Jak przejść na dietę i nie zwariować?

001 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Dzisiejszy post poświęcony jest wszystkim tym, którzy JESZCZE trwają w noworocznym postanowieniu utraty wagi. Z samego początku - serdecznie gratuluję wytrwałości, mamy już w końcu prawie koniec stycznia - Wasze upór jest godny podziwu! Ale odłóżmy żarty na bok.

Jeśli trafiłeś tu Drogi Czytelniku, bo masz już dość ważenia każdego zjadanego ziemniakakończą Ci się pomysły na dietetyczne dania lub po prostu jesteś bliski załamania nerwowego i codziennie wydaje Ci się, że usychasz z głodu - to może Cię zaskoczę, ale .... dobrze trafiłeś! Postawiłeś właśnie stopę na nowej - lepszej drodze życia
Życia na diecie, która jest smaczna, zdrowa, a co najważniejsze możesz się nią najeść! 
Przedstawiam Ci  - dietę pudełkową!

Zanim jednak uszczęśliwiony zapomnisz co to smażenie, duszenie i gotowanie na parze, a stanie w sklepowych kolejkach odłożysz w niepamięć musisz stanąć przed najważniejszym wyborem na swojej dietetycznej ścieżce - wyborem cateringu dietetycznego! Wyborem, który zaważy na wszystkim - czasem dostawy, ilością i jakością jedzenia oraz efektami Twojej diety! Nie denerwuj się jednak na samą myśl o tym, nie taki diabeł straszny jak go malują. Poprowadzę Cię niczym za rękę przez meandry i najciemniejsze zakamarki dietetycznego biznesu. Nie pozwolę Ci na żaden zawrót głowy ani katastrofalną pomyłkę. Skoro już znasz Dietę Pudełkową czas na przedstawienie Ci jej siostry - wyszukiwarki Cateromarket.pl!

Czym jest zatem wyszukiwarka Cateromarket.pl?
To nic innego jak prosta wyszukiwarka wszystkich cateringów dietetycznych w Twoim mieście. Brzmi fajnie? Dalej będzie jeszcze lepiej - przygotuj się tylko na ostrzał pytań! Już na stronie głównej zostaniesz poproszony o wybór diety, która Cię interesuje. Chcesz schudnąć, przytyć, ćwiczysz czy jesteś veganem? Nie ma problemu! Wyszukiwarka odnajdzie firmy oferujące odpowiednie diety według spersonalizowanych wymagań! Jeśli podejmiesz już odpowiedni wybór, wyszukiwarka poprosi Cię o określenie konkretnego miasta co pozwoli na zawężenie przeszukiwanych ofert. Kolejnym ważnym pytaniem na które musisz odpowiedzieć jest określenie konkretnej kaloryczności dostarczanej Ci diety. Tutaj również nie ma co panikować. Jeśli nie znasz swojego zapotrzebowania kalorycznego, platforma jest wyposażona w kalkulator kalorii! Wraz z przejściem do kolejnej strony zostanie zadane Ci kolejne pytanie. Tym razem musisz zdecydować na jak długi okres chciałbyś wykupić swój catering. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, a dla osób średnio zdecydowanych istnieje możliwość okresu próbnego! Po dokonaniu tego wyboru jesteś już prawie na mecie - prawie bo przed Tobą ostatnia prosta na której ścigasz się z przeciwnikiem z Jamajki. Nikt nie mówił, że będzie lekko... 

Załóżmy, że udało Ci się wyświetlić już wszystkie dostępne w Twojej okolicy cateringi dietetyczne. Na tym jednak rola wyszukiwarki jeszcze się nie kończy. Na stronie odnajdziemy bowiem również bazę informacji na temat każdej firmy cateringowej. To dzięki niej dowiesz się ile posiłków i w jakiej konkretnej kaloryczności oferują poszczególne firmy. Poznasz również konkretne ceny oraz co najważniejsze opinie innych użytkowników. A jest o czym czytać - każda firma zostaje poddana ocenie pod kątem smaku posiłku, estetyki podania, jakości i różnorodności składników oraz pudełka, a także dostawy. Uzyskasz również szczegółowe informacje na temat każdej firmy, a w razie podjęcia decyzji prosto z wyszukiwarki możesz przenieść się do strony na której zamówisz wybraną dietę. Proste, szybkie i prawie bezbolesne! 

