął :) Gratuluję kochana i życzę dalszych sukcesów!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ piękne zdjęcia :) no i moje gratulacje 2 lata to już poważny wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje wyników i życzę dalszych sukcesów 🤗

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga ;)
    Jako czytelnicy życzymy sobie w dalszym ciągu przyjemnej i pouczającej lektury :)
    Nagrody w konkursie super ...serum używam i gorąco polecam ...warto brać udział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych owocnych latek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję urodzin :) stajesz się sławna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję dwóch latek bloga i życzę jeszcze wielu, wielu ... i wspaniałych pomysłów. :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje kochana, u mnie akurat 10 mija roczek :) super konkursik, powodzenia wszystkim

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny konkurs, powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne miejsce, trafiłam tu dzięki Twojemu komentarzowi, który u mnie zostawiłaś i na pewno będę wpadała częściej :) Obserwuję blog jako Monka B, fanpage na FB jako Monika Basiak, Instagram jako moje_Idealia. Moja propozycja na post to Twoja codzienna pielęgnacja cery. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i życzę dalszych owocnych lat blogowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje! Ja dopiero rocznice obchodziłam.
    Jestem obserwatorem bloga jako: RastiLife (Paulina Kańtoch)
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Paulina Kańtoch
    Moja propozycja postu to: "Co mi w duszy gra". Czyli z czego czerpiesz inspiracje, co uwielbiasz, a czego niecierpisz oraz skąd bierzesz pomysły na dekoracje zdjęć i czy bloga prowadzisz planowo lub może tytułowo-jak ci w duszy zagra.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem obserwatorem bloga jako: Patrycja Bajerczak
    Lubię na facebooku jako: Patrycja Bajerczak
    Moja propozycja postu to: Post pod tytułem "Jak wyglądał mój makijaż kilka lat temu, jakie popełniałam błędy". Uwielbiam takie wpisy, są pouczające i dosyć zabawne. Mogłabyś odtworzyć na połowie twarzy makijaż jaki robisz dziś, a jaki robiłaś kiedyś, co złego robiłaś swojej skórze/włosom.

    OdpowiedzUsuń
  40. życzę wszystkim serdecznego powodzenia, a tobie kochana gratuluje tak wielkiego sukcesu i kolejnych lat! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje i życzę jeszcze większych sukcesów w nadchodzących latach! Super konkurs, życzę wszystkim powodzenia!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje 2 lat i kolejnych długich lat życze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny Instagram :D obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj, dziękuję ślicznie za odwiedziny na Moim blogu :) Gratuluję kolejnej rocznicy bloga i życzę jeszcze wielu takich lat:)
    Udziału w konkursie nie wezmę, ponieważ znając moje szczęście i tak nic nie wygram. Poza tym nie posiadam FB, aby tam polubić.
    Miłego dnia życzę i zapraszam częściej w moje skromne progi:) :*

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję i życzę sukcesów- mogę pozazdrościć tylu obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje z tak wielkich sukcesów na blogu i oby w kolejnych latach powiększały się z zawrotną prędkością! ;)
    Biorę udział w konkursie! A Co! Szczęścia trzeba próbować! ;)
    Jestem obserwatorem bloga jako: Paulina Głuszek ( Paulina G Lifestyle)
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Paulina Głuszek
    Moja propozycja postu to: "Lista życia, czyli co chciałabyś jeszcze przeżyć, poczuć i dokonać w swoim życiu." Chodzi mi głównie o rzeczy niematerialne jak nocna kąpiel w oceanie, skok ze spadochronem czy wolontariat zwierzętom... masa możliwości, przygód i emocji. Właśnie o czymś takim chciałabym przeczytać u Ciebie na blogu ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia! ;) i gratuluje rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super, sprawa, już 2 lata blogowania:D Ja bloguję jeszcze dłużej,a le różnie to u mnie bywało z regularnością, na szczęście teraz wzięłam się za siebie!:)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję dwóch lat ;) życzę wszystkim powodzenia <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. " Jestem obserwatorem bloga jako: *Twoja nazwa*Jasmine Vise
    Lubię fanpage na Facebooku jako: *Twoja nazwa*Bernadetta Bomba
    Moja propozycja postu to: *Twoja propozycja wpisu*Pielęgnacja włosów domowymi sposobami, olejowanie itp

