Aksamitna Rewolucja

001 torebka manzana czarna czerwona aksamitna sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Aksamit wrócił do łask. Najpierw zaczął pojawiać się w postaci chokerów i dodatków, a potem na dobre zagościł także wśród ubrań. Postanowiłam zatem dodać go również do swojej garderoby i tak trafiła do mnie czerwona sukienka Zaful. Jakie dodatki zestawiłam z tym przecudownym materiałem? Poznajcie mój zimowy lookbook!

Tworząc stylizację postawiłam szczególnie na grę kolorów. Mocno czerwona aksamitna sukienka gra tutaj główną rolę i nie mogłam pozwolić by cokolwiek przyćmiło jej urok. Jako dodatki postawiłam zatem na szarości, czerń i czerwień na ustach. Szary, gruby i ciepły płaszcz zestawiłam z czarnymi sznurowanymi muszkieterkami. Do gry weszła również klasyczna trapezowa czarna torebka, aksamitny gruby choker i czarne pończochy o których chciałabym opowiedzieć trochę więcej....

Dbaj o swoje nogi z Veera!
Codziennie nakładamy kremy i maseczki na twarz, a w ciało wklepujemy balsamy. Zdrowo się odżywiamy i staramy się dbać o siebie jak tylko najlepiej potrafimy. W całym wyścigu do piękna często zapominamy jednak o najważniejszym - dbaniu o swoje nogi.
Wykonując stojącą pracę, chodząc na wysokich obcasach czy ciągle siedząc za biurkiem nasze nogi mogą odczuwać dyskomfort. Marka Veera przygotowała więc dla nas specjalne produkty aby bez żadnego wysiłku nasze nogi były lekkie przez cały dzień. Trzy stopnie DEN (40, 70, 140) pozwalają na wybranie rajstop, pończoch lub podkolanówek jak najlepszych dla naszego ciała. Produkty Veera jako wyroby medyczne stosowane być powinny profilaktycznie gdyż materiały z których są wykonane przede wszystkim zapobiegają wystąpieniu zmian żylnych. Zarówno rajstopy, pończochy jak i podkolanówki wykonane są ze specjalnych uciskających włókien, które poprawiają krążenie oraz redukują uczucie ciężkości i obrzęku nóg. Dodatkowo zawarte w materiale jony srebra chronią nasze nogi dając im uczucie lekkości i świeżości. Wszystkie produkty wyszczuplają i modelują sylwetkę, są dostępne w wielu rozmiarachwyglądają jak klasyczne rajstopy ale ich produkcja pozwala na wielokrotne ich pranie bez strachu o zaciąganiu się oczek!

1a rajstopy veera recenzja pończochy wygodne przeciwżylakowe melodylaniella

1b rajstopy veera recenzja pończochy wygodne przeciwżylakowe melodylaniella

1c rajstopy veera recenzja pończochy wygodne przeciwżylakowe melodylaniella

1d rajstopy veera recenzja pończochy wygodne przeciwżylakowe melodylaniella

002 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

002a torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

003 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

004 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

005 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

006 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

007 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

008 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

009 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz

010 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

012 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

013 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

014 torebka manzana czarna czerwona aksamitna sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

015 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

016 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

017 torebka manzana czarna czerwona aksamitna  sukienka zaful choker sammydress girl fashion zimowy lookbook stylizacja melodylaniella rajstopy veera pończochy fashion moda szary płaszcz muszkieterki deichmann

shoes / buty -  Deichmann

dress / sukienka - Zaful

coat / płaszcz - Esprit

choker - Sammydress

stockings / pończochy - Veera

bag / torebka - Manzana


60 Comments

  1. Bardzo lubię takie połączenie kolorów, a aksamit zawsze lubiłam, chociaż aktualnie nic aksamitnego nie mam. Może jednak pomyślę o tym przy następnych zakupach. Piekne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam zawsze aksamit na zasłonkach, teraz okazuje się, że na ubraniach też jest super! ;D

