dresslilly,

Dresslily Halloween - przegląd oferty + KONKURS

19:09 Melodylaniella 38 Comments

dresslilly na halloween przeglad oferty sklepu review melodylaniella


Aloha chłopcy i dziewczęta!

Halloween zbliża się wielkimi krokami i chociaż nie jest to święto popularne w naszym kraju, to wielu osobom podoba się styl tego święta. Sklep Dress Lily, który chciałabym Wam dzisiaj przedstawić wprowadził właśnie do swojej oferty ubrania oraz biżuterię inspirowaną dyniami i nietoperzami. Jeśli nie obchodzicie zatem Halloween ale chcielibyście posiadać jakieś gadżety utrzymane w horrorystycznym i mrocznym klimacie z pewnością bluzy i sukienki wpadną w Wasz gust. Jeśli szykujecie jednak ze znajomymi szaloną imprezę z pewnością bardziej spodoba Wam się dział z perukami i kostiumami idealnymi na taki wieczór! W ofercie Dress Lily mnóstwo jest również rzeczy dla mężczyzn - Wy również możecie wyglądać z okazji Halloween mrocznie i inspirująco! Ja w ofercie sklepu zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Poniżej znajdziecie kilkanaście produktów, które trafiły w mój gust najbardziej. Mam nadzieję, że spodobają się również Wam!

KONKURS!
Macie szansę zgarnąć bon w wysokości 100$ na Halloweenowe zakupy w Dress Lily.
Wystarczy, że udostępnicie ten post na swoich kontach społecznościowych (Twitter, Lookbook, Instagram itp), a namiary na swoje konta społecznościowe (każde w osobnym mailu) wyślecie do 18 października na adres: blog@dresslily.com
15 osób wygrywa, a wiadomość o tym otrzymuje już 19 października drogą mailową!
Pamiętajcie! Im więcej udostępnień tym większa szansa na wygraną!


dresslilly na halloween przeglad oferty sklepu review bizuteria
 KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK 

dresslilly na halloween przeglad oferty sklepu review bluzy

dresslilly na halloween przeglad oferty sklepu review stroje i kostiumy

 KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK 

dresslilly na halloween przeglad oferty sklepu review sukienki




Jak podobają Wam się takie ubrania?
Z chęcią wskoczyłybyście w którąś z moich propozycji?


Podziel się ze światem:

Może Ci się spodobać również:

38 komentarzy:

  1. Też dzisiaj zamieszczałam taki post, kliknęłam w pare linków :) Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wybory. Powodzenia dla uczestników.
    P.S. to aloha na początku przypomniało mi kanał na youtube "sprinkle of glitter" - autorka tego vloga też mówi "aloha" na początku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jej ale szkoda, że nie jestem oryginalna! Bu! :( Hahaha :D

      Usuń
  3. Poklikane, szkoda, że w polsce Hallowen nie jest takie modne bo bym taki kostium sobie wzieła :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki wyglądają bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs, możliwe, że wezmę udział, chociaż szczęścia w konkursach to ja nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te sukienki, kliknięte
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo, do mnie kompletnie nie przemawiają takie halloweenowe ciuchy :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje, szczególnie te bluzy przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy sklep, podoba mi się ta ostatnia sukienka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te propozycje, planuję z córką mini bal przebierańców więc takie gadżety by się przydały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty, ale ja nie obchodzę Halloween, za mało popularne w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedemną wlasnie impreza halloweenowa czas rozejrzeć się za kostiumem, także będę ibczajać te linki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzy z dynią bardzo fajne :-) Podobają mi się :) Ciekawy blog :) Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you so much for following my blog dear :)
    I've followed you back with great pleasure :)
    xoxo

    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Halloween ma świetny klimat! Lubie imprezy z tej okazji bo można zaszaleć ze strojem. Ja z moimi znajomymi zawsze obchodzimy Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Halloween nie obchodzę, ale ciekawe stroje wybrałaś :) Poklikałam w linki! Bardzo mi się podoba Twój blog, dlatego zostaję na dłużej ;) I oczywiście zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia bluzka z dynia jest świetna :) Ja jakoś specjalnie nie obchodzę halloween, ale ma swój klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stroje! :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre rzeczy całkiem fajne, powodzenia biorącym udział ;D

    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam ten post już dziś 3 razy w sumie fajny pomysł na taki konkurs :0 może sama spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie obchodzę Halloween, ale stroje ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzy bardzo bardzo fajne :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z tym konkursem :)
    Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się na Halloween nie przebieram, ale stroje są fajne :) Już nie mogę się doczekać przebrań zagranicznych gwiazd :) Zawsze wymyślą coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mają fajną oferte ;) super stroje

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne te ciuchy, szkoda tylko, że znajomi nie przekonani do tego święta więc i wyskoczyć w tym nie byłoby gdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas przygotowania do Halloween już trwają :) Dynia zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo lubię Halloween i nie rozumiem tego braku przekonania do tego święta. :C
    Myślę, że gdyby było w Polsce bardziej popularne, można by wprowadzić trochę radości do codziennego życia.
    A rzeczy inspirowane dyniami, nietoperzami są piękne. :3

    Zapraszam do mnie, zaczynam od nowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. cuda, cudeńka!
    Chętnie dodałam Twój blog do obserwowanych i zapraszam również do mnie. ♥
    KLIK

    miłej niedzieli Kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak tak patrzę na to stroje, to aż mam ochotę spędzić Halloween w jakiś ciekawy sposób! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję!