Daj sobie trochę radości z HappySocks!

1 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

Aloha chłopcy i dziewczyny!

Co przynosi Wam radość? Spotkania z przyjaciółmi? Wieczór z książką? Kubek kakao czy czekolada? Ja posiadam wiele takich rzeczy, a jedną z nich są kolorowe skarpetki. Uwielbiam je nie tylko kolekcjonować i układać w szufladach ale także, a właściwie  przede wszystkim - je nosić! 
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam moje nowości, dostarczone jeszcze przed świętami przez szwedzką markę Happy Socks. Skarpetki są świetnej jakości, mają żywe kolory i cudowne, wesołe printy. Nie należą może do najtańszych - u nas w Polsce koszt takich to około 25-30zł ale wywołują uśmiech na twarzy przy każdorazowym ich zakładaniu! Dlaczego więc zamiast kolejnej pomadki nie sprawić sobie takich właśnie skarpetek, które nie tylko sprawią, że wstawanie o poranku od razu wyda się przyjemniejsze ale także rozbawią wszystkich ludzi dookoła?
Moda gna na przód, skarpetki można, a wręcz powinno się eksponować - i to właśnie przez tę małą część garderoby możemy przekazać światu nasze prawdziwe oblicze. Takie kolorowe skarpetki, można zakładać również w zależności od okazji, a podarowanie partnerowi czy partnerce identycznej pary sprawi, że szczęście będziecie odczuwać podwójnie :)
Niech wasze stopy będą zatem happy z HappySocks !

2 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

3 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

4 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

5 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

6 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

7 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

8 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

9 HappySocks Happy Socks Sweden ciekawe kolorowe skarpetki melodylaniella pomysły na prezent ciekawe dodatki do stylizacji skarpety we wzory wzorki skarpetki dla chłopaka skarpetki dla dziewczyny moda

Lubicie takie skarpetki?
Posiadacie w swoich zbiorach skarpetki we wzory?

Dekoracje do zdjęć pochodzą ze strony PartyBox.pl 






74 Comments

  1. uwielbiam skarpety, te w serduszka słodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie tak jak Ty :) Też lubię kolorowe skarpetki, tej marki nie znam a szukam jakiś bardziej porządnych skarpetek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne skarpetki! :) ale przede wszystkim zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam takie wzorzyste fikuśne skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzałam bloga i insta :) zostaję na dużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście wyglądają uroczo :) Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne skarpetki, mała rzecz a cieszy. Ja najbardziej lubię grube i ciepłe 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie skarpetki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie fikuśne skarpetki i mam kilka par takich, np. z pingwinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpetki są genialne :)
    Zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przed świętami w Pepco kupiłam sobie takie kolorowe, świąteczne skarpetki po raz pierwszy.
    Uwielbiam w nich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no ja wielbię takie skarpeciochy i chętnie wezmę udział *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś to chciałam tylko zwykłe czarne lub białe stopki, a teraz coraz bardziej podobają mi sie niektóre skarpety z takimi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo fajnie, ale no własnie... cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest wysoka to fakt. Na szczęście w supermarketach, pepco i innych sklepach można znaleźć takie cuda o wiele taniej :)

      Usuń
  15. Jakie przecudne skarpetki:D Jeju! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam skarpetki z wzorami :)
    Mam tylko takie :) Najwięcej w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! Najlepsze te z drinkami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wzorzyste skarpeciochy! :D Najlepiej wyglądają, kiedy wystają spod spod podwiniętych spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te skarpety, lubię takie wesołe opcje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne skarpety i cudnie je ukazałas na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wzory mają te skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne są :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobre skarpetki zawsze w cenie. Cieszę się, że o tym napisałaś. Sama chciałam ruszyć ten temat ale ostatnio mniej czasu mam. Skarpetki wracają do łask i są często na prawdę dobrej jakości. Wiele dobrego słyszałam o HappySocksach i chętnie się im przyjrzę w przyszłości. Teraz chcę jeszcze przemęczyć temat pończoch do pasa ale pogoda nie sprzyja testom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie powinnam testować pończochy ale zima nie sprzyja ani trochę :)

