Chorwackie klimaty

Aloha Chłopcy i Dziewczęta!

Dziś chciałabym wprowadzić do Waszych domów troszkę klimatu Chorwacji. Wprost zakochałam się w kamiennych, ciasnych uliczkach Omiš'a, bo właśnie tam spędzałam mój dwutygodniowy wyjazd. Specjalna sesja zdjęciowa wykonana w zabytkowym centrum jest pierwszą z trzech części wpisów o Chorwacji jakie zagoszczą na blogu. 
A teraz zabawię się w szafiareczkę.
Jak widzicie na tę okazję wybrałam elegancką i klasyczną czarno-białą stylizację. Spódnicę i bluzkę w pionowe paski dopełniłam ukochanym kapeluszem i prostymi, zamszowymi balerinkami. Jako dodatek biżuteryjny wybrałam natomiast jedynie dwie spiralne bransoletki również w czarnym i białym kolorze. 
Jakie wrażenia wywarła na Was sceneria miasteczka i co myślicie o stylizacji?
Nadaję się na fashionistkę? :D

Zaglądajcie na Instagram - codziennie coś nowego (nawet przepisy na smaczne przekąski!)







--



71 Comments

  1. Te uliczki są wspaniałe! W dodatku uwielbiam budynki a kamienia, takie zimne, o prostu coś pięknego! Zazdroszczę wyjazdu, sama chciałabym zapomnieć się choć na chwilę w tak niesamowitym miejscu <3

    Co do stylizacji - nie znam się na tym, ale myślę, że zawsze warto próbować! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie znam. Należę do osób, które chodzą w tym co im się podoba, cenią sobie wygodę i oryginalność :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, a sceneria jest śliczna :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam ze Chorwacja jest taka piękna :3 Spodobała mi się ta bluzka w paski :) Masz śliczne włosy! moj blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, mam nadzieję, że uda mi się kiedyś jechać w tak cudowne miejsce *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, uliczki takie jak w mojej kochanej Sienie <3. Coś pięknego, uwielbiam takie klimatyczne miasteczka! A Chorwację bardzo chciałabym zobaczyć "w całości".
    Co do fashionistek, to się zbytnio nie znam, ale myślę, że byś się sprawdziła ;)
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! :)) Śliczna stylizacja ^^ Miejsce wspaniałe *-*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało uchwycić się taką Chorwację, jak ją zapamiętałem, co bardzo mi się podoba! Świetna stylizacja. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :) jej Chorwacja naprawdę jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Chorwację, byłam tam już dwa razy i nie mogę się doczekać kiedy za rok znowu tam pojadę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam na Chorwacji mnóstwo razy,teraz stała się strasznie popularna ale nie dziwię się ma w sobie urok miasteczka są przepiękne a widoki zachwycają.Piękne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie http://aryabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i super post! Nigdy nie byłem w Chorwacji:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/high-by-beach.html

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie! ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zdjęcia jak i zestaw :) Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjecia, fantastyczny outfit, bardzo mi sie podoba! :)

    http://my-name-is-natalia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia :) Bardzo chciałabym się wybrać do Chorwacji!

    Obserwujemy? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :) Zazdroszczę pobytu w Chorwacji :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne i bardzo klimatyczne miejsce. Od kilku lat "wybieramy się" do Chorwacji, ale w efekcie lądujemy gdzie indziej. Niemniej jednak na pewno wybierzemy się tam kiedyś pożeglować :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia,Chorwacja musi być naprawdę ładna :)
    Masz piękny uśmiech!
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Chorwację, własnie za te urocze uliczki ;) Wyglądasz świetnie, jak prawdziwa FASHIONISTKA :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kapelusz świetnie wpasowuje się w klimat tego miejsca. :)

    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Chorwacja jest przecudowna.
    Piękne zdjęcia! :)
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj Chorwacja jest piękna! Świetna stylizacja, bardzo mi się spodobała. Nadajesz się na fashionistkę!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chorwacja jest przepiękna! Jeżdżę tam prawie co roku, ale tym razem wybrałam Francję. Prześliczna stylizacja, bardzo podoba mi się kapelusz! :)