      Usuń
  2. Świetna stylizacja ..wręcz bajkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW jaka piękna stylizacja :) Zakochałam się w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest świetna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka :) Ogółem całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Welurowe sukienki wyglądają pięknie, a rajstopy z Veera są super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta sukienka, cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham welur, niesamowita sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi się przypomniała moja sukienka na studniówkę... ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemskie połączenie ! ;) Plus do tego sceneria zimowa woow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci w tej stylizacji, a kolor sukienki idealnie pasuje do Twojej urody :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja zdjęcia genialne takie klimatyczne.
    Bardzo mi się tutaj u ciebie na blogu podoba i na pewno zostanę na dłużej:**
    Kochana zapraszam w wolnej chwili do mnie na nowy post:)
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super buty i śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i lubię produkty Veera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rajstopy z ich firmy są genialny (tylko trochę drogie :(
    Faktycznie aksamit wrócił do łask, lubimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztują tyle co zwykłe to fakt, ale posłużą też kilka razy dłużej więc w sumie może wychodzi na jedno... :)

      Usuń
  17. PIĘKNA STYLIZACJA I ŚWIETNE ZDJĘCIA :)
    ZAPRASZAM NA NOWY POST: WWW.FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi osobiście nie za bardzo podoba się ten materiał , ale ty wyglądasz pięknie ! :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia;) piękną masz sukienkę a produkty veera miałam również przyjemność testować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również masz o nich dobre zdanie! :)

      Usuń
  20. W tej stylizacji nie wiem dlaczego, ale przypominasz mi Królewne Śnieżkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, coś w tym jest! ;D Tylko gdzie jest 7 krasnoludków? ;D

      Usuń
    2. Hmmm...może za któregoś drzewa podglądają piekne nogie w pończochach :D

      Usuń
  21. Świetna sukienka w przepięknym kolorze! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna sesja. Lubię aksamit, ale tylko w czarnej odsłonie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing landscapes! I love everything from your outfit. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna sceneria! Zachwycił mnie odcień sukienki, jest genialny na zimowy okres!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sesja przepiękna, jak czerwony kapturek :) Buciki też mi się bardzo spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna stylizacja i cała sesja ;) Zaciekawiła mnie ta Veera. Naprawdę super sprawa, żeby przeciwdziałać tworzeniu się żylaków i nie tylko.
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bajkowo! Coś pięknego na wyjścia i na co dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nike przepadam za pończochami bo mam za chudziutkie nóżki wolę kabaretki :)

    A co do sukienki, idealna kocham welur ale tylko bordowy/ czerwony*-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/moja-miosc-pedzle.html

    OdpowiedzUsuń
  29. O prosze jak ponetnie :))) sukienka jest swietna!

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna stylizacja!

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Twój zimowy look prezentuje się przecudownie, ale ja się do aksamitu nie przekonam, jakoś nie pasuje mi i koniec. ;) ale lubię go oglądać na kimś. ;) co do pończoch, to lubię je, ale czasem mi spadają, więc głównie po domu je noszę. ;p
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna stylizacja :) rajstopy Veera znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezwykłe kolory! Najbardziej podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna stylizacja, wszystkie kolory pasują do siebie idealnie. Ten post dał mi do myślenia... Faktycznie często zapominamy o nogach... Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga http://ogrod-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę świetna stylizacja! Naprawdę zapominałam o codziennej pielęgnacji nóg
    Zapraszam na mojego bloga http://ogrod-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdybym wiedziała, że takie świetne buty można dorwać w Deichmannie :)
    Doskonała stylizacja! Baardzo mi się podoba.
    A rajstopy Veera mam i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kolor sukienki i mega pasuje Ci ten odcień ;) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem pod wrażeniem Twojej stylizacji :) wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. przepięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna jest ta sukienka. Bardzo lubię aksamit, jest bardzo zmysłowy, delikatny i elegancki:)Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz! Piękna sukienka, kozaki, torebka! Całość znakomita!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️