      Usuń
  24. Jakie fantastyczne skarpetki :)Co jak co, ale akurat na ich punkcie mam bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne skarpety! Uwielbiam takie, które wywołują uśmiech. W zeszłym roku na Mikołajki kupiłam każdemu takie śmieszne w świąteczne wzorki. Radość na twarzach była ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne skarpetki, najbardziej podobają mi się te różowe z kieliszkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie fikuśne skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham takie skarpetki <3 mam ich mnóstwo, nawet ostatnio dostałam 3pak pięknych świąteczno-zimowych, kolorowych skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne skarpetki. :-) Podobają mi się i to bardzo. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie cudeńka! Zdecydowanie poprawiają humor! Choć osobiście nie zapłaciłabym 30zł za parę .. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość wysoka cena, prawda. Wielokrotnie widziałam w wielu sklepach sportowych że skarpetki mogą kosztować i więcej, a być zwykłymi jednokolorowymi skarpetkami, zatem tutaj przynajmniej mamy coś oryginalnego :)

      Usuń
  31. Takie skarpety mogą sprawić ogromną radość! <3 ja sama dostałam ostatnio skarpetki z noskiem renifera na palcach i całe w serduszkach. Radości co nie miara ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, ukazujące te skarpetki naprawdę ciekawie :) ja uwielbiam takie ocieplane, są moja pomocą w przetrwaniu zimy, ale te które Ty zaprezentowałaś tez by mi się spodobały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Super skarpetki, podobają mi się wzory i kolory, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam takie grube, ocieplane skarpetki. Jesienią i zimą to życia bez nich sobie nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie kolorowe skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie śliczne skarpetki <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie skarpetki ♥ Te w serduszka i prezenty są ekstra ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajnie wyglądają takie skarpetki, prawie na zimne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam takie skarpetki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoj blog jest cudowny!! Zostawiam obserwacje :)
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie one są słodkie i urocze :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Do wysokich butów bym skarpetek w życiu nie ubrała:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo lubię takie kolorowe skarpetki :) jestem posiadaczką kilku par w różne motywy :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja to zazwyczaj kupuję czarne skarpetki :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Już nie tyle co skarpetki ale jakie świetne zdjęcia! *.* Ja lubię czasem poszaleć i ubrać skarpetki w jakieś wzroki, w tym roku kupiłam sobie 3 pary ze świątecznym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przeurocze! Chyba zakochalam sie ... w skarpetkach!

    OdpowiedzUsuń
  47. Te skarpetki są takie słodkie! Zawsze było szkoda mi na nie pieniędzy ale chyba zmieniłam zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne :) Mi marzą się skarpetki sportowe na rower z fajnymi wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdecydowanie idealne na zimowee i szare zimowe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie skarpety. Są super! A do tego fantastyczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja niedawno się do nich przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie fajne skarpeciochy! Są cudowne *.*
    Jednak ja wolę tzw. "stopki" :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow te skarpetki są świetne :D Moja koleżanka kocha takie!
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne te skarpeteczki! *.* Mam ochotę wziąć je wszystkie! <3
    Uwielbiam kolorowe, pocieszne skarpety. I zawsze noszę dwie różne! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne są, uwielbiam taki "dodatek" do codziennej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  56. im bardziej kolorowe tym lepsze! SUPER ( ;
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    + dodaje do obs.

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam takie kolorowe skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię takie szalone skarpetki :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię takie skarpetki, zwłaszcza zimą;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialne skarpety! Najbardziej podobają mi się chyba te czerwone w czarne paski zebry. Uwielbiam takie żywe kolory. Gdzie można takie kupić? Markę widziałam chyba kiedyś na https://www.showroom.pl. Fajna alternatywa dla zwykłych, nudnych skarpetek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️