Osobiście wybrałam swoją dietę poprzez Cateromarket.pl bazując na jej pytaniach oraz opiniach klientów. Czy jestem zadowolona? Bardzo - przekonałam się, że nie samym chlebem żyje człowiek i nie musi on być podstawą każdego śniadania. Nabrałam pewności do mniejszych lecz częstszych porcji no i odpoczęłam od gotowania - codziennie rano odbierając u drzwi mieszkania dania na cały dzień. Mam zatem nadzieję, że dzięki tej wyszukiwarce dieta przestanie być Drogi Czytelniku Twoim sennym koszmarem, a Ty podobnie jak i ja przekonasz się, że dieta również może być smaczna, zdrowa i kolorowa!


002 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

003 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

004 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

005 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

007 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

008 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

009 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

010 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

011 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

012 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

013 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

014 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

015 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

016 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

017 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

018 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

019 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

020 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

021 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

022 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

023 cateromarket dieta pudełkowa catering dietetyczny dieta jak przejść na dietę catering z dowozem do domu dieta kalorie melodylaniella dieta na cały dzień jedzenie na cały dzień catering do domu

Korzystaliście już kiedyś z diety pudełkowej?

46 Comments

  1. Schudnąć się da tylko trzeba mieć silną wolę, ale jak tu być na diecie kiedy wokół tyle pyszności :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Tyle, że wszystkie sfotografowane tu pyszności są właśnie dietą! :D

      Usuń
  2. Nie powinnam zobaczyć tego posta o tej porze. Zrobiłam się głodna :D
    Tyle pyszności, a w dodatku zdrowych! Mniam! :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko to tak pięknie wygląda! Aleeee mi się nie chce.... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można wiedzieć dokładniej czego Ci się nie chce? -, bo Twój komentarz nie jest dla mnie zbyt jasny w kontekście mojego wpisu....

      Usuń
  4. Zima to nie jest dobry czas na odchudzanie, ale potrawy wyglądają bardzo apetycznie na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh te jedzonko zawsze wygląda tak apetycznie <3 Moja znajoma kiedyś stosowała tą dietę i była zadowolona, a mi ślinka ciekła za każdym razem jak wyciągała magiczne pudełeczko ;d Jednak taka dieta nie jest dla mnie, chyba nie mogłabym wytrzymać bez samodzielnego przyrządzania posiłków plus do tego pilnowanie, że akurat dane pudełko mogę jeść tylko o określonej porze itd ;D
    Myślę, że może to być fajne doświadczenie jednak nie na dłuższą metę
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda! Muszę z dużym M. porozmawiać i może przejdziemy na taką dietę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś wolę wiedzieć co jem i jak to jest przygotowane. Dlatego nigdy nie sięgałam po catering. Wolę gotować sama.. baaa uwielbiam gotować, mnie to odpręża. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dieta pudełkowa fajna ale drogo wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Do diety trzeba miec naprawde silną wolę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka opcja tylko dla bogatych... Czytałam podobny wpis (miesięczna dieta wychodzi ponad 1300zł) jedynie na plus widzę wygodę... Natomiast reszta na - (cena, brak świadomości skąd pochodzą dane składniki konkretnego dania) nie ma mowy o oszczędności... Ja na jedzenie wydaje średnio 400 zł, prąd ok 100 gaz ok 100 co mi daje 600zł czynsz 430 więc za wszystko wychodzi mi lekko ponad 1000.. a tu jeszcze trzeba dołożyć i skąd wziąć kasę na rachunki? Poza tym biorąc pod uwagę np rodziny to i tak trzeba gotować np dla dzieci i męża więc i tak to jedzenie trzeba kupować... Kogo na to stać? Mnie napewno nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opcja gotowania we własnym domu zawsze jest wyjściem najtańszym. Nie jestem jednak przekonana czy za 400zł na miesiąc uda się kupić składniki pochodzące z samych najlepszych źródeł. Post kierowany jest nie do rodzin - bo nie podaję cateringu dietetycznego jako opcji wyżywienia całej rodziny. Bardziej kieruję go do osób, które walczą z wagą, a są zapracowane i nie mają czasu na ciągłe stanie w kuchni. Sama znam wiele osób, które stołują się dzień w dzień na mieście albo zamawiają jedzenie z cateringu do pracy bądź korzystają z tamtejszych stołówek i podsumowując wydają jeszcze więcej, a ich wymogi kaloryczne dzień w dzień są mocno przekraczane... Po za tym wszystko zależy od firmy cateringowej. Nie można uogólniać, że wszędzie dieta kosztuje tyle samo.