    Obserwuję i liczę na to samo :*
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia!
    Zazdroszczę i mam nadzię, że też kiedyś wyjadę do Chorwatii :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz cudowny uśmiech! Widać taką radość na zdjęciach c;
    A te wąskie uliczki w Chorwacji są cudowne! Można się w nich zaplątać, ale zostawiają niesamowite wrażenie, mogłabym chodzić po nich godzinami ;/
    O i masz świetne ubrania! Tak, chyba zdecydowanie nadajesz się na fashionistkę :p pomyśl o tym!
    Pozdrawiam,
    http://0gooey0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe zdjęcia :) Chorwacja jest przepiękna!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania:) http://ninaphotodiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz! :)
    Mój Blog – klik!
    Może obs-obs? Jeśli chcesz zacznij i daj znać u mnie w komentarzu ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojeju jak pięknie *.* sama jestem teraz w Chorwacji i jest cudowniee! Jest to piękne państwo i napewno tu jeszcze wróce!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia! Również kocham Chorwację! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak tam jest pięknie :(((


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłyśmy w Chorwacji i bardzo nam się podobało :)
    Pięknie ujęłaś ten klimat na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ tam pięknie :) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham Chorwację i już planuję spędzić tam wakacje w następne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Chorwację i już planuję spędzić tam wakacje w następne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne zdjęcia do twarzy ci w tym kapeluszu :*
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/o-tym-i-o-tamtym.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia, bardzo pozytywne, masz śliczny uśmiech :)
    I do tego piękny kapelusz <3 Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam tam jechać, ale się nie udało :( zdjecia cudowne :)

    Dziękuje za komentarz, zapraszam na post z wyjazdu. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba sie zakochałam w tych kamiennych uliczkach. Są przepiękne.
    Obserwuję i czekam na więcej wpisów z Chorwacji :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak tam cudownie, mnie też marzy się wyjazd tam, może w następnym roku się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie piekne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, piękne miejsce
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia. Piękne miejsce
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny kapelusz :)

    http://lifeviolettstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowite miesce <33

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne miejsce i stylizacja świetnie pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, klimat zdjęć super. Bardzo lubię takie miasteczka w których czuć atmosferę dawnych wieków. Stylizacja bardzo przyjemna. Typowo letnia :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wygladasz i mega foty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Uliczki jak z bajki, chcę tam być! Świetnie wpasowałaś się do tego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Promieniejesz! A w kapeluszu bardzo Ci do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyglądasz, a ja Chorwację uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. love this post so much!

    If you like we can follow each other. Just leave me your links and I follow back


    My Blog ´suvarnathegolden´
    | Facebook | LOOKBOOK | IG@suvarna_goldBloglovin header/button/signatur for your blog

    OdpowiedzUsuń
  55. przepiękne zdjęcia. tak, nadajesz się na fashionetkę - fajnie wyglądasz, strasznie stylowo...kapelusz mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniały plener na zdjęcia!
    Zdecydowanie: zazdroszczę go ;)

    wyglądasz ślicznie - bardzo kobieco, ale subtelnie i z dużą dozą dziewczęcego uroku.

    Zestaw jest spójny - ja lubię spójność.
    I kapelusze ;)

    więc podoba mi się - bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia! Miejsce też cudowne :) Pozdrawiam :)

    http://mmilkiway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zarówno tło jak i stylizacja świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana wyglądasz tak cudownie i promiennie! Uśmiecham sie do zdjęć :D
    Chce ten kapelusz!


    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowny klimat zdjęć a Ty promieniejesz dosłownie!!! Jak się jutro dorwę do kompa to wszyściusieńkie posty poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  61. cudne zdjęcia musiało być pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia :) wybierałem się w tym roku do Chorwacji i niestety nie dotarłam ale może nadrobie za rok :) wyglądasz ślicznie do tego ten uśmiech :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️