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem obserwatorem bloga jako: Sylwia Orzechowska
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Sylvia Orzechowska
    Moja propozycja postu to: Naturalne kosmetyki wykonane z roślin oraz skarbów natury.
    obserwuję na instagramie: sylviaorzechowska
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/681980238673981?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję i życzę owocnej dalszej pracy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję i życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu abyś spełniała się i sprawiało ci to ogrom radości :)
    Blog obserwuje jako: Aneczkablog
    Instagram jako: Aneczkablog
    FB jako Anna K.

    Hmm temat do postów? Szczerze mówiąc to każdy post o każdej tematyce wnosi coś do blogosfery. Uwielbiam czytać recenzje kosmetyczne, pomysły na stworzenie własnego produktu, przepisy kulinarne, moja dzienna/wieczorna pielęgnacja, hmmm lubię też czytać gdy ktoś od czasu do czasu napisze coś od siebie o sobie to robi taką fajną więź :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz pięknego bloga, niech się rozwija i rośnie w siłę :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję tych wspaniałych 2 lat, które rozwinęły bloga :) Dobra robota!
    Dzięki, wprawiona jestem w przeprowadzkach, to już chyba z 8 .. :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję, obyś nie poddawała się i dalej brnęła w tym co kochasz.
    Życzę powodzenia wszystkim w konkursie.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluje kochana:* Życzę dalszych sukcesów blogowych.
    Oczywiście zgłaszam się do konkursu. Dziękuję za zaproszenie.
    Blog obserwuje jako: Chabrowe wariacje
    Obserwuje instagram jako: Chabrowe_wariacje
    Lubie FB jako: Karolina Sternik
    Moja propozycja postu:Ja bym chętnie przeczytała jak tworzysz zdjęcia na bloga,
    o tłach,dodatkach jakie stosujesz.One są idealne zdradź garstkę wskazówek jak robić takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam baner (zdjęcie)o konkursie u mnie na blogu ;)

      Usuń
  59. Jestem obserwatorem bloga jako: Tak Po Prostu BLOG
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Sylwia Monika
    Moja propozycja postu to: Jak dbać o pielęgnację włosów zniszczonych koloryzacją?

    Bardzo chętnie bym przeczytała o tym post tak czy siak, bez względu na konkurs. Poszukuję sprawdzonych metod, które bardzo ciężko odnaleźć w Internecie w jednym miejscu.
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję dwóch latek :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję Ci tak długiego stażu ;) Bardzo mi się tu podoba, obserwuję! i przy okazji wezmę udział, a nóż mi się uda ;)
    Jestem obserwatorem bloga jako: *daruciaa*
    Lubię fanpage na Facebooku jako: *Daria J.*
    Moja propozycja postu to: *Chętnie bym przeczytała, jak pasja i blogowanie wpływa na Twoje życie. Czy zmieniłaś swoje życie przez bloga, jak tak to jak? I jak wyobrażałaś sobie "dzisiaj" zaczynając prowadzić tego świetnego bloga. ;) *"

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. O proszę, super, ze tak świetnie rozwija Ci się blog i wszystkie portale oby tych obserwujących było znacznie więcej! A jeszcze więcej osób, które czytają i zaglądają :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej :) obserwuję jako Beata Szy a FB jako Beata Kopeć.
    Twojego bloga dopiero poznałam, więc nie znam aż tak jego zawartości i trudno mi stwierdzić jakie wpisy już były. Ale dla mnie najbliższa tematyka to książki i chętnie poczytałabym wpis np. o Twoich ukochanych książkach z dzieciństwa, pierwszych fascynacjach, książkach które najbardziej zapadły Ci w pamięć albo do których wróciłaś po latach :) Nie wiem czy takiego wpisu już nie było, ale zaryzykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję 2 lat blogowania :) To już niezły wynik :>

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga a wszystkim biorącym udział w konkursie życzę powodzenia.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  66. the brushes look so nice!