      Usuń
    2. Niby tak ale mając na uwadze to że utrzymujesz się sama nie masz rodziny no to nie jesteś w stanie tak się stołować. Uwierz mi że za 400zł spokojnie dasz radę napisałam oczywiście kwotę średnią (czasami jest to 500) ale przeważnie 400. A wiem bo zapisuje wszystkie wydatki :) zwykła paczka mrożonych warzyw kosztuje 4zł (teraz "świeże" nie wszystkie są dobre bo większość opryski ) warzywa 4zł
      Ryż saszetki ok 4zł z tym że trzeba liczyć że w paczce są 4 porcje do tego np pierś z kurczaka kolejne 4zł za 12 zł mam 3 obiad który mogę podzielić na trzy porcje(3posilki) i zostanie mi jeszcze jedna saszetka :P powinna zjeść jeszcze 2posilki wystarczy duży jogurt naturalny i dwa owoce i zamykam dzień w kwocie 18zł za 5 posiłków. Czyli 540 zł za miesiąc :) oczywiście tu dałam przykład ale np gotując zupy krem które są tanie i syte oszczędzam bardziej a jem zdrowo :)

      Usuń
    3. Każdy ma swoje podejście do żywienia. Osobiście z tego co zrozumiałam za 18zł masz cały dzień jedzenia, ale trzy porcje to to samo danie! Swoją drogą nie wiem też za bardzo gdzie można kupić dobrej jakości pierś z kurczaka za 4zł, której będzie na tyle, że starczy na 3 porcje...
      Ogółem nie twierdzę, że za 400zł nie da się przeżyć ale moim zdaniem to za mało żeby samemu ułożyć sobie dietę bogatą we wszystkie potrzebne składniki. Oczywiście tak jak piszesz można przeżyć jedząc zupy, ryz, kurczaka i jogurty ale w diecie bo w tym wpisie poruszam temat diety trzeba zrównoważyć o wiele więcej składników by organizm miał z czego czerpać energię a nie stawać się coraz słabszym. Nie można zatem porównywać zwykłego trybu żywienia ze zbilansowaną specjalnie dietą, którą ludzie kupują nie żeby przeżyć tylko żeby utrzymać / utracić bądź przybrać na wadze. W zależności od tego co chce się osiągnąć poszczególne diety charakteryzują się zwiększoną/zmniejszoną ilością białka, węglowodanów i tłuszczów. Mój wpis nie krzyczy zatem do nikogo "Kup to bo ja to reklamuję!". Wręcz przeciwnie - ja pokazuję tylko opcję, która od niedawna gości na polskim rynku. Jeśli komuś się to przyda, stwierdzi że warto w to zainwestować - proszę bardzo. Jeśli jednak komuś to nie pasuje, nie potrzebuje diety czy podchodzi do swojego żywienia inaczej - do niczego nie jest zmuszony. Ja chcę tylko otworzyć oczy na to, że jeśli chcesz dbać o siebie, a nie masz czasu na gotowanie i miesiącami żywisz się w fastfoodzie i na mieście - istnieje zdrowsze rozwiązanie.

