W blasku złota - karnawałowe cienie

1 nagłówek azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem

Aloha chłopcy i dziewczęta w 2017 roku!

O azjatyckich kosmetykach mówi się w naszym kraju coraz więcej i chociaż sama nie jestem jeszcze do nich całkowicie przekonana to chętnie zaczynam testować tego typu produkty. Ostatnio w moje ręce wpadła zatem - zupełnie przypadkowo paletka sześciu cieni do powiek. Szczerze mówiąc dorzuciłam ją do zamówienia dla tzw. "równego rachunku", a decyzję podjęłam bardziej ze względu na przepiękne opakowanie niż chęć jej późniejszego użytku. Nie zależało mi szczególnie na jakości - nie wyobrażacie sobie zatem jakie  było moje zaskoczenie kiedy paletka wreszcie doczekała się swojego debiutu. Po pierwsze kolory nie odbiegają od tych przedstawionych na stronie. Cienie są mocno napigmentowane dzięki czemu wystarczy odrobina produktu by kolor był intensywny i jednolity. Paletka jest bardzo porządnie wykonana,zamykanie świetnie trzyma, wewnątrz puzderka znaleźć możemy lusterko oraz podwójny pędzelek.  Nie najgorzej jest również z trwałością. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt iż roztarcie tak mocno napigmentowanego produktu powoduje smugi, które nie łatwo zmyć. Malując się jednak ostrożnie, a potem stosując mgiełki utrwalające możemy jednak uniknąć takich sytuacji i cieszyć się efektownym makijażem przez cały wieczór.
Jak dla mnie paletka, której koszt nie przekracza 25zł jest idealna w przypadku kiedy na co dzień nie używamy aż tak błyszczących i mocnych kolorów w swoich makijażach - bo po co przepłacać za kosmetyki, których używamy tylko kilka razy w roku na specjalne okazje ? 

2 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem tanie kosmetyki

3 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem kolory

4 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem blask złota

5 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem na karnawał na sylwestra makeup

6 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem makeup na karnawał

10 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem moda na karnawał

9 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem karnawałowe kolory

8 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem karnawałowy makkijaż

7 azjatyckie chińskie kosmetyki recenzja melodylaniella beauty paleta 6 cieni brokatowe cienie do powiek sammydress cienie do powiek ze złotem i brokatem karnawałowy makeup

Przygarnęlibyście taką paletkę do swojej kolekcji?
Ufacie azjatyckim kosmetykom czy może obstajecie za bardziej znanymi na europejskim rynku?

Paletka - SammyDress - >TUTAJ

57 Comments

  1. Kolory wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się że skusiło cię to opakowanie , jest piękne. Cienie też mają bardzo ładne kolory ale ja boję się takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie nie są według mnie bardzo straszne, gorzej bałabym się kremów i podkładów :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna na imprezkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw kolorów bardzo obiecujący , chyba warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory piękne, ale palet z tych chińskich stron nigdy na sobie bym nie próbowała - o ile ubrania jeszcze akceptuje to kosmetyki, nie, chyba że renomowane chińskie firmy, a tych jest naprawdę bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem co masz na myśli, podkładów, kremów itp też raczej bym tam nie kupowała, ale cienie - szczególnie takie, które użyje raz na jakiś czas raczej nie powinny być niebezpieczne. Tym bardziej, że ich skład podano na opakowaniu :)

      Usuń
  6. Kolory cudo <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka wygląda ciekawie.
    Szkoda, że nie ma zdjęcia jak prezentuje się na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokusiłam się tylko o zdjęcie cieni na dłoni, ponieważ moje umiejętności makijażowe nie należą do wybitnych xD

      Usuń
  8. Jaka super paletka <3
    Chce taką <3
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne i wyraziste kolory ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te cienie:) Idealne na karnawał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ale przepiękna paletka :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne opakowanie mają te cienie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć nie moje kolory to paletka wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne błyszczące cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory trochę bazarowe.. choć w czasie karnawału w sumie można wybaczyć. Ale opakowanie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazarowe? Nie rozumiem jak można określić kolory takim mianem. Przesadzić można ze wszystkim i wtedy wszystko może nabrać kiczowatego tonu...

      Usuń
  17. Wygląda ładnie ale kolory zupełnie nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma przepiękne kolory <3 Jasne, że chciała bym aby znalazła się w moich zasobach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale brokatowe!
    Bardzo ładne odcienie, idealne na Sylwestra :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta paletka jest cudna i aż trudno się nie zakochać. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szałowo wyglądają, choć nie wiem, czy bym ich używała - jednak taki blask to dla mnie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne na zbliżający sie karnawał, sama paletka prezentuję się bardzo kobieco i elegancko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja postawiłam na smoky eyes, ale za to brokat znalazł się na moich paznokciach :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie widziałam tak pięknej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletka wygląda niesamowicie! Robisz przepiękne zdjęcia, więc muszę zostac u ciebie na dłużej. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletka dość sylwestrowa, u mnie raczej przydałaby się tylko raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka wygląda cudownie i te cienie *.* Koniecznie muszę ją wypróbować ! :)

    Zapraszam na nowego bloga : http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne kolorki! Ja często używam lekko złotego do makijażu do szkoły :) Znam dużo takich zamienników z Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście, że bym przygarnela ;) kolory idealne na czas karnawału.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie jestem pewna czy im ufam pod wzgledem jakos i trwałości ale ta paletą wyglada pieknie i bardzo obiecująco, chyba sie skusze na nia. Buziaki, wszystkiego dobrego w nowym roku kochana!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna paletka! :) Masz bardzo ładnego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna :) I opakowanie prezentuje się niesamowicie :) PS. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaaaaaaaaaki bajer! Ja jestem sroką i zupełnie jestem oczarowana nią! Już sama paletka wygląda genialnie a do tego jeszcze te cienie <3

    Jeżeli tylko będziesz miała ochotę spróbować, to szczerze polecam stempelki! Genialna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakiś czas temu kusiła mnie ta paletka, ale potem uświadomiłam sobie, że i tak nie mam się gdzie tak pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za świecącymi cieniami, ale tak pięknie ją zaprezentowałaś że z miłą chęcią bym ją przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cienie wyglądają cudownie! jestem ciekawa jak prezentują się na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie dla mnie. Kolory nie moje i zdecydowanie bardziej wolę maty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW! Ale cudeńko!
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️