Jak spersonalizować swój telefon? - recenzja produktów Etuo.pl

_case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Od kilku lat denerwował mnie zalew kolorowych etui na iPhone, które za dosłowne grosze można było (i ciągle zresztą można) kupić w niemal co drugiej sieciówce. Jako posiadaczka Samsunga, potem LG, a obecnie telefonu marki Huawei musiałam nieźle się nakombinować by znaleźć interesujące etui pasujące do posiadanego modelu smartfona, a przy tym nie spustoszyć swojego portfela. Na szczęście na polskim rynku znaleźć można Etuo.pl - markę dbającą o dobrą jakość w przystępnej cenie, a do tego z szeroką ofertą nie tylko dla posiadaczy telefonów z nadgryzionym jabłuszkiem. 

To co najbardziej podoba mi się w ofercie sklepu to wybór dodatków do ponad kilkuset modeli smartfonów. Firma stara się uaktualniać najnowsze modele na bieżąco, a do tego dostosowywać etui i dodatki do naszych potrzeb. Szykujcie się zatem na duży wybór, bo tylko do mojego modelu telefonu firma oferuje aż 15 różnych serii etui. Zakupy nie kończą się tylko na jednym wyborze. W kolejnym kroku dokonujemy chyba najlepszego, a zarazem najtrudniejszego wyboru czyli wzoru, który zdobił będzie nasz telefon. Na stronie odnajdziecie szeroką gamę modnych i stylowych wzorów, jeśli jednak nic nie trafi w Wasze gusta etui możecie dowolnie spersonalizować - zamawiając nadruk z własną grafiką. Osobiście skorzystałam z obu opcji i w moje ręce trafiło zarówno elastyczne etui z nadrukiem oferowanym przez twórców jak i z własnym nadrukiem.

Paczka została wysłana do mnie w ciągu 24h dzięki czemu mogłam cieszyć się nią już na drugi dzień od zamówienia. Starannie zapakowana, z dołączoną miłą dedykacja i podziękowaniem od firmy już od pierwszych chwil wywołała na mojej twarzy uśmiech. W środku jak wcześniej wspomniałam znalazły się dwa etui - oba wykonane z elastycznego, przezroczystego materiału z nadrukiem na tylnej powierzchni. Cieszę się, że case są wykonane z przezroczystego materiału, gdyż biały szybko staje się matowy i sprawia wrażenie brudnego.  Zarówno wzór białego marmuru wybrany z katalogu jak i ten zaprojektowany przeze mnie osobiście jest wysokiej jakości zaś wszystkie otwory na przyciski i elementy telefonu wykonane są starannie, i dokładnie. Etui świetnie przylega do telefonu, nie jest śliskie i sprawia wrażenie trwałego. Pamiętajcie jednak, że gdyby etui nie spełniało waszych oczekiwań otrzymujecie od firmy 30 dni na zwrot. 

Jestem przekonana, że oba modele będą służyły mi długo. Wybór wzorów z oferty był trudny ale w końcu znalazłam coś co cieszy mnie w stu procentach. Dzięki osobistej personalizacji mogłam również spełnić swoje marzenie przeniesienia mojego maniactwa Sherlockowego nie tylko na tapetę ale również obudowę telefonu!

001 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo

002 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo gold (2)

003 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo prezent

004 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo instagram

005 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo phone

006 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo case diy

007 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo smile

008 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo lifestyle blogger

009 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo donuts

010 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo.pl

011 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo telefon

012 case do telefonu z własnym wzorem zrób swoje etui do telefonu etuo pl etui huawei p9 lite case sherlock holmes etui marmur case na telefony sklep online melodylaniella recenzje etuo na huawei

Z okazji Tłustego Czwartku mam dla Was nie tylko pączki na fotkach ale także tłuściutki rabacik!
kod rabatowy -10% (ważny bezterminowo) aktywuje się po wpisaniu w odpowiednie pole hasła: instaznizka

Udanych zakupów!

51 Comments

  1. Jeden elegancki drugi na luzie :) świetne są ...zwłaszcza te przezroczyste boki bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Przezroczyste boki to zdecydowana zaleta tych produktów!

      Usuń
  2. Mnie tam nie zależy na tym jak wygląda moje etui. Ma chronić telefon - to wystarczy.
    Ale to z buźką jest bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :D Ja jestem fanką wzorów, personalizowania i pokazywania swoich zainteresowań przez wszystko co się da :)

      Usuń
  3. Ekstra są! Sama mam Xperie i też musiałam się pomęczyc, żeby znaleźć stronę z obudowami na mój telefon 🐰

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy bardziej kuszą mnie te pączki, czy etui na telefon ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne można zaprojektować etui z wzorem z pączków - aczkolwiek pewnie już jest w bazie wzorów ;D

      Usuń
  5. Ja jakoś nie jestem telefonowa.. ma dzwonić i smsować. Cała reszta.. to jak wygląda jest sprawą drugorzędną. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mój telefon nie ma nic ciekawego i ten fakt nie zmienia się od pół roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałaś również na etuo.pl? Może uratuje Cię możliwość projektowania własnych wzorów?

      Usuń
  7. Ja zbyt wielkiej wagi nie przywiązuję do wyglądu telefonu, najważniejsze żeby dobrze działał, ale moja córka lubi takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że jest taka firma i teraz już wiem, gdzie znajdę z łatwością etui do mojego telefonu. Wcześniej miałam z tym problemy niestety. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się :) Swój problem rozwiązałam mam zatem nadzieję, że wpis pomoże też innym!

      Usuń
  9. Mam kilka etui, a używam tylko jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne jest etui stylizowane na marmur, ale ja aktualnie nie mam żadnego wzoru na case.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne etiu, ostatnio zamówiłam case to jest dobrze, ale nadruk jest strasznie rozpłaszczony:/

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda sama mam iphone i mogę dostać case na telefon jaki tylko chce a ceny są niskie za to koleżanki nie mogą poszukać nigdzie a jak poszukają to ceny są duże :)

    Twoje etui są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne obudowy i te pączusie w tle też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niezły sposób by się wyróżnić

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam etui na telefon i mam ich mnóstwo. Fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam sie w marmurze ! Wygladaja przepieknie:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ładne <3 ja na razie mam tylko przezroczyste etui ... zwykłe, bez niczego. A przyznam, że takie spersonalizowane by mi się przydało i na pewno dużo ładniej prezentowało

    OdpowiedzUsuń
  19. I w takich momentach żałuję, że mam starego grata i takie etui na niego nie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla Twojego telefonu dedykowane jest inne etui - sprawdź na stronie :)

      Usuń
  20. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardziej niż same etui kuszą te cudnie wyglądające donuty! :)
    I jaki uroczy kubeczek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Za mną chodzi kupno nowego etui, ale na razie się wstrzymuję, bo może będę zmieniać niedługo telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great cases! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, cuda te etui! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne są te etui :) ja osobiście bardzo lubię ubierać mój telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ladne. A donuty wygladaja pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny artykuł! i te zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ładnie ozdobione telefony :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakiej strony używasz aby zapisywać się do kampanii jako influencer? :) zauważyłam, że wiele osob reklamuje ich produkty, mają karteczkę "dziękujemy, ze jesteś z nami" i dają rabat na produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja współpracę nawiązałam z prawcownikiem firmy mailowo i nie wiem czy istnieją strony, które oferują wzięcie udziału w kampanii akurat dla etuo.pl

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️