      Usuń
    4. Ja podałam przykład :) kg piersi z kurczaka kosztuje średnio 12-16 zł więc za 300g wychodzi średnio 4zł to w połączeniu z ryżem i warzywami możesz spokojnie podzielić na 3 porcje :) z czego mając te same produkty możesz je zrobić na różne sposoby :) np:
      1.Ryż z kurczakiem gotowany w curry i duszony z warzywami ( dodając wody wyjdzie ci maturalny sos )
      2. Ryż z kurczakiem i warzywami na parze
      3. Gotujesz ryż, Nielisz kurczaka i warzywa. Doprawiamy i formujesz coś na typ sznycli i smażysz.
      Wszystko w proporcji 100g kurczaka + 100 g ryżu i 150 g warzyw. Masz wszystkie te same składniki a tak naprawdę trzy zupełnie inne i pełnowartościowe posiłki :) oczywiście to tylko przykład.
      Ja nie twierdzę że dieta pudełkowa jest zła, bo jedzenie które pokazałaś wygląda smacznie. Natomiast sama też nie wiesz czy faktycznie produkty które dostajesz są dobrej jakości a nie z pobliskiego marketu gdzie np kurczak jest na antybiotyku a warzywa naładowane chemią aby wydawały się piękne i zdrowe. Ja tylko piszę że to pod kątem cenowym nie jest opłacalne choć bardzo wygodne.
      Z przygotowaniem posiłków można kombinować na wiele sposobów, balansując na tych samych składnikach. A taką własna dieta, zdrowa dieta nie wychodzi drogo. Chyba że ktoś kupuje np zdrowe batony które kosztują 6zł sztuka zamast kupić suche produkty które wystarczą na długo a z nich można przyrządzić xx takich batoników. I przeliczając na szt wychodzi np 2zł za jeden :) odżywiam się zdrowo i dietę mam zbilansowaną :) wystarczy dobrze kombinować i mieć świadomość tego co się kupuje.
      Z doświadczenia wiem że sklepy "bio" to większość oszuści.. gdzie np ekologiczna Pietruszka kosztuje 7zł za kg to dokładnie ta sama która na placu targowym kosztuje 2zł za kg tylko drugi gatunek.. aby wyglądała na taką która nie jest pryskana :)
      Łatwo można przygotować np mleko kokosowe z którego możesz zrobić naleśniki lub kokosowe racuszki i do tego sos (słodki, pyszny i tani deser :) na kilka porcji )
      Ja uwielbiam wręcz uwielbiam gotować i kombinować w kuchni :P dlatego szukam zdrowej alternatywy dla niezdrowego jedzenia :) tak aby mieć zbilansowaną dietę a nie pójść z torbami :P

      Usuń
    5. Rozumiem Twoją postawę bo ja też gotuję - chociaż mam zdecydowanie inne potrzeby i dziennie jadam około 70g suchego ryżu max :) Jednak mimo wszystko, chociaż dania z tych samych składników to trzeba poświęcić trochę czasu żeby wyczarować z nich trzy różne zestawy... Co do zdrowej żywności - zależy co i gdzie, czasami trafiam na fajne oferty, ale zdecydowanie się z Tobą zgadzam, że w takich sklepach trzeba mieć oczy szeroko otwarte. Zainteresowałaś mnie natomiast tym mlekiem kokosowym, bo zużywam go w tej wersji puszkowanej baaardzo dużo... :D

      Usuń
    6. Wysłałam ci wiadomość na FB :)

      Usuń
  11. Fajna alternatywa jeśli nam się nie chce gotować albo po prostu nie mamy na to czasu.
    Wtedy nawet na diecie można coś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That looks so incredibly delicious :) Yummy

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentuje. Niestety nigdy nie korzystałam :P Musiałabym połowę wypłaty jak nie większą część przeznaczyć :D

    coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie stosowałam diety pudełkowej, ale moja kuzynka już ta i nie raz miałam sposobność spróbowania tych dań. Nie wszystko niestety jest tam dobre (zwłaszcza zupy), dlatego kuzynka zdecydowała się na 3 posiłki dziennie. Jedzenie jest bardzo smaczne i zdrowe i zdecydowanie jest to fajna alternatywa dla kogoś, kto jest na diecie.
    I zdecydowanie twoja dieta pudełkowa wygląda dużo bardziej apetycznie niż kuzynki.