    http://lucyandtherunaways.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  67. Życzę wszystkim powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Brawo :) ja jednego bloga miałam 8 lat... to dopiero były urodziny :D A tak poważnie, to życzę wszystkim uczestnikom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję dwóch lat blogowania i życze kolejnych oraz wiele wiele pomysłów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję 2 lat na blogu! To wspaniałe osiągnięcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jestem obserwatorem bloga jako: Sylwia Jamrozik
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Sylwia Jamrozik
    Moja propozycja postu to: "Stylizacja wielkanocna", mnóstwo osób robi stylizacje na święta Bożego Narodzenia, więc dlaczego by tak nie wyczarować czegoś specjalnego na Wielkanoc;) Jestem ciekawa jak Ty widzisz te święta od strony ubrania ;)
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1404528042931052?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluję 2 lat!!! :D
    nie mam niestety facebooka więc uczestnikom życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję. Wszystkim życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  74. Wspaniale, gratuluję i życzę sukcesów :) super konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem obserwatorem bloga jako: Weronika K
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Weronika K-a
    Obserwuję IG jako: podwojne_zycie_veroniki
    Udostępniam post jako: Weronika K-a

    Moja propozycja postu to: Techniczna strona prowadzenia bloga. Interesuje mnie ile czasu na to poświęcasz, jak to przebiega, z jakich narzędzi korzystasz, kto Ci pomaga, jak się doszkalasz itd.

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Oby tak dalej! :)
    Obserwuje jako Dookola Swiata.
    Moja propozycja: Ciag nigdzie niepublikowanych zdjec

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam Liq CC, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

  79. Jestem obserwatorem bloga jako: Izabella Panorama
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Izabella Guć
    Moja propozycja postu to: Twoje największe zarówno makijażowe, jak i "ubraniowe" wpadki. Słowem, co kiedyś uwielbiałaś, namiętnie zakładałaś, jakiego kosmetyku nadużywałaś, a teraz, gdy oglądasz zdjęcia zupełnie nie rozumiesz, jakimi pobudkami kierowałaś się czyniąc sobie za sprawą makijażu lub ubioru krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję dwóch lat i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestem obserwatorem na blogu jako Sarah Rzepka
    Jestem obserwatorem na Facebooku jako Sarah Rzepka
    na instagramie jako @sarowly

    Chciałabym, żebyś napisała posta o swoim podejściu do życia oraz co robisz, że jesteś taką szczęśliwą osobą pełną energii. Twoje zdjęcia są przepiękne, kolorowe i bardzo pozytywne, wiele osób zapewne czerpie z Ciebie przykład i inspirują się Tobą. Zdradź nam swoje sekrety na fajne i ciekawe życie <3

    Pozdrawiam ;)
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuje jako Toska toska
    Fb Antosia Toboła
    IG tosiaa0109
    Chciałabym zobaczyć twój makijaż z przed lat np. czasy gimnazjalne. Myślę, że taki post wszytskich by zaciekawił, a Tobie przywróciłby cudowne wspomnienia z tamtych czasów <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratulacje :D Ja jestem dopiero na początku :D ..bo dlaczego nie dzielic się ze światem swoją pasją ? :D Zdjęcia obłędne-jak widze donuty to zjadłabym wszystkie!!! Mam kompletnego kręcioła na ich punkcie :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  84. 2 lata to sporo czasu, ja swoją rocznicę będę miała 27 marca i także zrobię rozdanie :) Biorę udział, bo nagrody świetne, i oczywiście gratuluję 2 lat i życzę wielu kolejnych!
    Jestem obserwatorem bloga jako: Aleksandraaa
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Ola O (Nie chcę podawać nazwiska publicznie)
    Moja propozycja postu to: DIY, GRWM, haul,wypowiedz się na jakiś kontrowersyjny temat!
    Zaobserwowałam Instagram jako olencjuszkaaa :)
    Banner umieściłam na swoim blogu: Diamentowe myśli - klik

    Wszystkim życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Jestem obserwatorem bloga jako: Daria Kulik
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Daria Kulik
    Moja propozycja postu to: DIY Wielkanocne
    Mix zdjęć
    Post o przemyśleniach np: co sądzisz o kłamstwie itp.
    Ulubione kosmetyki
    Haul Z ostatnich dni
    Super nagrody mam nadzieje ,że mi się uda :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Jestem obserwatorem bloga jako: Jessie A
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Jessica T.
    Moja propozycja postu to: "Moje inspiracje" - chętnie dowiedziałabym się czy są jacyś ludzie, którymi się inspirujesz (zarówno w modzie jak i w życiu) oraz kto miał jakiś wpływ na Twój światopogląd i - generalnie - na to jaka jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  87. Jestem obserwatorem bloga jako: Lyanna
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Lyanna
    Moja propozycja postu to: Pomysły na wiosenne zdobienia paznokci. Zawsze szukam inspiracji na nowe zdobienia paznokciowe, chętnie pooglądałabym co masz w tym temacie do zaproponowania :)

    OdpowiedzUsuń
  88. No to najlepszosci i dalszych sukcesow :) widze, ze sukcesow juz troche jednak masz, ale zycze ich o wiele wiecej :) BIORE UDZIAL.
    Obserwujr na insta :)
    Wiec tak. Zestaw z pedzelkami bankowo :))
    Jestem obserwatorem bloga jako: CitkaStiv
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Anita Adamczuk
    Moja propozycja postu to: pomysl na makijaz w impresjonistycznym wyrazeniem postaci z bajki lub sci-fi :) (csy jak to sie pisze)

    CitkaStiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako: Little Tweet
    Lubię FB jako: Wiktoria Szostek
    Myślę, że zestaw nr. 5 najbardziej do mnie przemawia :)
    Propozycja: Tematy tabu. Mogłabyś się wypowiedzieć na jeden, wybrany przez ciebie temat. Twoje odczucia, uwagi, co o tym sądzisz? Po prostu się wypowiedz. Chciałabym znać twoją opinię <3

    OdpowiedzUsuń
  90. Kochana, świetne rozdanie :)
    Jestem obserwatorem bloga jako: Izabela Hebda
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Izabela Hebda
    Obserwuję instagrama jako: hizula
    Moja propozycja postu to: Jak przestać obgryzać paznokcie i mieć je piękne i długie?

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluję 2 urodzin i tak wielu czytelników;) Z chęcią biorę udział, może dopisze mi szczęście;)
    Obserwuję jako: beautyfrommadeline
    Lubię na fb jako: Beauty from Madeline
    Moja propozycja: Ja bardzo chętnie poczytałabym o Twojej porannej i wieczornej pielęgnacji cery: co używasz, co lubisz, co się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  92. sto latek :0
    obs-Magdalena B
    fb-Magdalena Bła
    Hmm przeczytałabym o prostych ale efektywnych ćwiczeniach do lata ;D

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuję dwóch lat blogowania :) U mnie ta sama rocznica na bogu i podobnie dla uczczenia tego zorganizowałam konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako revqua
    Na FB jako Roksana Naprawa
    Post: coś na temat organizacji czasu

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję i ja :) Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jestem obserwatorem bloga jako: Anna Hh
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Malinowy Skarbiec
    Moja propozycja postu to: dobrze wiem, że masz zakładkę z przepisami, więc może pare przepisów na świetne, dietetyczne donuty? :D albo jak zrobić takie a'la kule do kąpieli w kształcie donatów z posypką (tak, lubię donuty :D)

    Obserwuje na IG jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  97. O kurczę, tyle komentarzy, tyle inspiracji, będzie ciężko..:) Ale spróbuję! :)

    Jestem obserwatorem bloga jako: Angelika (Pietrucha)
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Angelika K....
    Moja propozycja postu to: TAG z okazji 2 urodzin bloga! :) Daj się poznać bliżej nam - czytelnikom :) Może 20 faktów o Tobie (bądź w odniesieniu do bloga i tych urodzin). Czytelnicy to uwielbiają! :) A kto wie, może spodoba Ci się taki rodzaj wpisów i będziesz je systematycznie wprowadzać na bloga. :)

    ps. na IG obserwuję jako Pietrucha_k : )