    OdpowiedzUsuń
  15. nieraz bym skorzystała, ale ponad 1000zł na taką dietę to dla mnie za dużo :(

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest całkiem dobra opcja.. czasem sama się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę szczera moją największą walką były słodycze. Które uwielbiałam jeść i jeść. Gdy zaczęłam ćwiczyć zdawałam sobie sprawę, że muszę je odrzucić. Nie dość, że szkodzą organizmowi do tego mięśnie zaczną rosną + jedząc tak dużo mogę przybrać jeszcze więcej na tuszy.
    Twoje rozwiązania są świetne a wszystko co widzę mega apetyczne ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo ostatnio się słyszy o tych dietach pudełkowych, ale dla mnie to nie wygląda apetycznie :D I na razie pozostanę przy swoim gotowaniu :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh, chyba mnie będzie czekała jakaś dieta przed ślubem... bo mi coś brzuch niebezpiecznie urósł :D

    OdpowiedzUsuń
  20. och tak, chcialabym, zeby ktos dla mnie gotowal i dostarczal mi jedzenie w pudełkach :) to byłoby po prostu super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka dieta na pewno jest bardzo wygodna, oszczędność czasu jest jej ogromną zaletą, ale przyznam, że wolę domowe posiłki. Są tańsze, dostosowane pod nasze gusta i w pełni sprawdzone. Jak gotuje się we dwie osoby to można łatwo rozłożyć obowiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale to wszystko smakowicie wygląda! Mimo, że nie mam diety i nigdy nie chciałam jej mieć to zjadłabym z przyjemnością to wszystko:)
    Może w końcu ludzie zrozumieją, że odchudzanie to nie jest głodówka ^^

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dieta= trudna sprawa :P ale może kiedyś się na nią skusze ;p czytaj za 3 lata po 30 stce ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozwiązanie jak najbardziej fajne :) Można prosto i bez poświęcania czasu na gotowanie jeść zdrowo :) Dania wyglądają przepysznie i widać, że są na prawdę różnorodne :) Fakt, że dieta pudełkowa jest dość droga, no ale nie okłamujmy się, za wygodę się płaci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie opisane, dieta nie musi być nudna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze jest to jakieś wyjście kiedy np brak nam czasu na przygotowanie posiłków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mnie zachęcają te pudełka, tylko ich cena mnie odtrąca :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem tak, długo zastanawiałam się nad wykupieniem diety pudełkowej, trochę z innych powodów. Lubie gotować, ale mam na to mało czasu, a jedzenie na wynos z niewiadomych źródeł niekorzystnie wpływa, nie tyle co na moją wagę co na jakość cery. Niestety po przeliczeniu kosztów, wydało się to być dla mnie stratą pieniędzy. Wolę sama zaplanować sobie posiłki, robię zakupy raz w tygodniu i podełkuję samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda, że dieta pudełkowa do tanich nie należy, ale jeżeli kogoś stać, a nie ma też za dużo czasu na gotowanie to nie widzę nic w tym złego. Sam korzystałem z diety w Przełom w Odżywianiu i powiem szczerze, że było to wygodne i dobre rozwiązanie. Niestety finansowo nie dałem rady. Jakbym mógł to bym wrócił do cateringu;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam chyba na stu dietach. Serio. NAwet smaczne niektóre, ale moje lenistwo zawsze było górą - nie chciało mi się gotować... No to bach na szybkości fast food na mieście... Wiecznie za dużo kg. W końcu zmotywowana wyczekiwaniem na ślub, zainwestowałam w katering pudełkowy ( z mniam mniem) i z tygodnia na tydzień było mnie nieco "mniej". Teraz wyglądam idealnie i czuję się tak samo :D Rozwiązanie idealne, zwłaszcza, dla leniwych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam pudełka. Sama zamawiam od MniamMniam :) idealne rozwiążanie! :)) W końcu dzięki nim, jem tak jak powinnam, całkowicie zrezygnowałam ze śmieciowego jedzenia ^^ Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem wlasnie przejscie na diete pudelkowa na poczatek jest najlepsze. Dobrze nauczyc sie systematycznosci i posilkow. Zaczelam zamawiac w zdrowym smaku u siebie w bialymstoku i poki co waga leci w fol

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️