    OdpowiedzUsuń
  98. Nigdy nic nie wygrałam, ale warto spróbować, może się poszczęści:D
    Jestem obserwatorem bloga jako: *paulina karońska*
    Lubię fanpage na Facebooku jako: *Paulina Karońska*
    Moja propozycja postu to: Przejrzałam większość Twoich postów, i robisz niesamowite zdjęcia. Bardzo chciałabym poznać Cię bliżej, to znaczy dowiedzieć się paru faktów + jak wygląda Twój codzienny makijaż(bardziej na sportowo) a jak wieczorowy, do wyjścia np i jakich kosmetyków używasz, bo widzę że się na nich bardzo dobrze znasz, a ja lubię czerpać inspirację od innych, tych lepszych z większą wiedzą :) Dlatego też zainteresował mnie ten konkurs i szczególnie zainteresował mnie zestaw z odbudowującą maską, bo ciągle walczę o piękne włosy, ale również 4 i 3, bo niespodzianki są super :D Kochana czekam na taki post i tak, nawet jak nie uda się wygrać, jakich kosmetyków używać by cera miała piękny połysk, blask, zatuszować różne niedoskonałości, np. worki pod oczami i inne tego typu. Ciągle szukam odpowiedzi :D Udostępniłam również baner u siebie na blogu!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  99. Jestem obserwatorem bloga jako lifeanddelight.blogspot.com
    Obserwuje fanpage na Facebooku jako Wiktoria Lewandowska
    Moja propozycja postu to Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga, czy miałaś jakieś wątpliwości, chwile zawahania czy gdybyś teraz miała zrezygnować z bloga to byś to zrobiła i czy uważasz, ze blogowanie zostanie z tobą na zawsze. O i czy jeśli przestaniesz prowadzić bloga to czy go usuniesz, czy jednak pozostawisz na pamiątkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem obserwatorem bloga jako: Wioleta Sobczak
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Wioleta Sobczak
    Moja propozycja postu to: "10 must have/to do przed 30stką!"

    OdpowiedzUsuń
  101. Anita, gratuluję urodzin, życzę wielu pomysłów i wytrwałości do dalszej blogowej przygody.
    Obserwuję jako Sylwia B
    Lubię Twój profil na FB jako Sylwia Bogaj
    Jestem molem książkowym, więc chętnie przeczytam o książkach które polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  102. Jestem obserwatorem bloga jako: Agnieszka Winciorek
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Agnieszka Winciorek
    Moja propozycja postu to: Urodzinowe must have (mogą to być kosmetyki albo rzeczy które robisz w dniu urodzin)
    Obserwuje instagram jako: agnieszkawinciorek
    udostępnienie: https://www.facebook.com/winciorekagnieszka/posts/1828434037373666

    OdpowiedzUsuń
  103. Jestem obserwatorem bloga jako: Monika St.
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Monika Struczyńska
    Moja propozycja postu to: Ja uwielbiam czytać wpisy o pielęgnacji i bardzo chętnie bym taki wpis poczytała, ale dokładniej o oczyszczaniu swojej cery, jak Ty to robisz, z użyciem jakich kosmetyków, ale też w zależności od pory roku. Czy coś w tym procesie oczyszczania się zmienia. Co widocznie przynosi fajne efekty.

    Instagram również obserwuję jako - mikibym
    i o rozdaniu info udostępnione na FB - https://www.facebook.com/monika.kojro/posts/1580916698604071?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  104. Jestem obserwatorem bloga jako: Justyna Rup
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Justyna Rup
    Obserwuje na instagramie jako: kalwass
    Moja propozycja postu to: Recenzja maseczek w płachcie. Stały one w ostatnim czasie niezwykle popularne. Bardzo chętnie przeczytałabym szczególnie o koreańskich SKIN79 czy Holika Holika :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jestem obserwatorem bloga jako: Saszka K
    Lubię fanpage na Facebooku jako: Saszka Kołodziej
    Moja propozycja postu to: 1. Fotografie na blogu od A do Z 2. Przegląd szczotek do włosów :)
    Insta: saszkasledzitrendy
    Udostępniam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1891856164424992&id=100008018799239&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję wspaniały blogów i powodzenia konkursowiczą​.

    Zapraszamy do spisu blogów: http://bibliotekaurody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️